8

امیرحسین صادقی: قرارداد فکری باید ۵ ساله می شد/ هواداران باید صبور باشند

  • کد خبر : 269508
  • 18 مهر 1399 - 17:53
امیرحسین صادقی: قرارداد فکری باید ۵ ساله می شد/ هواداران باید صبور باشند
مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه دو سال برای فکری زمان خوبی نیست، گفت: قرارداد سرمربی جدید آبی پوشان باید ۵ ساله بسته می شد.

به گزارش اخبار استقلال عصر شهروند ، مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه دو سال برای فکری زمان خوبی نیست، گفت: قرارداد سرمربی جدید آبی پوشان باید ۵ ساله بسته می شد.

امیرحسین صادقی در حاشیه اولین تمرین آبی پوشان برای شروع لیگ بیستم گفت: خوشحالم که فکری به آنچه که مستحق آن بود، رسید. او سالها برای استقلال تلاش زیادی کرده و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و رکوردار پوشیدن لباس در استقلال بوده است.

صادقی خاطرنشان کرد: همه باید از او حمایت کنند. به طور حتم استقلال روزهای سختی را در پیش خواهد داشت و طرفداران این تیم باید صبور باشند. شاید این تیم نتواند امسال نتایج خوبی بگیرد اما هواداران باید از تیمشان حمایت کنند تا تیم دچار حاشیه نشود.

وی با انتقاد از عقد دو ساله گفت: باید این قرارداد ۵ ساله می شد، نمی توان برای دو سال انتظار معجزه از فکری داشت. اما حالا که این قرارداد بسته شده، همه باید از فکری حمایت کنیم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چند سالی استقلال درگیر و گرفتاری های شدیدی داشته، مطمئنا نباید انتظار زیادی از استقلال این فصل داشته باشیم. اگرچه می دانم فکری مربی بسیار کاربلدی است اما همه باید به او فرصت دهیم تا با آرامش به کارش ادامه دهد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=269508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .