4

اسمی که علنی نشد، مذاکرانی که ادامه دارد/ گزینه مدنظر سعادتمند برای سرمربیگری که بود؟

  • کد خبر : 268472
  • 08 مهر 1399 - 12:52
اسمی که علنی نشد، مذاکرانی که ادامه دارد/ گزینه مدنظر سعادتمند برای سرمربیگری که بود؟
به نظر می رسد آن گزینه ای که سعادتمند از بردن نامش امتناع کرد، همان الکس نوری باشد.

به گزارش عصر شهروند اخبار استقلال ، به نظر می رسد آن گزینه ای که سعادتمند از بردن نامش امتناع کرد، همان الکس نوری باشد.

دیشب احمد سعادتمند در گفتگویی که با هواداران استقلال داشت، صحبت های مهمی را مطرح کرد. از ارائه پیشنهاد به استراماچونی گرفته تا دلایل منتفی شدن بازگشت سرمربی ایتالیایی به نیمکت استقلال و حاشیه های تیم در قطر.

اما شاید مهمترین بخش صحبت های سعادتمند، مربوط به انتخاب سرمربی آینده این تیم بود. جایی که مدیرعامل استقلال بیان کرد که صحبت ها برای انتخاب سرمربی آبی پوشان انجام شده و طی یکی دو روز آینده، اعضای هیئت مدیره در مورد این فرد به تفاهم خواهند رسید.

در حال حاضر تنها گزینه اصلی و مهمی که نامش حول و حوش باشگاه می چرخد، همان سرمربی ایرانی آلمانی است. گزینه مدنظر سعادتمند که از بردن نام وی خودداری کرد، قطعا الکساندر نوری، سرمربی ایرانی آلمانی است که ظاهرا تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز بر سر انتخاب وی به تفاهم رسیده اند.

اما تنها مشکلی که تا به امروز مانع از ثبت قرارداد استقلال با نوری شده، یک سری اختلافات است که تاکنون میان دو طرف پا بر جا مانده و در صورتی که این مشکلات حل شود، نوری را در فصل آینده بر روی نیمکت استقلال خواهیم دید.

در واقع الکس نوری در حال حاضر آخرین گزینه و آخرین تلاش سعادتمند برای حضور یک سرمربی خارجی بر روی نیمکت استقلال است که با توجه به اصالت ایرانی بودن نوری، سازمان لیگ نیز مخالفتی با حضور این سرمربی در ایران ندارد تنها بحث اصلی بر روی نوع قراردادی است که باید با نوری بسته شود.

نوری که سابقه حضور بر روی نیمکت تیم های وردربرمن، هرتابرلین و اینگول اشتات را در کارنامه دارد، از پدری ایرانی متولد شده و به زبان فارسی نیز تسلط دارد از این رو سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مشکلی با حضور این سرمربی در ایران ندارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .