9

ارائه طرح “نظارت بر انتصابات در شهرداری” /مدیران شهری باید خودشان هزینه انتصاب فامیلی را بدهند نه شورا

  • کد خبر : 287489
  • 13 آذر 1400 - 16:27
ارائه طرح “نظارت بر انتصابات در شهرداری” /مدیران شهری باید خودشان هزینه انتصاب فامیلی را بدهند نه شورا
عضو شورای شهر تهران گفت: برای نظارت بر انتصابات شهرداری طرحی در راستای رفع دغدغه کارکنان شهرداری در راه است تا براساس آن از بیرون نیرویی وارد نشود و بیشتر از نیرو‌های بدنه شهرداری استفاده شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره عدم ارائه طرح تعارض منافع در صحن شورا که وعده ارائه آن در جلسه روز سه شنبه داده شده بود، اظهار کرد: ما طرح خود را دادیم و باید اعلام وصول شود. به آقای چمران گفتم که تصمیم را شما بگیرید، اما همچنان به این موضوع اصرار داریم و پیگیری خواهیم کرد که هفته آینده در دستور کار جلسه شورا قرار گیرد.

او با اشاره به افزایش تعداد امضا کنندگان این طرح در شورا گفت: حتی کسانی که این طرح را امضا نکردند، اعلام کردند که آن را امضا می‌کنند و قبول کردند که طرح با همفکری و اتفاق آرا در شورا تصویب شود و مطمئن باشید با اکثریت قریب به اتفاق در دستور قرار می‌گیرد.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه اعتراض شما به عضو شورایی که همسر او به جایگاه مدیریتی رسیده چه خواهد شد؟ گفت: این انتصاب مربوط به شهرداری و مدیران شهرداری است و هزینه آن را خودشان باید بدهند. ما نمی‌خواهیم به عنوان اعضای شورا هزینه یک انتصاب پرجنجال را پرداخت کنیم .

او ادامه داد: علت موضع گیری ما در جلسه شورا نیز همین بود که بگوییم با این روند مخالف هستیم . حتی اگر حق قانونی شهرداری و ایشان باشد. نمی‌گوییم این کارغیرقانونی است، ما از حیثیت شورا دفاع می‌کنیم. حرف ما این است که ما شورای ارزشی هستیم و باید در مورد تعارض منافع از گذشته پایبندتر باشیم .

امانی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به امضا کنندگان این طرح فشار می‌آوردند تا امضا‌های خود را پس بگیرند، گفت: از زمانی که این طرح را دادیم هیچ کس برای پس گرفتن امضا هیچ صحبتی با ما نکرده است. این مساله بیشتر به شوخی میماند و آن را جدی نگیرید.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اینکه نحوه انتصابات در شهرداری تهران هزینه‌های زیادی را برای این دوره مدیریت شهری داشته و انتقاد‌ها به این مساله بسیار زیاد است، شورا از جنبه نظارتی چه زمانی قرار است به این مساله ورود کند، اظهار کرد: برای نظارت شورا بر این مساله طرحی در راه است که سعی می‌کنیم آن را با اتفاق آرا به تصویب برسانیم .

او اضافه کرد: این طرح در راستای رفع دغدغه کارکنان شهرداری است که از بیرون نیرویی وارد نشود و بیشتر از نیرو‌های بدنه شهرداری استفاده شود . این طرح انشالله طی هفته آینده در صحن ارائه خواهد شد .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .