11

احتمال لغو دیدار استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 294272
  • 26 آذر 1401 - 17:37
احتمال لغو دیدار استقلال و پرسپولیس
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، براساس برنامه ای که قبل از جام جهانی اعلام شده بود، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد. هفته ای که همان زمان قرار بود قبل از حضور در تیم ملی در جام جهانی برگزار شود اما با پیشنهاد کادر فنی تیم ملی و موافقت سازمان لیگ به بعد از جام جهانی موکول شد.

با پایان بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، مسابقات باشگاهی از سر گرفته خواهد شد و لیگ برتر ایران نیز هفته دوازدهم خود را پشت سرخواهد گذاشت. براساس برنامه قرار است تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر به مصاف یکدیگر بروند. دیداری که احتمالا در این روز لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

آلودگی هوای تهران به حدی است که براساس اعلام کارشناسان هواشناسی، تا روز سه شنبه بر میزان آلاینده ها اضافه خواهد شد و برگزاری هر گونه فعالیت ورزشی در این شرایط ممنوع است.

این در حالی است که صبح امروز شنبه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد دیدار استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد برخی نهادها به علت آلودگی هوا با برگزاری این دیدار موافق نیستند و به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز این موضوع را منتقل کرده اند تا دیدار استقلال و پرسپولیس در زمان دیگری برگزار شود.

با شرایط موجود به نظر می رسد که نود و نهمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می شود. فقط در صورتی که شرایط هوا مطلوب شود این دیدار در زمان مشخص شده برگزار می شود.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .