3

انتقاد امانی از ساخت بازار سنگ اسلامشهر در حریم تهران/ چمران: شهردار تهران رأسا ورود کند

  • کد خبر : 294687
  • 27 دی 1401 - 12:20
انتقاد امانی از ساخت بازار سنگ اسلامشهر در حریم تهران/ چمران: شهردار تهران رأسا ورود کند
عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اقدام شهرداری اسلامشهر در انتقال بازار سنگ از سطح این شهرستان به مجاورت بزرگراه آزادگان خواستار ورودی شهرداری به این موضوع شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر از سال ۹۸ به قصد انتقال بازار سنگ اسلامشهر از سطح شهرستان به محل مجاور بزرگراه آزادگان در حریم منطقه ۱۸ با مشارکت بخش خصوصی و اتحادیه مذکور اقدام کرده است، گفت: این انتقال بازار سنگ به استناد صورتجلسه سال ۹۶ شورای برنامه ریزی استان بوده که اعتبار این صورتجلسه یک سال بوده و حالا تمام شده است.
امانی با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر می‌خواهد بر ملکی به مساحت ۱۶۷ هزار متر مربع این بازار سنگ را که در محدوده اتوبان تهران – ساوه و در مسیر اتصال به فرودگاه امام خمینی (ره) است بسازد، گفت: پیش از این شهرداری منطقه ۱۸ با پیگیری زیاد توانست در سال ۹۸ با حکم قضایی اقدام به رفع خلاف کند؛ اما متاسفانه حالا مجددا شرکت تعاونی مذکور بدون توجه به عدم اعتبار صورتجلسه و همچنین عدم رعایت اسناد بالادستی و همچون مصوبه شورای عالی شهرسازی و بدون رعایت پهنه که اینجا کشاورزی است، اقدام به اجرای کار و قطعه بندی زمین کرده است و از شهرداری و رئیس شورا می‌خواهیم که فکری به حال این اقدام شهرداری اسلامشهر کنند.

چمران: شهردار تهران رأسا ورود کند

مهدی چمران در واکنش به تذکر ناصر امانی عضو شورا مبنی بر ساخت بازار سنگ اسلامشهر در حریم منطقه ۱۸ گفت: شهردار منطقه ۱۸ در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و من با استاندار در این خصوص تماس گرفتم.
رییس شورای شهر تهران گفت: از شورای شهر اسلامشهر و شهرداری اسلامشهر می‌خواهم که به حریم دست اندازی نکنند و مطابق قانون عمل کنند و نمی‌توانند در حریم شهر تهران سنگ بری‌ها را مستقر کنند.
وی افزود: از زاکانی می‌خواهیم که معاونت حقوقی را در این زمینه فعال کند و همچنین از شهردار منطقه ۱۸ می‌خواهم از آنجایی که قانون پشت او هست خودشان رأسا اقدام کرده و از ساخت و ساز جلوگیری کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .