7

استقلال مثل خیلی تیم‌ها نیست / هم به فکری خوشبینم هم برای او نگرانم

  • کد خبر : 270571
  • 27 مهر 1399 - 10:33
استقلال مثل خیلی تیم‌ها نیست / هم به فکری خوشبینم هم برای او نگرانم
پیشکسوت آبی ها گفت: استقلال با خیلی از تیم های دیگر تفاوت دارد و این تیم دارای ده ها میلیون هوادار در داخل و خارج از کشور است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، پیشکسوت آبی ها گفت: استقلال با خیلی از تیم های دیگر تفاوت دارد و این تیم دارای ده ها میلیون هوادار در داخل و خارج از کشور است.
عباس سرخاب در گفتگویی اظهار داشت: استقلال مثل خیلی دیگر از تیم‌های ایران نیست. این تیم چند ده میلیون هوادار دارد و این هواداران فقط در داخل کشور نیستند و ما تعداد زیادی هوادار خارج از کشور داریم.

وی بیان داشت: با احترام به همه عزیزان استقلالی و پیشکسوتان این باشگاه باید تاکید کنم در حال حاضر فکری گزینه خوب و شاید هم بتوان گفت بهترین گزینه برای استقلال بود. من هم به فکری خوشبین هستم و هم صادقانه می گویم برای او نگران هستم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: خوشبین هستم چرا که می دانم فکری توانایی‌های خوبی در عرصه مربیگری دارد و نگرانم از این جهت که اگر مدیریت نتواند حمایت و پشتیبانی خوبی برای این تیم ایجاد کند، فکری هم در استقلال می سوزد و این اصلاً خوب نیست.

مهاجم پیشین آبی پوشان تصریح کرد: در سال‌های گذشته چه در عرصه فنی و چه در عرصه مدیریت مشکلات متعددی به چشم خورد که مانع از نتیجه گیری شده بود. تکرار مکرر این ناکامی‌ها هم هواداران استقلال را عاصی و خشمگین کرده و آنها هم دیگر توان تحمل تکرار این اتفاقات را ندارند. همانطور که گفتم فکر می‌کنم فکری توان اداره تیم از نظر فنی را داشته باشد و حالا این تیم مدیریتی است که باید در این خصوص خودی نشان دهد.

سرخاب در خصوص کادر فنی آبی پوشان گفت: به جز مظلومی و مرفاوی که هر کدام سال‌ها سرمربی استقلال بوده و بسیار باتجربه هستند، سایر دوستان جوان و کم تجربه هستند و باید از فرصت حضور در کادر فنی تیم بزرگی مثل استقلال به جهت کسب تجربه نهایت استفاده را ببرند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=270571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .