17

اختصاص بودجه برای رفع معضل کانال عباس آباد / عدم اجرای تعهدات شرکت آبفا در ساماندهی کانال

  • کد خبر : 287934
  • 30 آذر 1400 - 15:31
اختصاص بودجه برای رفع معضل کانال عباس آباد / عدم اجرای تعهدات شرکت آبفا در ساماندهی کانال
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص بودجه قابل توجه برای رفع معضل کانال عباس آباد شهر ری خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تذکر عضو هیئت رئیسه شورا در خصوص کانال عباس آباد شهرری که زمینه ساز مشکل بسیاری برای ساکنان منطقه شده است، گفت: در بازدیدی که از منطقه ۲۰ در طرح رصد داشتیم ما شاهد مشکلات عدیده ای در کانال عباس آباد بودیم. بر اساس ضرورت امر با هماهنگی شهرداری مبلغ قابل توجهی در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ به این موضوع اختصاص داده شد تا همکاران منطقه کار را برای رفع مشکل و معضلات این کانال آغاز کنند.
وی تاکید کرد: شناسایی مشکلات و انجام اقدامات پیشگیرانه از نتایج بازدیدها و بررسی های میدانی است. همین رویکرد باعث گردیده تا بسیاری ار مشکلات شناسایی و تعیین تکلیف شوند. امیدواریم شهرداری در خصوص رفع این مشکل سرعت عمل داشته و ما شاهد نتیجه بخشی عملکرد در این حوزه در آینده نزدیک باشیم.


 

عدم اجرای تعهدات شرکت آبفا در ساماندهی کانال عباس آباد شهر ری

رییس کمیته شفافیت و شهرهوشمند شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در طرح رصد در منطقه ۲۰ پیشنهاد شد بودجه ای به منظور ساماندهی کانال آبی عباس آباد در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری در نظر گرفته شود. اما متاسفانه آن قسمت از ساماندهی این کانال که مربوط به بخش آب و فاضلاب بوده است هنوز اقدامی صورت نگرفته و مسئولان آبفا هنوز عزم جدی برای حضور در این عرصه و انجام تعهدات خود نداشته اند

احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهرهوشمند شورای اسلامی شهر تهران در سی و سومین جلسه شورا با اشاره به لزوم ساماندهی کانال محله عباس آباد واقع در منطقه ۲۰ گفت: ما در طرح رصد یکی از موضوعات مهمی که در منطقه ۲۰ مورد بررسی قرار دادیم، تعیین تکلیف مشکلات پیش آمده  کانال عباس آباد بود که خوشبختانه توانستیم برای آن بخش از حوزه وظایف شهرداری تهران ردیف بودجه ای در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری در نظر گرفته شد و همچنین بودجه منطقه ۲۰ را افزایش دادیم.

وی ادامه داد: اما متاسفانه آن قسمت از ساماندهی این کانال که مربوط به بخش آب و فاضلاب بوده است هنوز اقدامی صورت نگرفته و مسئولان آبفا هنوز عزم جدی برای حضور در این عرصه و انجام تعهدات خود نداشته اند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .