18

اعلام تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • کد خبر : 290234
  • 24 فروردین 1401 - 10:41
اعلام تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۱۶ اردیبهشت و سهمیه جذب ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفری برای دستگاه تعلیم و تربیت گفت: پیش‌بینی و تلاش ما این است که این گروه از معلمان بتوانند در مهرماه سال آینده وارد کلاس‌های درس شوند.

به گزارش عصر شهروند در اخبار آموزش پرورش، صادق ستاری‌فرد با اشاره به اینکه شانزدهم اردیبهشت ماه «نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰» را در پیش داریم اظهار کرد: قرار است در این آزمون، ۳۴ هزار و ۸۱۵ نفر در آزمون وزارت آموزش و پرورش شرکت کرده و جذب شوند.

وی افزود: مجری برگزاری این آزمون سازمان سنجش کشور است.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه با مشخص شدن نتایج، امر گزینش و بررسی صلاحیت‌های معلمی آغاز می‌شود اظهار کرد: در تلاش هستیم در تابستان، نسبت به برگزاری دوره آموزشی برای پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان اقدام کنیم. پیش‌بینی و تلاش ما این است که این گروه از معلمان بتوانند در مهرماه سال آینده وارد کلاس‌های درس شوند.

ستاری‌فرد اضافه کرد: با توجه به کمبود نیرویی که آموزش و پرورش دارد تمام تلاشش را به کار خواهد بست تا روند جذب و آغاز دوره‌های آموزشی با سرعت بیشتری انجام شود؛ ضمن آنکه این آمادگی و امکان هم وجود دارد که اگر دوره‌ها به اتمام نرسیدند، معلمان جدیدالورود ضمن تدریس در کلاس درس، موضوع تحصیل در دانشگاه را نیز دنبال کنند.   منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .