12

انتقاد تشکری هاشمی از روند انتصابات شهردار تهران / مراقب باشیم جوان‌گرایی مدیران به جوان‌مرگی مدیریتی تبدیل نشود

  • کد خبر : 292933
  • 13 شهریور 1401 - 12:16
انتقاد تشکری هاشمی از روند انتصابات شهردار تهران / مراقب باشیم جوان‌گرایی مدیران به جوان‌مرگی مدیریتی تبدیل نشود
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ممکن است در مواردی تجدیدنظر در تغییر مدیران صورت بگیرد و این را حق طبیعی شهردار می دانیم، اما اگر این موضوع به رویه تبدیل شود، فرصت ما محدود خواهد بود که بخواهیم کاری انجام دهیم و سعی و خطا کنیم.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، سید جعفر تشکری هاشمی در هشتاد و نهمین جلسه شورا با بیان اینکه در دستگاه ها و مجموعه های اداری طبیعی است که باید از مدیرانی استفاده شود که مأموریت ها را به نحو شایسته انجام دهند، اظهار کرد: ممکن است در مواردی تجدید نظر در تغییر مدیران صورت بگیرد و این را حق طبیعی شهردار می دانیم، اما اگر این موضوع به رویه تبدیل شود، فرصت ما محدود خواهد بود که بخواهیم کاری انجام دهیم و سعی و خطا کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در شرکت بهره برداری مترو و بهشت حضرت زهرا(س) نیاز به زمان است تا مسائل شناسایی و مشکلات رفع شود؛ هر مدیری در این مجموعه ها گمارده شوند به زمان برای ارزیابی مسائل نیاز دارد. انتصابات متزلزل جز ضرر هیچ فایده ای ندارد؛ لذا درخواست داریم که بررسی ها به گونه ای انجام شود که در دو سال و نیم مفید باقی مانده، تغییرات مکرر نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: ثبات موقعیتی در زمان آغاز سال تحصیلی و انبوه جمعیت میلیونی در این روزها می طلبد که مدیران، تصوری بلند مدت نسبت به فعالیت خود داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهتمام شهردار این است که پس از یک سال همه مدیران را تغییر دهد، گفت: قطعا چنین نیست که همه یک ساله تغییر کنند و شهردار نیز خود چنین اذعانی داشت. توصیه ما این است که مدیران از افراد با تجربه که سالها کار کرده اند، انتخاب شوند.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .