11

انتخاب نمایندگان و کارشناسان شورا در سازمان های وابسته به شهرداری تهران

  • کد خبر : 289994
  • 14 فروردین 1401 - 16:19
انتخاب نمایندگان و کارشناسان شورا در سازمان های وابسته به شهرداری تهران
تعدادی از اعضا و کارشناسان شورا به نمایندگی شورا در سازمان مدیریت بحران و کمیته مدیریت پسماند و ستاد هماهنگی کمیسیونهای ماده 100 انتخاب شدند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در پنجاه و پنجمین جلسه شورا، دو نفرنماینده ناظر شورای اسلامی شهر تهران در اجرای بند هفتم تبصره یکم  ذیل ماده سوم مصوبه « الزام شهرداری تهران به اصلاح فرایندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی های ساختمانی» به نام های احمد صادقی عضو شورا و مصطفی جلیلی از شهرداری به ترتیب با ۱۸ و ۱۵ رای انتخاب شدند.

در ادامه و در جریان بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص« معرفی دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در ترکیب هیأت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران» نیز به نام‏های غلامرضا جلالی فراهانی و حمیدرضا خانکه هرکدام با ۱۷ رای انتخاب شدند.
همچنین احمد صادقی بعنوان یک نـفر از اعضـای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ترکیب هیأت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در اجرای بند دوم ذیل ماده هفتم اساسنامه سازمان سازمان مذکور با ۱۸ رای انتخاب شد.

در این جلسه دو نفر کارشناس خبره به نام های یاسر نبی زاده دبیر کمیسیون سلامت و محیط زیست با ۱۶ رای  و فاطمه کریمی دبیر کمیته خدمات شهری با ۱۵ رای جهت عضویت در کمیته راهبری اجرای طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران انتخاب شدند.

در پایان نیز سید علی اکبر پردستان به نمایندگی از سید احمد علوی، عباس شیخی بعنوان نماینده حجت الاسلام آقامیری، محمدحسین فرد صفاری بعنوان نماینده جعفر شربیانی ، ایمان بدیعی بعنوان نماینده علی اصغر قائمی ، محمدمهدی مهاجر بعنوان نماینده مهدی بابایی، بهاره قنبری بعنوان نماینده حبیب کاشانی، حانیه میرمیکائیل زادگان بعنوان نماینده سوده نجفی، محمدصالح سجادیان به نمایندگی از ناصر امانی، محمدمهدی مهاجر به نمایندگی مهدی پیرهادی و امیر سلیمانی به نمایندگی از مهدی عباسی بعنوان کارشناسان متخصص در امور فنی و شهرسازی جهت عضویت در ستاد هماهنگی کمیسیون های ماده صد انتخاب شدند .   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .