4

الکس نوری منتفی شد ؛ بازگشت استقلال به مربیان وطنی و تنها گزینه داخلی

  • کد خبر : 268254
  • 06 مهر 1399 - 14:30
الکس نوری منتفی شد ؛ بازگشت استقلال به مربیان وطنی و تنها گزینه داخلی
استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و حالا فشار هواداران این تیم برای تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده و وضعیت نقل و انتقالات باشگاه حداکثری خواهد بود.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و حالا فشار هواداران این تیم برای تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده و وضعیت نقل و انتقالات باشگاه حداکثری خواهد بود.

بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مهم ترین سوال در ذهن هواداران این تیم سرنوشت نیمکت آبی‌ها در فصل آینده است. خوشبینی‌هایی که در خصوص مجید نامجومطلق بعد از بازی برابر الاهلی به وجود آمده بود با شکست استقلال برابر پاختاکور از بین رفت. کیفیت فنی پایین استقلال و مهره چینی اشتباه نامجو باعث شد تا حالا در دسترس‌ترین گزینه مدیران استقلال جایگاه خود را از دست رفته ببیند.  با این حال در حالی که هفته گذشته صحبت از توافق نهایی با الکس نوری سرمربی آلمانی برای قبول هدایت استقلال بود اما این مربی گویا به لحاظ مالی با آبی ها به توافق نرسیده است و حضور او در استقلال منتفی شده است.

با منتفی شدن بازگشت استراماچونی و همین طور توافق با الکس نوری، استقلال چاره‌ای جز انتخاب سرمربی ایرانی ندارد اما در میان گزینه‌های داخلی هم دست ‌آبی‌ها آنچنان باز نیست.

امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، و جواد نکونام از گزینه های مطرح ایرانی بودند که یا قرارداد خود را تمدید کردند و یا به تیم جدید پیوستند تا از دسترس آبی‌ها دور شوند. تنها گزینه  موجود برای استقلال محمود فکری است که به نظر اگر مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن او مصمم باشند باشگاه نساجی با جدایی او مخالفت نخواهد کرد. فکری  در فصل گذشته با نساجی نتایج درخشانی گرفت و از زمان نشستن بر روی نیمکت این تیم، هیچ یک از رقبای لیگ برتری موفق به شکست نساجی نشدند. با توجه به سابقه  و نزدیکی مدیران باشگاه شمالی به استقلال احتمال حضور فکری روی نمکت استقلال در صورت پیشنهاد رسمی به او بالاست

با این همه باید دید تغییر و تحولات باشگاه استقلال در ادامه به کام سمت و سو خواهد رفت. اگر تغییرات مدیریتی در این باشگاه رخ دهد احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به روی نیمکت استقلال بالا خواهد بود اما اگر مدیریت احمد سعادتمند همچنان در این باشگاه تدام داشته باشد او چاره‌ای جز انتخاب سرمربی داخلی نخواهد داشت.  این در حالی  است که گفته می‌شود لیگ بیستم قرار است از نیمه آبان ماه آغاز شود و  استقلال زمان زیادی برای انتخاب سرمربی ندارد. با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حالا فشار هواداران این تیم برای تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده و وضعیت نقل و انتقالات باشگاه حداکثری خواهد بود. باید دید سعادتمند چه برنامه ای برای برون رفت استقلال از وضعیت فعلی دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .