5

ارسال دفاعیات پرسپولیس در پرونده النصر

  • کد خبر : 269439
  • 17 مهر 1399 - 11:31
ارسال دفاعیات پرسپولیس در پرونده النصر
باشگاه پرسپولیس بامداد امروز دفاعیات و مستندات خود در خصوص پرونده شکایت النصر را ارسال کرد.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، باشگاه پرسپولیس بامداد امروز دفاعیات و مستندات خود در خصوص پرونده شکایت النصر را ارسال کرد.

پرسپولیس که با برتری مقابل النصر عربستان راهی مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، با شکایت این باشگاه در خصوص سود بردن و عقد قرارداد با بازیکنان جدید بعد از بسته شدن مواجه شد و این پرونده در کنفدراسیون به جریان افتاد. بعد از اینکه کنفدراسیون به باشگاه پرسپولیس فرصت داد تا در خصوص پرونده به جریان افتاده مستندات خود را ارائه دهد، این باشگاه بامداد امروز لایحه و مستندات را به کنفدراسیون ارسال کرد.

لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس ایران در مورد شکایت باشگاه النصر عربستان، شب گذشته توسط بخش حقوقی و بین الملل باشگاه و با همکاری فدراسیون فوتبال ایران تهیه شد.

اکنون همه در انتظار این هستند با بررسی شکایت و مستندات، رای نهایی در خصوص این موضوع اعلام شود. آیا النصر قادر خواهد بود مانع حضور پرسپولیس در فینال شود یا باشگاه پرسپولیس با ارایه مستندات محکم این پرونده را می‌بندد و فینال را تجربه خواهند کرد؟ منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=269439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .