5

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح کمک هزینه معیشتی  

  • کد خبر : 176724
  • 19 آذر 1398 - 10:37
اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح کمک هزینه معیشتی  

سخنگوی طرح کمک هزینه معیشتی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: فردا چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸ آخرین مهلت ثبت نام برای تقاضای دریافت کمک هزینه معیشتی است.

به گزارش عصر شهروند، حسین میرزایی سخنگوی طرح کمک هزینه معیشتی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: فردا چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸ آخرین مهلت برای ثبت نام برای تقاضای دریافت کمک هزینه معیشتی است.

وی گفت: طرح شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دارای ساز و کار مشخص و معینی است و مبنای عدم مشمولیت، قشر یا اقشار خاصی از جامعه نبوده است.

میرزایی در مورد تعداد ثبت نام شدگان برای طرح کمک معیشتی از ذکر تعداد افراد خود داری کرد.

وی همچنین از معیارهای دیگر برای آزمون وسع مالی این گونه اعلام کرد که مجموع درآمد و هزینه‌ها برای یک خانوار یک نفره ۴ میلیون تومان، دو نفره ۵ ، سه نفره ۶، چهار نفره ۷ و ۵ نفره به بالاتر ۸ میلیون تومان درآمد در ماه در نظر گرفته؛ ارزش خودرو سواری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان و خودروی عمومی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان، ارزش خانه در تهران بیش از ۱.۲میلیارد تومان و در شهرستان‌ها بیش از ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده؛ همچنین کسانی که از سال ۹۴ به بعد سه سفر خارجی غیرزیارتی داشته باشند و یا کارفرمایانی که بیش از ۳ کارگر بیمه شده داشته باشند، مشمول حمایت معیشتی نمی‌شوند.

تمامی سرپرست خانوارهایی که مشمول سبد حمایتی نشده‌اند اما خود را واجد شرایط می‌دانند، می‌توانند شماره ملی سرپرست خانوار را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند و طی ۲۴ ساعت برای آن‌ها کد رهگیری ارسال می‌شود.

وی افزود: درخواست به صورت سیستمی بررسی و طی حداکثر ۲۴ ساعت کد رهگیری از طریق پیامک با سرشماره HEMAYAT برای متقاضیان ارسال می‌شود و متقاضیان پس از گذشت ۴۸ ساعت از دریافت آن باید به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=176724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .