7

اصلاح یک آیین نامه درباره تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس

  • کد خبر : 268301
  • 06 مهر 1399 - 17:33
اصلاح یک آیین نامه درباره تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس
آیین‌نامه اجرایی مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش اصلاح شد.

به گزارش عصر شهروند ، آیین‌نامه اجرایی مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش اصلاح شد.
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، با امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، آیین نامه اجرایی بند (۳) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را به تصویب رساند، ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲ مهر ۱۳۹۹، با اصلاح آیین‌نامه اجرایی مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش موافقت کرد.

به موجب اصلاحیه مذکور، مربیان پیش‌دبستانی، آموزشیار نهضت سوادآموزی و آموزش‌دهنده مستمر نهضت سوادآموزی مندرج در این آیین‌نامه، حق‌الزحمه خود را از محل اعتبارات دولتی یا سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی دریافت می‌نمایند.

همچنین براساس اصلاح آیین‌نامه یاد شده، به افرادی که طی سال‌های تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۷ و یا ۱۳۸۹-۱۳۸۸ با دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از طریق شرکت‌های خرید خدمات آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش قرارداد مستقیم داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی (شرکت‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش) دریافت نموده‌اند، «خرید خدمات آموزشی» اطلاق می‌شود.

مصادیق مربوط به سرانه مدارس و مشارکت‌های مردمی (سازکار مدیر مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، کارفرما، مؤسس یا شرکت‌های طرف قرارداد با آموزش و پرورش) در شیوه‌نامه موضوع ماده (۲) آیین‌نامه، ظرف یک ماه  توسط وزارت تعیین و ابلاغ خواهد شد.

لازم به ذکر است، استمرار بکارگیری مشمولان مواد (۴) و (۵) این آیین‌نامه که نمره قبولی در آزمون داخلی کسب نکنند، در صورت نیاز آموزش و پرورش صرفاً در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، مانعی ندارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .