7

استاندار تهران : تکمیل مسکن مهر پردیس در دستور کار است

  • کد خبر : 295365
  • 12 فروردین 1402 - 9:50
استاندار تهران : تکمیل مسکن مهر پردیس در دستور کار است
استاندار تهران گفت: با برنامه ریزی، هدف گذاری و مدیریت جدید به تعهدات خود درحوزه مسکن مهر پردیس عمل کنیم.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، علیرضا فخاری شامگاه پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به پردیس و بازدید از پروژه های مسکن مهر به خبرنگاران گفت: تکمیل ۱۰ هزار واحد از واحدهای مسکن مهر پردیس در دستور کار است و در آینده بسیار نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ساخت ۲۹ هزار واحد مسکن مهر پردیس در تعهد دولت است که متاسفانه از دولت های گذشته باقی مانده وباید در دوره دولت سیزدهم تکمیل بشود.

استاندار تهران ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان و شرکت عمران شهر جدید پردیس در انجام تعهدات ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس، توضیح داد: برخی از واحدها در فازهای ۱۱، ۵، ۸، ۹ در حال تکمیل هستند و تحویل ۱۰ هزار واحد در آینده نزدیک در دستور کار قرار گرفته است.

فخاری با بیان اینکه تاکید بر انجام تعهدات در زمان مقرر است ، ادامه داد: مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس تعهد کردند که امور خدماتی مربوط به ۱۵ هزار واحد در زمان مقرر که شهریور ماه سالجاری است ،تکمیل شود.

وی گفت: واحدهای باقی مانده از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تکمیل امور خدماتی و نهایی آنها در فازهای ۱۱،۸،۵،۹ در دستور کار هست.

استاندار تهران با بیان اینکه در نشست اختلاف بین دستگاهی مرتفع شد، توضیح داد: تامین کسری ها در حوزه های روبنایی و زیر بنایی در برخی از موارد مورد اختلاف بین دستگاه‌ها بود که در طی نشست ها مرتفع شد.

فخاری افزود: تامین امور زیر بنایی و روبنایی مورد نیاز عام مردم است و باید طبق برنامه زمان بندی مدرسه، بخش های بهداشت و درمان و حوزه های انتظامی در زمان مقرر تامین بشوند.

وی ادامه داد: رفع موانع چگونگی تامین آب و به ویژه انشعابات، نحوه استفاده از خدمات مختلفی که مباحث رعایت استاندارد دارندو ثبت شرکت های واجد شرایط که ظرفیت رعایت استانداردها را دارند در طی نشست مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران گفت: برخی متقاضیان مسکن مهر در پردیس و سایر شهرها پس از گذشت یک دهه و چندین سال هنوز نتوانستند در خانه های خود سکونت کنند و در این راستا با تلاش مضاعف و همت مسئولان بتوانیم صبر و تحمل مالکان را جبران کنیم و نزد مردم روسفید باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میر محمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان ، ظفر پور ابراهیم فرماندار و معاونان فرماندار و سایر روسای شهرستان همراهان ا علیرضا فخاری استاندار تهران در این سفر یک روزه وبازدید از پروژه های مسکن مهر پردیس بودند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .