14

اسکان تابستانی فرهنگیان تعطیل است/ فعالیت خانه‌های معلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 263622
  • 04 مرداد 1399 - 15:38
اسکان تابستانی فرهنگیان تعطیل است/ فعالیت خانه‌های معلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسکان تابستان 1399 در آموزش و پرورش به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس در مدارس مجری طرح اسکان موقت، تعطیل است.

عصرشهروند — گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی اظهار کرد:اسکان تابستان ۱۳۹۹ در آموزش و پرورش به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس در سراسر پایگاه‌های پذیرش و مدارس مجری طرح اسکان موقت، تعطیل است.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود که در راستای همراهی با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، از سفرهای تابستانی پرهیز شود تا بتوانیم با شعار «در خانه بمانیم»، ان‌شاءالله هر چه زودتر شاهد قطع ارتباط زنجیره‌ای کرونا بوده و همگی به صورت در سلامت هموطنان‌مان سهیم باشیم.

کریمی‌فر تصریح کرد: البته تعداد ۴۰۰ مرکز رفاهی (خانه معلم) با تعداد ۱۷ هزار تختخواب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده اجباری از ماسک و دستکش، نصب محلول‌های ضدعفونی، جانمایی تونل‌های مه پاش در مبادی مراکز رفاهی، غربالگری مسافرین با تب‌سنج‌های لیزری، استفاده از کاورهای بهداشتی یک بار مصرف، گند زدایی و ایزوله نمودن اماکن عمومی نظیر راهروهای خانه‌های معلم و سمپاشی مستمر سوئیت‌ها در سراسر کشور، به مسافرین فرهنگی ام از شاغل و بازنشسته ارائه خدمات می‌دهند؛ اگر چه تأکید می‌شود فرهنگیان ترجیحاً از هرگونه سفر غیر ضروری در وضعیت کنونی به خاطر ریشه‌کنی کرونا، پرهیز کنند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=263622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .