3

اکران نوروزی تصاویر تهران قدیم روی بیلبوردهای شهری

  • کد خبر : 204390
  • 09 بهمن 1398 - 11:21
اکران نوروزی تصاویر تهران قدیم روی بیلبوردهای شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که عکس‌های مربوط به تهران قدیم که در آرشیو کاخ گلستان است در ایام نوروز بر روی بیلبوردهای شهر اکران شود.

به گزارش عصر شهروند، علی اعطا، با اشاره به بازدید اخیرش از “عکاسخانه کاخ گلستان” گفت: در این عکاسخانه آرشیو ۹ هزار قطعه عکس از تهران در دوره‌های مختلف زمانی وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که پیشنهاد دادم که به مناسبت عید نوروز عکس‌های مربوط به تهران قدیم در بیلبوردهای شهری به نمایش گذاشته شود افزود: حتی می‌توان عکس‌های قدیمی هر محل یا مکان را در حوالی همان محل فعلی شهر به نمایش گذاشت. این اقدام در جهت شناساندن تهران قدیم و تاریخ تحولات شهر به همشهریان موثر است.

اعطا با بیان این که لازم است این تصاویر تهران قدیم در  معرض نمایش مردم قرار گیرد اظهار کرد: مکاتباتی با شهردار تهران انجام خواهم داد تا عکس‌های مربوط به تهران قدیم که در آرشیو کاخ گلستان است در بیلبوردهای شهری در ایام نوروز اکران شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=204390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .