26

اعلام شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس تهران

  • کد خبر : 286240
  • 09 آبان 1400 - 10:50
اعلام شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس تهران
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون بازگشایی مدارس گفت: به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدرسه می گیرند پرسنل اعم از اجرایی و آموزشی باید پای کار بیایند.

به گزارش عصرشهروند، عبدالرضا فولادوند درباره بازگشایی مدارس در تهران اظهار کرد: طبق قرار گذشته، بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از اول آذرماه خواهد بود. درباره مقطع ابتدایی نیز در آینده نزدیک تصمیم گیری می شود.

وی درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون بازگشایی مدارس اظهار کرد:به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدرسه می گیرند پرسنل اعم از اجرایی و آموزشی باید پای کار بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: بنابراین حضور یا عدم حضور معلمان به تناسب آن تصمیم است؛ اگر تصمیم بر آموزش حضوری یا ترکیبی باشد، معلمان باید به مدرسه بیایند و اگر غیرحضوری است به همین ترتیب اقدام می شود.

فولادوند  همچنین با اشاره به تشکیل کمیته سلامت در مناطق و مدارس برای بازگشایی مدارس گفت :  در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به صدور مجوز آموزش حضوری دانش آموزان اقدامات لازم صورت می گیرد. در این مسیر گفت وگو و اقناع خانواده ها نیز در راستای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس مهم است . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .