3

اعلام فهرست مواد غذاییِ مُضر برای سلامتی

  • کد خبر : 66490
  • 26 اردیبهشت 1398 - 8:19
اعلام فهرست مواد غذاییِ مُضر برای سلامتی

 معاونت بهداشت وزارت بهداشت، فهرست کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامت به جهت منع تبلیغات در سال ۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش عصر شهروند، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، فهرست کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامت به جهت منع تبلیغات در سال ۹۸ را اعلام کرد.

معاونت بهداشت وزارت بهداشت با توجه به نامه وزیر بهداشت به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای ماده ۴۸ قانون الحاقی برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)، و بند (ج) ماده ۷ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه، فهرست کالاها و اقدامات آسیب رسان سلامت را اعلام کرد.

براساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روغن های نیمه جامد مصرفی صنایع و خانوار، انواع سس سالاد پرچرب مثل هزار جزیره، سس فرانسوی، سس تاتار و سس ایتالیایی به جز نوع کم چرب و کاهش یافته، انواع فرآورده های سرخ شده در روغن بر پایه سیب زمینی و غلات، پنیر پیتزا پروسس، فرآورده های شیرین و نوشیدنی ها، فرآورده های آرایشی تاتو و انواع فرآورده های برنزه کننده پوست برخی از کالاهای آسیب رسان به سلامت اعلام شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=66490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .