13

انصراف مهرداد بذرپاش از کاندیداتوری شهرداری تهران

  • کد خبر : 283167
  • 11 مرداد 1400 - 11:58
انصراف مهرداد بذرپاش از کاندیداتوری شهرداری تهران
منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم از انصراف مهرداد بذرپاش برای کاندیداتوری شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی چمران با اشاره به برنامه امروز منتخبین شورای شهر تهران در فرآیند بررسی برنامه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی قرار بود صبح امروز مهرداد بذرپاش در جلسه منتخبین حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کند که طی یک نامه ضمن تشکر انصراف خود را از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب صبح امروز اعضای منتخب شورای شهر تهران جلسه‌ای را با گزینه‌های تصدی شهرداری نخواهند داشت و بعد از ظهر امروز هابیل درویش دیگر گزینه تصدی شهرداری در جلسه منتخبین حاضر خواهند شد.

چمران گفت: همچنین عباس علی‌آبادی با توجه به عدم ارائه برنامه خود به منتخبین انصراف خود را از گزینه‌های شهرداری اعلام کرد.

متن نامه انصراف بذرپاش به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس چمران

باسلام وتحیت.
نظر به ضرورت انسجام در جبهه انقلاب ونیز حضور دلسوزانی که خود را برای خدمت در شهرداری تهران عرضه کرده اند وضمن تشکر از حسن نظر اعضای منتخب شورای شهر تهران به اینجانب، بدینوسیله انصراف خود را از حضور در این عرصه اعلام می‌نمایم وامیدوارم بهترین انتخاب را انجام دهید که واقعا در شان شهروندان شریف تهران باشد ودر خدمت به این مردم خوب و قدرشناس از هیچ تلاشی فرونگذارد؛ و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
برادر کوچک شما – مهرداد بذرپاش

منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .