12

محرمانه‌های ازدواج پرستو صالحی و همسر احتمالی

  • کد خبر : 15942
  • 17 دی 1397 - 8:56
محرمانه‌های ازدواج پرستو صالحی و همسر احتمالی

پرستو صالحی ٬ هنرپیشه ۴۱ ساله تهرانی که مثل سید احمد خمینی جوان (پسر سید حسن خمینی)٬ استقلالی دو آتیشه است٬ با انتشار پستی در اینستاگرام٬ بدون نام بردن از فردی٬ از ازدواج خود در روزهای ابتدایی زمستان ۹۷ خبر داد که در این گزارش بررسی می کنیم.

پرستو صالحی ٬ هنرپیشه ۴۱ ساله تهرانی که مثل سید احمد خمینی جوان (پسر سید حسن خمینی)٬ استقلالی دو آتیشه است٬ با انتشار پستی در اینستاگرام٬ بدون نام بردن از فردی٬ از ازدواج خود در روزهای ابتدایی زمستان ۹۷ خبر داد که در این گزارش بررسی می کنیم.

به روزرسانی شده پس از جدایی پرستو صالحی

حتما بخوانید : چرا مراسم عقد پرستو صالحی به هم خورد؟

بررسی ها رسانه ای و مهندسی شبکه اجتماعی نشان می دهد که آقا داماد قصه ما٬ احتمالا نوید حیدری ۳۱ ساله است که خانم صالحی هم یکی از معدود فالورهای وی محسوب می شود. انتشار تصاویر سلفی نوید حیدری و پرستو صالحی به مناسبت شرکت در یک جشن تولد در رستوران مراکشی ابن بطوطه تجریش٬ گمانه زنی ها درباره ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری که هم سن او نیست را تایید می کند.

پست ازدواج پرستو صالحی در ۱/۱/۲۰۱۹ با هزاران کامنت و لایک موافقان و مخالفانش همراه شد. پرستو صالحی مثل مینا وحید (نقش جواهر سریال بانوی عمارت) از سلبریتی هایی است که در روز های اخیر مورد حمله کامنتی قرار می گیرد که موضوع عجیبی در  جامعه شناسی خودمانی اینستاگرام ایرانیان در سال های اخیر نیست.

اینستاگرام همسر پرستو صالحی

همسر احتمالی خانم پرستو صالحی ٬ نوید حیدری است. اطلاعات زیادی درباره این فرد در دسترس نیست و باید مدتی منتظر ماند تا خبرهای دقیق تری از آقا داماد منتشر شود. اما آن چه که از همسر خانم پرستو صالحی می توان فهمید آن است که او در فهرست سلبریتی های سینما و موسیقی و ورزش قرار ندارد و هم چنین از سوپر استاره ای پرده نقره ای نیست. هم چنین در فهرست ژن خوب ها و شاخ های اینستاگرام ایرانیان نیز محسوب نمی شود.

این که چرا پرستو صالحی بر خلاف بهاره رهنما که با ۲ بار سابقه  ازدواج٬ جزییات کاملی از ازدواج خود را رسانه ای کرد٬ ترجیح داده سکوت کند و هم چون بهنوش بختیاری٬ از همسرش چیزی به زبان نیاورد٬ موضوعی است که برای فهم دقیق تر آن باید مدتی صبر کرد و نظاره گر اتفاقات روزهای آینده در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بود که البته پرستو صالحی در آن حضور خاصی ندارد.

حتما بخوانید : همه چیز درباره بهنام صفوی : همسر٬ آلبوم‌ها و بیماری تومور مغزی

اینستاگرام همسر پرستو صالحی

بهنوش بختیاری و پرستو صالحی از جمله سلبریتی  های سینما هستند که جامعه اطلاعات چندانی از همسران آن ها نداشته و در این باره٬ شکیات و پیش بینی ها زیاد است. شاید نگاه آرتیستی خانم صالحی به  موضوع عدم معرفی همسرش در فضای مجازی را باید در راستای جلب توجه دیجیتالی و کسب فالو و لایک برای آخرین پست ایشان تصور کرد که ظرف چند روز اخیر با هزاران کامنت و صدها هزار لایک همراه شده است.

پرستو صالحی از جمله سلبریتی های سینما

این صفحه٬ متعلق  به نوید حیدری است. فردی که به احتمال زیاد٬ همسر جدید پرستو صالحی است و احتمالا در روزهای آینده٬‌ جزییات بیش تری از ایشان رونمایی خواهد شد. او بیش از ۳۳۰ فالور در اینستاگرام دارد که یکی از آن ها ٬ پرستو صالحی قصه  ما است. آقای نوید حیدری نیز بیش از ۶۶۰ صفحه را دنبال می کند که یکی از صفحات٬ صفحه پرستو صالحی است. البته  نوید خان٬ صفحات دیگر هنرپیشه  ها و سلبرتی های داخلی را نیز فالو می کند که به دلیل تصاویر مشترک با خانم صالحی٬‌ احتمالا گزینه مزبور یا همان مریض منظور باشد!

اینستاگرام پرستو صالحی

پرستو صالحی ٬ بیش از ۴ سال است که در اینستاگرام فعالیت داشته و بیش  از ۷۰۰ عکس از فعالیت های هنری و سینمایی و سبک زندگی خود در این فضا به اشتراک گذاشته است. او بیش از ۱.۴ میلیون فالور دارد که به نظر می رسد با این بمب خبری زمستانی درباره زندگی جدید٬ روند جذب فالورش تا آخر سال ۹۷  افزایش یابد.  پرستو صالحی ٬ قریب به ۱ هزار صفحه را در اینستاگرام دنبال می کند که یکی از صفحات٬ صفحه نوید خان حیدری است. کسی که از وی به عنوان همسر جدید پرستو صالحی نام می برند.

اینستانوشته های مفهومی پرستو صالحی

(از کلکسیون اینستانوشته های مفهومی پرستو صالحی . او زیر  این عکس نوشت که خود را به دو نیم شقه کردم و نیمی سیاه و سپید و نیمی رنگین و زان پس٬ ایرانم را به گوش کشیدم و به  نیمه سیاه و سپید صورتم تبعید کردم. مشخص نیست منظور خانم صالحی از این پست مفهومی چیست)

تیپ های زمستانی پرستو صالحی

(از کلکسیون تیپ های زمستانی پرستو صالحی٬‌شاهد مانتو خوش طرح قرمز رنگ جلو باز هستیم که ترکیب خوبی با شال و شلوار سورمه ای داشته و در کنار تیپ زمستانی حدیث فولادوند ایستاده است که مانتو بژ رنگ به  تن دارد)

 

پرستو صالح سیاوشانی٬ متولد نهم آبان ماه ۱۳۵۵ در تهران است. او به خاطر  هک  شدن مرتب صفحه اش٬ بهروز کمالیان٬ هکر کلاه سفید را به عنوان مدیر  صفحه اینستاگرامش معرفی می کند که در نوع خود در صفحات اینستاگرام سلبریتی های سینما٬ مسبوق به سابقه نیست. پرستو صالحی ٬ در تیویتر هم فعالیت دارد که در این صفحه در دسترس است. کانال تلگرام پرستو صالحی که جزییاتی از پشت صحنه فعالیت های سینمایی و گردشگری های داخل و خارج از کشور ایشان را رسانه ای می کند در این نشانی دنبال کنید.

پرستو صالحی در فیلم لذت های گناه آلود

پرستو صالحی ٬ سوم دی ماه ۹۷ با انتشار  پستی در اینستاگرام که عکسش را در بالا مشاهده می کنید٬ خبر  از پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه مهدی فرد قادری دارد. در این تصویر که او نقش یک عروس را به همراه مجید مظفری بازی  کرده بود٬ در لباس عروس به نمایش در آمده  است.

بسیاری فکر کردند که با این تصویر٬ خانم صالحی٬ با آقا داماد سمت چپ که با کت و شلوار و پاپیون مشکی رنگ ایستاده است٬ ازدواج کرده و بعد فهمیدند که سکانسی از یک فیلم است. هنوز پس از گذشت چند روز از انتشار این عکس که پرستو صالحی را با لباس عروس در سکانسی از یک فیلم کوتاه نشان می دهد٬ صدها تن از هوادارانش به  وی برای  ازدواج با این لباس عروس  خوش طرح و نقش!٬ تبریک می گویند!

پست جنجالی پرستو صالحی

اما شش روز پس از انتشار  عکس قبلی که پرستو صالحی را با لباس عروس سفید رنگ پوشیده به نمایش در آورد٬ پستی جنجالی در اینستاگرام خانم صالحی٬ بازتاب های گسترده ای پیدا کرد. انتشار عکسی  که دست او را در دستان همسرش نشان می داد٬ سبب شده تا شائبه ازدواج او٬ رنگ واقعیت به خود بگیرد. اما حاشیه های پر رنگ تر از متن هم از راه رسید.

پرستو صالحی در جشن تابستانی نفس در اردبیل

(تصویری از پرستو صالحی و پژمان بازغی و کمند امیر سلیمانی و کامبیز دیرباز و لیلا بلوکات و علی اوجی٬ در جشن تابستانی نفس در اردبیل)

پرستو صالحی با انتشار عکس بالا که بخشی از کلکسیون طلا و جواهرات عروسی را به نمایش می گذارد٬ از ارائه اطلاعات تکمیلی خودداری کرد و تنها تاریخ  این ازدواج را که اول ژانویه ۲۰۱۹  میلادی بود را زیر آن نوشت. اما  پس  از انتشار  این عکس٬ سیلی از کامنت ها و تبریک ها و انتقادات به ازدواج پرستو صالحی  از سوی اینستاگردهای همیشه در صحنه  ایران٬ روانه نخسیتن پست اینستاگرامی پرستو صالحی در سال جدید میلادی شد.

اعلام اینستاگرامی ازدواج پرستو صالحی

( پرستو صالحی ٬ ۲ هفته پیش از اعلام اینستاگرامی ازدواج اش٬ با انتشار پست بالا که آخرین  پست اینستاگرامی وی در سال ۲۰۱۸ میلادی بود٬ متنی از آنتوان دوسنت اگزوپری نوشت که این گونه شروع می شد: از دور ها می آیی از دورها و فقط  یک چیز کوچک در زندگی من جا به جا می شود . . .  این تصویر که توسط هدی کمالی٬ چهره پردازی شده است٬‌ گمانه زنی های رسانه ای درباره ازدواج آینده وی را تقویت کرده بود)

ظرف گذشت ۲۴ ساعت از  انتشار این عکس٬ بیش از ۱۶۰  هزار کاربر  اینستاگرام٬ این عکس را لایک کرد و قریب  به ۸ هزار کامنت زیر آن درج شده است که در صفحه پرستو صالحی ٬ رکوردی جدید محسوب می شود. نکته خیلی جالب در کامنت گردی کاربران اینستاگرام زیر آخرین اینستانوشته ازدواجی پرستو صالحی این است که برخی از کاربران٬ جزییات  بیشتری از آقا داماد را در اختیار دیگران گذاشته اند و از رستوران مراکشی ابن بطوطه تجریش و حضور پرستو صالحی در مهمانی ها و مراسم رسمی با حضور آقا داماد و همراهانش خبر می دهند.

آخرین پست اینستاگرامی پرستو صالحی

(یکی از کاربران  به نام آیدا زیر این پست پرستو صالحی نوشته: چرا ناخن های داماد٬ فرنچ شده!)

بعضی ها هم که گویا اطلاعات دقیقی از همسر پرستو صالحی دارند٬ ایشان را بابت این ازدواج به باد انتقاد گرفته اند و بچه های دهه شصتی را گزینه خوبی برای این وصلت تشخیص نمی دهند! خلاصه٬ جنجالی زیر آخرین پست اینستاگرامی پرستو صالحی برپاست که تماشای آن٬ جامعه شناسی خودمانی دیجیتالی ایرانیان را روایت می کند.

با پرستو صالحی و آقا داماد

ازدواج پرستو صالحی با آقا داماد

۳ هفته پیش از اعلام رسمی خبر ازدواج پرستو صالحی با آقا داماد٬ ایشان برای برگزاری  جشن تولد معصومه کریمی٬ به رستوران مراکشی این بطوطه تهران رفته بود و در کنار مجری طنزپرداز  سیما (رضا رفیع) و رابعه اسکویی (هنرپیشه بازگشته از خارج) و بهار ارجمند٬ تصاویری را به اشتراک گذاشت که بازهم گمانه زنی ها درباره انتخاب نوید صالحی به عنوان همسر  جدید خانم صالحی را تقوت می کند.

اعلام رسمی خبر ازدواج پرستو صالحی

در میان کاربرانی که زیر عکس های بالا تگ شده است٬ نام صفحه اینستاگرام نوید صالحی به چشم می خورد.

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی در خانواده ای ارتشی به دنیا آمد. پدرش  تکنسین مهمات سازی ارتش بود که در سال ۸۷ از دنیا رفت. او در تحصیل نمایش تحصیل کرد و انصراف داد. وی با نقش آفرینی در سریال آسمان شهر به شهرت رسید. او در برنامه ماه عسل  احسان علیخانی از اعتیاد پدرش سخن گفت. او در سال  ۱۳۹۱ با انتشار پستی٬ از  فساد اخلاق برخی از تهیه کننده گان و کارگردانان سینمای ایران در  پیشنهادهای غیر  اخلاقی به عوامل تولید و کارناوال دختران و پسران زیبا در پشت صحنه فیلم و سریال ها انتقاد کرد که بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

حتما بخوانید :

لاکچری گردی شبکه ۳ از « برنده باش » گلزار تا « عصر جدید » علیخانی!

اظهارات پرستو صالحی از فساد درسینما

او در فیلم های سینمایی زیر  ایفای نقش کرده  است:

  • فیلم سینمایی تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی محصول سال ۱۳۹۷
  • فیلم سینمایی مسلخ به کارگردانی اصغر نصیری محصول سال ۱۳۹۴
  • فیلم سینمایی زیگزاگ به کارگردانی مجید توکلی محصول سال ۱۳۸۸
  • فیلم سینمایی آقا به کارگردانی امید بهکار محصول سال ۱۳۸۲
  • فیلم سینمایی همکلاس به کارگردانی سعید خورشیدیان محصول سال ۱۳۸۰
  • فیلم سینمایی اعتراض به کاگردانی مسعود کیمیایی محصول سال ۱۳۷۸
  • فیلم سینمایی تو را دوست دارم به کارگردانی عبدالله باکیده محصول سال ۱۳۷۸
  • فیلم سینمایی خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آراد محصول سال ۱۳۸۰
  • فیلم سینمایی چشم ههایش به کارگدانی فرامرز قریبیان محصول سال ۱۳۷۸

مجموعه های تلویزیونی  که پرستو صالحی در ان ها به ایفاش نقش پرداخته  است به شرح زیر می باشد:

  • سریال این زمینی ها به کارگردانی مسعود شاه محمدی (محصول شبکه تهران ) سال ۱۳۷۸
  • سریال تنها در تاریکی به کارگردانی مسعود رشیدی (محصول شبکه ۲) سال ۱۳۷۸
  • سریال شب چراغ به کارگردانی جمال شورجه و امیر قویدل (محصول شبکه ۲) سال ۱۳۷۸
  • سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری (محصول شبکه ۲) سال ۱۳۷۹
  • سریال سفر باران به کارگردانی بهروز ظاهری (محصول شبکه ۱) سال ۱۳۷۹
  • سریال مهر پنهان به کارگردانی محمد نجف اوشانی سال ۱۳۷۹
  • سریال زیر  آسمان شهر  به کارگردانی مهران عفوریان (شبکه ۳) سال ۱۳۸۰
  • سریال عشق سال های جنگ به کارگردانی علی  بهادر (شبکه ۳) سال ۱۳۸۱
  • سریال مهان پذیر طوبی به کارگردانی منوچهر پور احمد (شبکه ۱) سال ۱۳۸۲
  • سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس (شبکه تهران) سال ۱۳۸۳
  • سریال رسم شیدایی به کارگردانی اکبر خواجویی (شبکه ۲) سال ۱۳۸۳
  • سریال ارث بابام به کارگردانی مهران غفوریان (شبکه ۳) سال ۱۳۸۴
  • سریال شوخی  کردم  به کارگردانی مهران مدیری (شبکه خانگی) سال ۱۳۹۲
  • سریال شهر من شیراز به کارگردانی محمد بنایی (شبکه ۲) سال ۱۳۹۴

شما کدام سریال و فیلم سینمایی پرستو صالحی را بیش تر دوست دارید؟ نظر خود را از طریق کامنت و به صورت محترمانه بیان کنید تا تبادل اطلاعات در یک فضای سالم شکل بگیرد.

آخرین  خبرها از فرهنگ و هنر را در سرویس هنری عصر شهروند دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=15942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .