5

افزایش اعتبار حوزه حمل و نقل عمومی

  • کد خبر : 223355
  • 13 اسفند 1398 - 15:59
افزایش اعتبار حوزه حمل و نقل عمومی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه افزایش خوبی در حوزه اعتبارات حمل و نقل عمومی در بودجه سال آینده شهرداری تهران داشته ایم.

به گزارش عصر شهروند، محمد علیخانی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران گفت: خوشبختانه سیاستی که از ابتدا در این حوزه ترسیم کرده بودیم در بودجه نیز محقق شده و بحث حمل و نقل عمومی پروژه‌های نیمه تمام و کاهش آلودگی هوا در بودجه امسال مورد توجه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی ۷۰۰ میلیارد تومان بیش از سال گذشته اعتبار در نظر گرفته شده و در بخش حمل و نقل عمومی نیز بیش از ۵۰ درصد یعنی ۱,۸۰۰ میلیارد تومان به بودجه این حوزه افزوده شده است.

وی با اشاره به تبصره‌های بودجه سال ۹۹ نیز گفت: در تبصره‌های بودجه نیز حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پهنه TOD پیش بینی شده که تحقق آن نیاز به حمایت سایر نهادها از جمله شورای عالی شهرداری و کمیسیون ماده ۵ دارد که امیدواریم با حمایت همه سازمان‌ها و نهادها شاهد تحول این حوزه باشیم.

علیخانی تاکید کرد: تصمیم و توسعه حمل و نقل عمومی در تهران نیاز به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان دارد بنابراین تا تغییر سیاست در این حوزه ندهیم و دستگاه‌هایی که مسئولیت دارند همکاری نکنند در این حوزه راه به جایی نمی بریم.

علیخانی در ادامه با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی نرخ حمل و نقل عمومی گفت: این نرخ کمتر از تورم سالیانه است و تخفیف‌های خوبی به اقشار مختلف در حوزه مترو داده‌ایم.

مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=223355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .