5

استقلال سه هفته قبل به نوری پیشنهاد داد!/ افشاگری درباره مذاکره عجیب با استراماچونی

  • کد خبر : 268044
  • 03 مهر 1399 - 11:06
استقلال سه هفته قبل به نوری پیشنهاد داد!/ افشاگری درباره مذاکره عجیب با استراماچونی
یکی از انتقادات همیشگی هواداران استقلال به مدیریت آن باشگاه این است که چرا به صورت شفاف مسایل را بازگو نمی‌کنند؟

به گزارش عصر شهروند اخبار استقلال ، یکی از انتقادات همیشگی هواداران استقلال به مدیریت آن باشگاه این است که چرا به صورت شفاف مسایل را بازگو نمی‌کنند؟
بعد از یک ماه بازی با نام آندره‌آ استراماچونی، این باشگاه رسما اعلام کرد امکان همکاری با این مربی وجود ندارد. در حالی که استقلال تلاش می‌کرد این موضوع را به قانون منع خارجی‌ها ربط دهد، استراماچونی فاش کرد اصلا به او پیشنهادی برای همکاری نداده بودند. مربی ایتالیایی حتی مدیران استقلال را متهم به دروغگویی کرد.

در ادامه نوبت به پیشکسوتان استقلال رسید که احمد سعادتمند را متهم به آن کردند با افکار عمومی بازی کرده، در حالی که می‌دانست استراماچونی به تهران نخواهد آمد. حالا اما جام جم به اطلاعات تازه‌ترین در این زمینه رسیده که نشان از تائید همین اخبار می‌دهد.

ظاهرا  باشگاه استقلال سه هفته پیش، نیمکت خود را به آلکس نوری مربی ایرانی-آلمانی پیشنهاد داده است. این مربی هم بعد از دریافت پیشنهاد استقلال، چراغ سبز نشان داد و حتی به انتخاب دستیارانش پرداخت. او ابتدا به سراغ فریدون زندی رفت و از او خواست همراهی‌اش کند ولی مربی ایرانی دینامودرسدن اعلام کرد ترجیحش این است در فوتبال آلمان بماند. نوری همچنین کار حضور یک دستیار آلمانی را که همیشه کنارش حضور دارد، در استقلال قطعی کرد.

در روزهای اخیر هم شایعات زیادی درباره توافق نهایی استقلال با این نوری منتشر شده است. به همین خاطر انگار چنین اخباری صحت دارد و باید گفت استقلال دو هفته پیش از اینکه به صورت رسمی حضور استراماچونی را منتفی اعلام کند، با الکس نوری به توافق رسیده بود! ظاهرا نام مربی ایتالیایی تنها دکور کار بوده و در پس پرده استقلال توافقات دیگری داشت. بی شک این فریدون زندی یا الکس نوری  هستند که می‌توانند در این زمینه اطلاعات تازه‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .