44

اعلام رده‌بندی باشگاهی جهان ؛ صعود پرسپولیس و سقوط استقلال

  • کد خبر : 291791
  • 06 تیر 1401 - 13:03
اعلام رده‌بندی باشگاهی جهان ؛ صعود پرسپولیس و سقوط استقلال
استقلال با وجود قهرمانی در لیگ ایران در رده‌بندی جهان سیر نزولی داشت.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، سایت فوتبال دیتابیس جدیدترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان را منتشر کرد که بر اساس آن پرسپولیس با ۱۶۰۴ امتیاز در رده ۱۲۰ جهان، ششم آسیا و اول ایران قرار گرفت. رتبه جهانی سرخپوشان نسبت به رده‌بندی پیشین ۲ پله بالا رفته است.

سپاهان، فولاد و گل‌گهر هم رتبه‌های سوم تا پنجم تیم‌های ایرانی را در این رده‌بندی در اختیار دارند .

استقلال هم با ۱۵۶۶ امتیاز در رده ۱۶۸ جهان، نهم آسیا و دوم ایران ایستاده است . آبی‌پوشان با وجود قهرمانی در لیگ برتر، یک پله در رده‌بندی جهانی نزول داشته‌اند .

در صدر این رده‌بندی لیورپول با وجود اینکه امسال هیچ جام مهمی به‌دست نیاورد رتبه نخست را در اختیار دارد . منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر و رئال مادرید قهرمان اروپا هم دوم و سوم هستند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .