10

افتتاح پنجمین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا شهر تهران

  • کد خبر : 281689
  • 10 خرداد 1400 - 18:14
افتتاح پنجمین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا شهر تهران
پنجمین مرکز واکسیناسیون خودرویی کووید ۱۹شهر تهران در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) افتتاح شد.

به گزارش عصرشهروند در  اخبار سلامت ،  آئین افتتاح و بهره برداری پنجمین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونای شهر تهران با حضور شهردار منطقه، مدیر کل سلامت شهرداری تهران، بخشدار شهرری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرری و تعدادی از مدیران ارشد این منطقه در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه تجمیع مراکز واکسیناسیون با همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا و شهرداری تهران این کار در حال انجام است، گفت: ٣ ایستگاه برای فرآیند واکسیناسیون مراجعین در نظر گرفته شده است که در ایستگاه اول مراجعین بدون نیاز به ترک خودرو پذیرش و کارت واکسیناسیون دریافت و در ایستگاه دوم تزریق واکسن در خودرو صورت می پذیرد و در ایستگاه پایانی نیز پزشک مقیم شرایط عمومی افراد را را بررسی و کارت واکسیناسیون را تایید نهایی می کند.

افشار رعایت فاصله، نظم بیشتر و افزایش تعداد دریافت کنندگان واکسن را از مزایای راه اندازی این مرکز برشمرد و گفت: مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در حال حاضر از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴ پذیرای شهروندان بر اساس رده بندی گروه های سنی است و پیش بینی می شود، روزانه ۱۵۰۰ دوز تزریق در این محل انجام شود.

او با بیان اینکه افراد بالای ۶۰ سال از مصادیق اولویت دار گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا هستند، اظهار کرد: تامین فضاهای مناسب و استفاده از فضاهای عمومی برای تسهیل دریافت واکسن سالمندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .