4

خودمان را برای سرمربی خارجی آماده کنیم

  • کد خبر : 299559
  • 30 دی 1402 - 20:55
خودمان را برای سرمربی خارجی آماده کنیم
مربیان وطنی همیشه و با هر گرایش رنگی که داشتند مورد نقد کم سوادی و دور بودن از علم نوین فوتبال قرار گرفته اند.

خیلی زود بازیهای آسیایی فوتبال از راه رسید و تب فوتبال ملی داغ شد. البته نه به داغی قبل که شاید کمتر چیزی داغی قبل را داشته باشد. دوران طلایی و داغ جشنواره فیلم و موسیقی و نمایشگاههای کتاب و مطبوعات و حتی نمایشگاههای فروش بهاره هم گذشته چه برسد به فوتبال که زخم خورده و دل زده بیشتری دارد. بهر حال در بهبوحه مسابقات و اینبار با یک مربی وطنی، بار دیگر نتیجه گیری و نتیجه گرایی پررنگتر میشود. اینبار امیر قلعه نوعی در آزمونی مجدد بازیهای آسیایی را تجربه میکند و نماینده مربیان داخلی لقب میگیرد که سکاندار تیم ملی هستند.

مربیان وطنی همیشه و با هر گرایش رنگی که داشتند مورد نقد کم سوادی و دور بودن از علم نوین فوتبال قرار گرفته اند. به نظر میرسد از مراحل اول مسابقات که گذر کنیم، گذرمان به رقیبان سنتی و تا دندان مسلح مانند ژاپن و کره و عربستان خواهد افتاد که کار آنجا گیر میکند و عیارها مشخص میشود. با یک نگاه منطقی میتوان گفت تیم ما پیروز آن مسابقات نخواهد شد و قطعا پس از این اتفاق سیل انتقادات سمت امیرخان قلعه نوعی و مربیان وطنی خواهد بود. همان طوری که در مسابقات اخیر والیبال دیدیم. بهروز عطایی مسبب ضعف و عدم نتیجه گیری معرفی شد.

آنچه نباید از همین امروز فراموش کنیم ظرفیت و امکانات فوتبالمان است. ضعف شدید مدیریت فوتبال، نداشتن برنامه و استراتژی در سطح فوتبال پایه، نداشتن زیر ساختهای لازم در فوتبال(و البته ورزش)، بها دادن به حاشیه ها و رواج باند بازیها و تاثیر تحریمها و  … مسائلی است که پیش از شروع مسابقات،فوتبال  مارا بازنده معرفی میکند. فراموش نکنیم روزی که اعضای تیم ملی والیبال سفرطولانی را با صندلیهای نامناسب  قدشان سپری کردند و چند ساعت مانده به مسابقات به محل مسابقه رسیدند و شکست خورند و همه ضعف را گردن کادر فنی تیم انداختند.

خیلی دور نیست که بازهم تاریخ تکرار شود، با نقد از عملکرد مربی وطنی (و احتمالا با همراهی برخی بازیکنان) پرونده جذب مربی بادانش و خوش سابقه و چشم آبی غیرایرانی مجدد باز شود و آنچه بارها و بارها دیده ایم به زودی تکرار شود.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .