24
معرفی اعضای شورای شهر تهران دوره ششم

با بیوگرافی و سوابق کامل ۲۱ عضو شورای شهر ششم تهران آشنا شوید

  • کد خبر : 282509
  • 07 تیر 1400 - 16:18
با بیوگرافی و سوابق کامل ۲۱ عضو شورای شهر ششم تهران آشنا شوید
در این گزارش از عصر شهروند ، با سوابق و بیوگرافی کلیه 21 فرد راه یافته به  شورای شهر دوره ششم تهران آشنا می شوید .

اعضای شواری اسلامی شهر تهران در دوره ششم، همگی از فهرست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هستند که توانستند در بیست و هشتم خرداد ماه سال ۱۴۰۰، پیروزی قاطع کسب کرده و به پارلمان پایتخت بروند. در میان این ۲۱ نفر، ۴ بانوی جوان نیز دیده می شودکه یکی از آن ها، دختر سردار شهید قاسم سلیمانی ، نرجس سلیمانی است. ترکیب جوان و با تجربه و سابقه موفق در امور مدیریت شهری لیست ائتلاف نیروهای انقلاب، بستری است برای نیل به آرمان های شهر زیست پذیر و شایسته برای هموطنان تهرانی تا سال ۱۴۰۴ شمسی .

در این گزارش، شما را با سوابق و بیوگرافی کلیه ۲۱ فرد راه یافته به  شورای شهر دوره ششم تهران آشنا می کنیم. اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی درباره این لیست پیروز و هم چنین اظهارات آن ها درباره مسائل گوناگون شهری دارید ، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران

نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر  تهران

در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، افراد ذیل الذکر که همگی از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بودند و در آن ها چهره های شناخته شده و کم تر شناخته شده وجود دارد، حائز اکثریت آرا شدند . سر لیست این دوره، مهندس مهدی چمران بود که سابقه ۳ دوره ریاست شورای اسلامی شهر  تهران را در کارنامه دارد و به نظر می رسد از مرداد ۱۴۰۰ ، مجددا جای محسن هاشمی در ریاست شورای شهر پایتخت بنشیند.

  • «مهدی چمران» با ۴۷۶۲۸۲ رای،
  • «پرویز سروری» با ۳۶۲۹۲۰ رای،
  • «نرجس سلیمانی» ۳۵۶۷۰۹ رای،
  • «حبیب کاشانی» ۳۲۶۱۳۲ رای،
  • «محمد آخوندی» با ۳۲۵۸۵۷ رای،
  • «ناصر امانی» با ۳۱۴۷۰۷ رای،
  • «مهدی پیرهادی» با ۳۱۲۸۱۵ رای،
  • «مهدی بابائی» با ۳۰۹۵۶۹ رای،
  • «سیدجعفر تشکری هاشمی» با ۲۹۹۷۴۶ رای،
  • «سید احمد علوی» با ۲۹۷۱۶۸ رای،
  • «مهدی اقراریان» با ۲۹۶۹۴۰ رای،
  • «مهدی عباسی» با ۲۹۶۴۶۳ رای،
  • «علیرضا نادعلی شهرستانکی» با ۲۹۴۷۲۶ رای،
  • «احمد صادقی» با ۲۹۱۴۷۴ رای،
  • «سیدمحمد آقامیری» با ۲۸۸۴۳۳ رای،
  • «میثم مظفر» با ۲۸۷۷۸۵ رای،
  • «زهرا شمس احسان» با ۲۷۹۸۷۰ رای،
  • «نرگس معدنی‌پور» با ۲۷۶۱۲۶ رای،
  • «علی‌اصغر قائمی» با ۲۷۴۰۰۴ رای،
  • «سوده نجفی» با ۲۶۵۶۰۷ رای،
  • «جعفر بندی شربیانی» با ۲۵۵۸۵۴ رای.

مهدی چمران

نفر اول لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بود که برای چهارمین بار در شش دوره اخیر، راهی پارلمان شهری می شود. مشهور ترین چهره این لیست بوده و ۸۰ سال سن دارد. برادر شهید مصطفی چمران، دانش آموخته رشته کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه تهران بوده و در دوره  دوم تا چهارم، ریاست شورای شهررا بر عهده داشت و تنها یک بار، ریاست را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید محمد خاتمی (مسجد جامعی) واگذار کرد.

مهدی چمران

ریاست ستاد فرماندهی جنگ های نامنظم و هم چنین رئیس سابق دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دبیری شورای عالی دفاع ملی از جمله سوابق مهندس مهدی چمران است. ایشان در بنیاد حقظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نیروهای مسلح نیز به عنوان رئیس حضور یافته بود و در ستاد فرماندهی کل قوا نیز مشاور تحقیقات علمی بود. حضور در راس شورای عالی استان ها و ریاست بنیاد فرهنگی شهید چمران، از دیگر سوابق این چهره شاخص پارلمان ششم پایتخت است.

پرویز سروری

پرویز سروری از دیگر چهره های شورای شهر تهران است. رای دوم تهران را کسب  کرد و متولد سال ۱۳۳۷ در همدان است. مدیریت امور دفاعی خوانده و در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نیز نماینده مردم  تهران بود. در چهارمین دوره شورای شهر نیز نماینده تهرانی ها بود.  پرویز سروری در کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور داشته و مسئول کمیته بررسی حوادث پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ در مجلس شورای اسلامی بود.

بیوگرافی پرویز سروری

در نیروی مقاومت بسیج نیز معاون اداری و کارگری و اصناف بوده و به  عنوان معاون هماهنگ کننده  نیروی مقاومت بسیج منطقه تهران نیز فعالیت کرد.  معاونت فرهنگی نیروی هوایی سپاه از دیگر سوابق انقلابی  پرویز سروری به شمار می رود.

سید محمد آقامیری

از چهره های جوان راه یافته به شورای شهر دوره  ششم است. چهل و شش سال سن داشته و مدرک حوزوی و مدرک مهندسی دارد. ایشان در سطح  عالی و خارج فقه تحصیل کرده و در رشته مهندسی زلزله، دانشجوی دکترای عمران است. سید محمد آقامیری سابقه تحصیل در مقطع ارشد علوم سیاسی نیز دارد. وی بیش از  ۲۰ سال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی مشغول به کار بوده است.

سید محمد آقامیری بیوگرافی

مهدی پیرهادی

از جوان ترین چهره های راه یافته به شورای شهر ششم است. چهل و دو سال سن داشته و در حوزه مسائل شهری، اشراف اطلاعاتی خوبی دارد. آقای مهدی پیرهادی که برادرش (محسن) نماینده مردم تهران در مجلس انقلابی است، قریب به هجده سال سابقه  مدیریت امور شهری داشته و در شهرداری تهران ، فعالیت کرده است. مهدی پیرهادی، مدرک دکترای روابط بین الملل از دانشگاه علامه طباطبایی تهران نیز دارد.

مهدی پیرهادی

دکتر مهدی پیرهادی علاوه بر معاونت شهرداری منطقه ۳، سابقه مدیرکلی فرهنگی قوه قضاییه نیز در کارنامه  خود داشته و رئیس هیات مدیره گروه شرکت های تعاونی کارکنان شهرداری تهران بود.  ایشان در ۲ دوره متولی با رای کارکنان شهرداری تهران به هیات مدیره  تعاونی کارکنان شهرداری  تهران (با شصت و چهار هزار عضو)، راه یافت. ایشان هم  چنین در شرکت خودرو سرویس شهر، رئیس هیات مدیره شد و در جشنواره شهید رجایی شهرداری تهران، بارها گواهی مدیر نمونه  دریافت کرد.

علیرضا نادعلی شهرستانکی

علیرضا نادعلی شهرستانکی دیگر راه یافته به شورای شهر ششم است. وی چهل و شش سال سن داشته و از چهره های جوان  این دوره  به شمار می رود. دستیار سابق رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه ارتباطات فرهنگی انقلاب اسلامی و مدیرکلی حوزه ریاست این سازمان، از جمله سوابق وی محسوب می شود.

علیرضا نادعلی شهرستانکی کیست ؟

علیرضا نادعلی شهرستانکی دستیار محتوایی و راهبردی قرارگاه فرهنگی بقیه الله و دبیری شورای هماهنگی قرب و معاونت هماهنگ کننده  سازمان بسیج شهرداری تهران بود. آقای علیرضا نادعلی شهرستانکی در ۲۰ سال  اخیر به عنوان فعال دانشجویی، مشغول به کار بوده و مدیرعاملی کانون اندیشه جوان و معاونت حوزه  پژوهشگاه  فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز در سوابق ایشان مشاهده  می  شود.

در کارگروه تبلیغ دینی شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری، علیرضا نادعلی شهرستانکی به عنوان نماینده پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حضور داشت. این چهره با تجربه فرهنگی، سابقه قبلی در مجلس و شورای اسلامی شهر  تهران نداشت و نخستین تجربه وی محسوب می شود.

سید احمد علوی

سید احمد علوی از جمله چهره های جوان پارلمان ششم است. چهل و دو سال سن داشته و از جوانان لیست شورای ائتلاف نیروهای  انقلاب بوده و در مقطع دکترا درس  خوانده است. سید احمد علوی در شرکت هایی چون شرکت نوین عرف، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، عضو هیات مدیره و مدیرعامل بود.

احمد علوی

در معاونت برنامه  ریزی و توسعه اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ، خدمت کرده  و در شرکت بهساز نگهدار شهر نیز عضو هیات مدیره بود. او را در هیات مدیره شرکت جهان اقتصاد نیز دیدیم. دانشکده اصول دین، یکی از مکان هایی بود که سید احمد علوی در کسوت معاون امور دانشجویی و فرهنگی نقش آفرینی کرد.

ایشان، در عرصه های فرهنگی و حوزه های مربوط به  حمل و نقل شهری نیز خدمات برجسته  ای در ۲۰ سال اخیر به پایتخت نشینان ارائه  کرده و در جشنواره  اموزشی مشکات شهرداری، نقش  کلیدی ایفا کرد.

احمد صادقی

احمد صادقی از دیگر راه یافتگان به شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم  است. پنجاه سال سن داشته و کارشناسی ارشد حقوق قضایی دارد. از سال شصت و یک تا کنون، دکتر احمد صادقی به  عنوان عضو فعال بسیج مستضعفین  مشغول به کار بوده ودر این مدت مسئولیت های خطیری چون ریاست کمیته مدیریت شهری و امور شوراهای دبیرخانه مجمع تشخیص مصحلت نظام را در اختیار داشت. هم چنین در ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران، جانشنین شهردار وقت بود.

احمد صادقی کیست

دکتر صادقی در  سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران، رئیس سازمان بود و سابقه مدیرعاملی جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در کارنامه وی دیده می شود. ایشان به  عنوان قائم مقام سازمان جوان هلال احمر نیز فعالیت کرده است. کارگروه ایمنی و مدیریت بحران برنامه پنج ساله شهر تهران، شاهد ریاست وی بود.

وی به  عنوان دبیر در کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تهران نیز خدمت کرد.

مهدی بابایی

مهدی بابایی از جوان ترین چهره های شورای شهر ششم است. چهل سال سن  داشته و از کارمندان شهرداری تهران محسوب می شود. در حال حاضر مشغول به تحصیل در مقطع دکترای مدیریت تکنولوژی بوده و در زمینه تربیتی، کارشناسی ارشد گرفته است. ایشان در سازمان بسیج شهرداری  تهران، مسئول سازمانبسیج بود و در فراکسیون مدیریت شهری نیز مشاور رئیس بود.

مهدی بابایی کیست ؟

در هلدینگ شهریار، دکتر مهدی بابایی به عنوان معاونت تحقیقات و برنامه ریزی حضور داشت و مدتی هم مدیرعامل  شرکت عرف ایران است. عضویت در هیات مدیره گروه  شرکتهای تعاونی  تولیدی توزیعی کارکنان شهرداری و نایب رئیسی هیات مدیره  شرکت حمل و نقل کالای تهران، از جمله خدمات مهدی بابایی است.

در شهرداری منطقه ۱۳ شاهد نقش آفرینی گسترده مهدی بابایی هستیم. معاونت خدمات شهری و فضای سبز و هم چنین شهردار در نواحی ۱۳ و ۳ و ۴ از دیگر مسئولیت های مهدی بابایی به شمار می رود. ایشان کتاب کارآفرینی سازمانی با رویکرد برنامه ریزی آموزشی را تالیف کرد و در سال هشتاد و شش نیز کارمند نمونه شهرداری تهران شد. او در سال  ۱۳۹۰ به عنوان شهردار ناحیه نمونه انتخاب گردید.

سوده نجفی

سوده نجفی از بانوان منتخب در شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم ، چهل و سه سال سن داشته و مدیریت دولتی در گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی را در مقطع دکترا مشغول به تحصیل است. کتاب هایی در زمینه بررسی ابعاد ساختاری و  تصمیم گیری تالیف کرده و سابقه تدریس دروس مدیریتی در دانشگاه های تهران نیز در کارنامه وی دیده می شود.

سوده نجفی عضو شورای شهر

سوده نجفی به عنوان فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، مدیریت حوزه سلامت، اندیشکده حکمرانی  تهران، به عنوان مدیر فعالیت کرده و در شورای ائتلاف تهران، در کسوت معاون امور بانوان و خانواده فعالیت داشته است. ایشان هم چنین در شورای مرکزی و معاونت امور بانوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، سابقه عضویت در شورای مرکزی دارد. در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی و بنیاد برکت و بنیاد احسان نیز یک عضو فعال جهادی بوده و به عنوان عضو معتمدین معین بنیاد شهید فعالیت دارد.

در سوابق این  بانوی جوان، مشاوره استاندار در امور درمان خانواده شهدا دیده  می شود.

مهدی اقراریان

مهدی اقراریان دیگر منتخب شورای اسلامی شهر تهران است که از چهره های جوان بوده و با چهل و دو سال سنریال، دانشجوی دکترای سیاست گذاری  عمومی می باشد. معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و ریاست دبیرخانه مرکزی رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی استان تهران از دیگر فعالیت های نامبرده به شمار می رود.

مهدی اقراریان کیست

مهدی اقراریان سابقه  دبیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را در کارنامه داشته و به عنوان مسئول ستاد بیداری اسلامی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا نیز حضور داشت. در مرکز مطالعات فرهنگی و ارتباطات راهبردی آفاق جهان نیز به عنوان رئیس هیات مدیره نقش آفرینی  کرد.

نرجس سلیمانی

نرجس سلیمانی دختر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است. وی یک پژوهشگر و فعال اجتماعی است و رزومه دیگری از این بانو در دسترس نیست . حضور ایشان در رقابت های انتخاباتی شورای شهر، بازتاب های گوناگونی هم از طرف خانواده سردار و هم رسانه ها در پی داشت. از ایشان تا سال ۱۴۰۴ شمسی، بیش  تر خواهیم شنید.

نرجس سلیمانی شورای شهر

میثم مظفر

میثم مظفر از  شناخته شده ترین چهره های جوان شورای اسلامی شهر  تهران در دوره ششم است. چهل سال سن دارد و پسر حسین مظفر، وزیر سابق آموزش و پرورش است. دکترای خط مشی گذاری عمومی ازدانشگاه علم و صنعت تهران دارد و مهم ترین سابقه وی، مدیریت سازمان تاکسیرانی شهر تهران است که در آنجا، سامانه های متعددی راه اندازی کرد. البته  معاون شهردار منطقه ۱۷ و مدیرکل  حوزه ریاست فرهنگسراها در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عضویت در هیات مدیره  شرکت رایان شهر و شرکت هوشمند آسیا، از دیگر خدمات برجسته میثم مظفر به امور مدیریت خدمات هوشمند در پایتخت ایران است.

میثم مظفر شورای شهر

مهدی عباسی

مهدی عباسی سی و هشت سال سن دارد. دانشجوی دکترای مدیریت عمومی بوده و رئیس مرکز عمران و املاک دانشگاه آزاد اسلامی بود. جوان ترین شهردار پایتخت در منطقه ۱۷ نیز محسوب می شد. او در شهرداری منطقه ۳ به عنوان قائم مقام فعالیت کرد و در کمیته عالی درآمد و کمیته دیون شهرداری تهران نیز فعالیت داشت.

مهدی عباسی کیست

عضویت در کمیته انتصابات شهرداری منطقه ۳ و حضور در پروژه های عمرانی در مناطق سه و شش و هفده از دیگر خدمات برجسته مهدی عباسی به هموطنان تهرانی به شمار می رود.  ایشان در کمیسیون معاملات و کمیته راهبردی حقوقی دانشگاه آزاد و هیات امنا بنیاد نیکوکاری خدام الحسین نیز به عنوان عضو فعالیت دارد.  از موسسات تشکیلات دانشجویان مسلمان جهان اسلام نیز محسوب می شود.

جعفر بندی شریبانی

جعفر بندی شریبانی در زمان ورود به پارلمان ششم، چهل سال حدودا سن داشت. ارشد مدیریت بازرگانی داشته و مهندسی مکانیک گرفته است. مدیرکل اقلام فنی معاونت مهندسی تعمیرات هواپیمایی هما و مدیریت تدارکات اقلام عمومی معاونت پشتیبانی هواپیمایی هما از جمله سوابق مدیریتی وی به شمار می رود. ۲ فرزند دارد و در اینستاگرام نیز حضور فعالی دارد.

جعفر بندی شربیانی

از جمله فعالیت های وی، حضور در هیات مدیره سیمان خوزستان و ریاست هیات مدیره شرکت آهک صنعتی و سیمان شرق و عضویت در کمیته صرفه جویی و ساخت معاونت مهندسی تعمیرات هواپیمایی هما، در کارنامه وی دیده می شود.  سیمان کیاسر و تعاونی مسکن شهرستان ری، از دیگر سوابق این فرزند شهرستان ری است.

در کارنامه این عضو جوان شورای شهر، دبیری در شورایاران منطقه ۲۰، حضور در شورای فرهنگی شهرستان ری، کمیسیون توسعه و عمران خدمات شهری شورای استان تهران در دوره چهارم و عضویت در گروه مشاوران جوان استاندار تهران دیده می شود. جعفر بندی شربیانی در کمیته اجرایی ائتلاف نیروهای  انقلاب، حضور فعال داشته و در ستاد انتخابات شهرستان ری نیز نقش آفرینی کرد.

حبیب کاشانی

حبیب کاشانی پنجاه و شش سال سن دارد. دکترای حقوق بین المللی داشته و پرسپولیسی ترین چهره در میان اعضا شورای شهر ششم است. ۳ دوره در شورای شهر حضور داشته و از مدیران عامل پرسپولیس است که در حضور وی، این تیم پرطرفدار موفق به کسب ۳ مقام قهرمانی شد.  موسس اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و از اعضا هیات مدیره فدراسیون کوهنوردی و فدراسیون فوتبال نیز به شمار می  رفت. دکتر حبیب کاشانی، در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، نایب رئیس کمیسیون بودجه بود.

بیوگرافی حبیب کاشانی

علی اصغر قائمی

علی اصغر قائمی یکی از مطرح ترین چهره های شورای شهر ششم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این فناور شهیر عرصه ICT، خدمات برجسته ای در زمان تصدی مسئولیت ها در ناجا و شهرداری تهران (سازمان فناوری اطلاعات و شرکت های زیر مجموعه این تشکیلات) ارائه  کرده که راه اندازی سامانه های مهمی چون: ۱۱۰، ۱۳۷، ۱۸۸۸ از آن جمله است.

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر

۷۲ ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته  و مهندسی الکترونیک و ارشد آی تی دارد. در موسسه رایانه شهر و فناوران شهر، عضو هیات مدیره بوده و سابقه مدیرعاملی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را نیز در کارنامه دارد. اخیرا در سازمان بیمه سلامت ایران نیز به عنوان مدیر ICT مشغول به کار شد.

با حضور علی اصغر قائمی در شورای شهر می توان شاهد تحقق آرمان های شهر هوشمند با تکیه بر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

ناصر امانی

شصت و یک سال سن دارد . در دانشگاه امام حسین ، دوره دافوس را گذراند و معاون نیروی انسانی نیروی زمینی سپاه پاسداران است . سردار ناصر امانی ، سابقه  معاونت نیروی انتظامی ناجا و قائم مقامی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران را بر عهده دارد. ایشان هم چنین در شهرداری تهران به عنوان معاون منابع انسانی نیز فعالیت کرد و در کارنامه وی، معاونت برنامه ریزی توسعه  شهری و امور شورای شهرداری تهران نیز دیده می شود.

ناصر امانی شورای شهر

سید جعفر تشکری هاشمی

از دیگر منتخبان مسن شورای اسلامی شهر در دوره ششم است. دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده و در کارنامه  وی، معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک و مدیرعاملی سازمان ترافیک شهرداری تهران دیده می شود.

بیوگرافی جعفر تشکری هاشمی

ایشان هم چنین جانشین راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و مدیرکل مهندسی ترافیک و فنی راهور و مدیرعامل موسسه تحقیقات و توسعه ناجی نیز بود. جانشینی ستاد سپاه هشتم ثامن الائمه در یگانهای رزم وابسته به استان خراسان از دیگر  سوابق سردار سید جعفر تشکری هاشمی است. ایشان در حال حاضر در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دروس رشته های مدیریت را تدریس می کنند.

محمد آخوندی

چهل و سه ساله بوده و مدرک جامعه شناسی دارد. صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز بوده و پیش تر معاون اجرایی موسسه جام جم بود. ایشان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشت.  نساجی مازندران دیگر تیم شهرستانی است که محمد آخوندی در آن نقش آفرینی کرد.  در رسانه  ملی، محمد آخوندی به عنوان سردبیر اخبار و تهیه کننده فعالیت داشت.

بیوگرافی محمد آخوندی

از  دیگر سوابق نامبرده می توان به عضویت در هیات مدیره معاون مالی و منابع انسانی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مدیرکل امور بین المللی و روابط عمومی و سخنگوی سازمان تربیت بدنی و عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری امین اعتماد اشاره کرد.  در دانشگاه علمی کاربردی اریکه پرسپولیس نیز سابقه ریاست داشته و در شرکت سیما چوب رسانه ملی نیز قائم مقام مدیرعامل بود.  ایشان در شرکت سایپا یدک نیز قائم مقام مدیرعامل بود.

نرگس معدنی پور

خانم نرگس معدنی پور  یکی از  چهار بانوی حاضر در شورای شهر ششم است. پنجاه سال سن داشته و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دارد. ایشان مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران بوده و در شهرداری منطقه ۱۳ نیز در حوزه بانوان فعالیت کرده بود.  ۴ دوره در جشنواره شهید رجایی شهرداری تهران، مدیر نمونه بود.

بیوگرافی نرگس معدنی پور

زهرا شمس احسان

خانم زهرا شمس احسان، چهل سال دارد. کارشناسی ارشد مطالعات زنان داشته و دانشجوی دکترای جامعه شناسی فرهنگی است. مدیریت امور بانوان شهرداری منطقه ۴، مدیریت اداره آسیب های اجتماعی امور بانوان ومدیریت اداره مشارکت و امور اجتماعی اداره کل  امور بانوان از سوابق اصلی وی به شمار می رود.

زهرا شمس احسان شورای شهر

ایشان در استان اصفهان، در طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان، نقش آفرینی کرده و مدیر نخستین خانه  امن زنان و دختران مورد خشونت شهرداری تهران است. در سوابق وی، مشاوره  رئیس فراکسیون امور زنان و خانواده مجلس هم دیده می شود.

عصر شهروند برای ۲۱ منتخب شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم، آرزوی توفیق روز افزون خدمتگزاری به مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر دارد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .