1

انتقاد دوباره پیرهادی از عدم ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران

  • کد خبر : 299124
  • 28 آبان 1402 - 18:48
انتقاد دوباره پیرهادی از عدم ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ضرورت اجرای قانون در ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران وجود دارد، از کاهش حقوق کارکنان به دلیل کسر مالیات، انتقاد کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی روز یکشنبه در جریان یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، روز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها را تبریک گفت و اظهار داشت: روز پرستار را به همه پرستارانی که امروز در سخت ترین شرایط در خط مقدم جانبخشی و ایثار به همه انسان ها در بیمارستان ها و درمانگاه ها مشغول خدمت هستند؛ تبریک می گویم.

وی، همچنین این روز را به پرستارانی که امروز با سخت ترین شرایط با کمبود ها و مشکلات، خدمات ارائه می کنند و به پرستارانی که در شرکت شهر سالم مشغول خدمت هستند، تبریک گفت.

پیرهادی با یادآوری مساله غزه، اظهار داشت: سلام و درود می‌فرستم بر پرستارانی که در بیمارستان های غزه که در زیر بمبماران های رژیم غاصب، اشغالگر و سفاک اسرائیل؛ عاشقانه و ایثارگرانه به بیماران و کودکان و زخمی ها، خدمت می کنند و جانشان را در کنار آنها از دست می دهند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: به دنیا گوشزد می کنیم مخصوصاً کشورهایی که داعیه دار حقوق بشر بودند و دم از حقوق بشر می زدند، پاسخ دهند در کجای دنیا بیمارستان و پرستار و پزشک را هدف حمله قرار می دهند؟ فجیع ترین و جنایت کار ترین کار، کشتن پزشکان و پرستاران بیمارستان ها است و این جنایتها امروزه در غزه انجام می شود.

پیرهادی با بیان اینکه، دنیا چه زمانی در برابر جنایتها در غزه، بیدار می شود، اظهار داشت: کشورهای اروپایی امروز خود را نشان داده اند؛ ماهیت آمریکا هم روشن بود و امروز این ماهیت برای آنها که خواب بودند نیز روشن تر شد. وی ادامه داد: وضعیت حقوق بشر در دنیا کجاست و به کجا پیش می رویم؟

پیرهادی در ادامه سخنان خود؛ با اشاره به وضعیت حقوق کارکنان شهردای تهران تاکید کرد: بیش از ۲۰ سال است که با همکاران و پرسنل شهردای تهران مراوده دارم و مشکلات آنها را میشناسم؛ بعد از کسر مالیات مضاعفی ‌که صورت گرفته پرسنل ناراحت هستند، موضوع مالیاتی و کسری که ایجاد شده به صورت اساسی، باید بررسی شود. وی تاکید کرد: موضوع ما ترمیم حقوق کارکنان بود اما نمیدانم چرا به کاهش حقوق رسید؟!

پیرهادی خواستار رسیدگی به این موضوع شد و تاکید کرد که وضعیت بین پرسنل، وضعیت خوبی نیست و حتما باید موضوع ترمیم حقوق در خصوص پرسنل صورت پذیرد. وی با بیان اینکه برای سیستم کارمندی و همکاران شهرداری نگران هستم، تاکید کرد: اگر برای این موضوع فکری نکنیم، در آینده با مشکلات عدیده مواجه خواهید شد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .