4

استقلال در چه صورت راهی مرحله حذفی خواهد شد ؟

  • کد خبر : 267509
  • 28 شهریور 1399 - 10:14
استقلال در چه صورت راهی مرحله حذفی خواهد شد ؟
با پیروزی الشرطه مقابل الاهلی کار استقلال برای صعود سخت شد، اما این باشگاه هنوز شانس خوبی برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، باتوجه به انصراف الوحده امارات، استقلال، الاهلی و الشرطه سه تیم گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان هستند و دو تیم از میان این سه تیم راهی مرحله حذفی رقابت‌ها می‌شود.

الشرطه با پیروزی مقابل الاهلی عربستانِ شش امتیازی در بازی شب گذشته دو تیم، چهار امتیازی شد. استقلال نیز با یک بازی کم‌تر نسبت به دو تیم دیگر یک‌امتیازی است و در انتهای جدول قرار گرفته است.

استقلال در صورت تساوی یا شکست در دو بازی آینده از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد و درصورت شکست مقابل الشرطه، بدون توجه به نتیجه بازی با الاهلی، نیز باید با این رقابت‌ها وداع کند.

اما درصورتی که استقلال بتواند الشرطه را شکست دهد، باتوجه به اینکه در بازی رودررو برنده است، به مرحله بعدی صعود خواهد کرد و اگر بعد از شکست الشرطه مقابل الاهلی پیروز شود حتی می‌تواند صدرنشین گروه A شود.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=267509

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .