18

اینستاگردی بهاری با بازیگران سریال دراکولا : از ژاله تا مینا

  • کد خبر : 280779
  • 27 فروردین 1400 - 8:15
اینستاگردی بهاری با بازیگران سریال دراکولا : از ژاله تا مینا
سریال دراکولا مثل سریال مردم معمولی، از جمله سریال های بهاری شبکه نمایش خانگی در فروردین 1400 شمسی است.

سریال دراکولا مثل سریال مردم معمولی، از جمله سریال های بهاری شبکه نمایش خانگی در فروردین ۱۴۰۰ شمسی است. فیلیمو و نماوا این روزها میزبان پخش مجموعه های پربیننده بوده در حالی که انتقادها به افزایش حق اشتراک این مجموعه ها که متقاضی ورود به بورس ایران هستند نیز افزایش یافته است. دراکولا، فصل دوم سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری، تلاش دارد تا روایتی طنز و تامل بر انگیز از فعالیت های مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها و ژن خوب ها در قاب تلویزیون نشان دهد که مشت نمونه خروار آن را در سریال آقازاده در نیمه دوم سال ۹۹ شاهد بودیم.

حتما بخوانید : افزایش تعرفه فیلیمو و نماوا و نقش نهادهای نظارتی

دراکولا مهران مدیری، داستان شرکتی است در عرصه نیکوکاری که نامش را مهران مدیری، تابیخ گذاشته است. می خواهد با طنز، از مفاسد اقتصادی و کلاهبرداری ها که داستانش را در دادگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی از رضوی تا امامی و زنجانی و خاوری در یک دهه اخیر خواندیم و شنیدیم، بگوید. با طعم لاکچری گردی و نمایش سبک زندگی مرفه های بی درد در روزگاری که مرغ و پراید و گوشت برای خیلی ها، مثل سفر به مالدیو، آرزویی دست نیافتنی شده است .. . .

بازیگران سریال دراکولا، به دلیل لباس و استایل و شخصیت پردازی هایی که مهران مدیری برای آن ها با سناریو پیمان قاسم خانی تدارک دیده، اینستاگرام های پربیننده ای در بهار ۱۴۰۰ دارند و پس از پخش هر قسمت از سریال دراکولا، شاهد افزایش کامنت زنی بینندگان زیر پست های هنرپیشه ها هستیم. حضور حیوانات کمیاب در سکانس هایی از این سریال نیز بخشی از جذابیت های دکوپار اثر است که الهامی از علایق مهران مدیری به نگهداری از حیوانات خانگی می باشد.

دراکولا، روایتی است از بی دردهایی چون ژاله کبیری و کامران کامروا. برای اطلاع از جدید ترین اینستانوشته ها و استایل های بهاری بازیگران سریال دراکولا، این گزارش سرویس هنری عصرشهروند، شما را با داده های جالب و جدیدی آشنا می کند.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: مد گردی با ویشکا آسایش

بازیگران سریال دراکولا

–          مهران مدیری: بازیگر نقش کامروان کامروا در سریال دراکولا

–          ویشکا آسایش: بازیگر نقش ژاله کبیری در سریال دراکولا

–          محمد بحرانی:  بازیگر نقش مهیار مهر افزون (غضنفر چمچاره) در سریال دراکولا

–          نیما شعبان نژاد: بازیگر نقش هوشمند کامروا سریال دراکولا

–          سیما تیرانداز: بازیگر نقش مینا شرافت در سریال دراکولا

–          گلاره عباسی: بازیگر نقش مبینا

–          بهنام  تشکر: بازیگر نقش وکیل کامروا

–          مرتضی زارع: بازیگر نقش سرهنگ

–          احسان امانی: بازیگر نقش سلیمی در سریال دراکولا

–          شکیلا سماواتی: بازیگر نقش بیبی سیتر نیوشا کالفا

–          مرجان مومنی: بازیگر نقش آلاله

–          فرنوش نیک اندیش: بازیگر نقش مهوش

گلاره دربندی و اندیشه فولادوند و حامد وکیلی از دیگر هنرپیشه  های این مجموعه تلویزیونی شبکه نمایش  خانگی هستند.

بهاری های ویشکا آسایش

ویشکا آسایش از هنرپیشه های اصلی سریال دراکولا

عکس بالا مربوط به ویدیویی است که ویشکا آسایش از هنرپیشه های اصلی سریال دراکولا از پشت صحنه یک سکانس در قسمت دوم این مجموعه شبکه نمایش خانگی به اشتراک گذاشت و قریب به ۲۰۰ هزار بازدید پیدا کرد. پشت صحنه سریال های مهران مدیری، یکی از ابزار قدرتمند برای افزایش استقبال عمومی به این مجموعه ها است که در دیگر سریال  های طنز نیز در سال  های اخیر، این رویه تکرار شده است.

ویشکا  آسایش که خود طراح  لباس و صحنه  از انگلستان

ویشکا  آسایش که خود طراح  لباس و صحنه  از انگلستان است، یک ماه پیش از پخش سریال دراکولا با انتشار این عکس، هشتگ پشت صحنه و تئاتر را تگ کرد. او در حال حاضر ۱٫۲ میلیون دنبال کننده دارد و تصاویر کوهستان گردی هایش را استوری کرده است.

بهاری های محمد بحرانی

مهیار مهر افزون سریال دراکولا، همان جناب خان برنامه خندوانه شبکه نسیم، متولد شهریور سال شصت است. قریب به ۸۵۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و مثل تیلور سویفت و ریحانه پارسا، عادت دارد تا پست هایش را مرتب پاک کند. بخشی از بار طنز قصه دراکولا بر دوش او و همسرش است.

محمد بحرانی

جناب خان سریال دراکولا، تصاویری از پشت صحنه دراکولا یا سکانسی از بازی هایش در این اثر در اینستاگرامش به اشتراک نگذاشته و ترجیح داده تا عکس بهاری اینستاگرامش را به عکس ۲ سال پیش با رفقایش اختصاص دهد. مهیار مهر افزون سریال دراکولا ، علاقه ای هم به استوری زدن و پست زدن های مکرر ندارد.

بهاری های سیما تیرانداز

از  هنرپیشه های سریال دراکولا است که در قسمت اول این مجموعه نیز شاهد نقش آفرینی او به عنوان همسر مهیار مهر افزون نیز بودیم. متولد سال  ۱۳۴۹ در تهران است و در فیلم ها و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است. نقش یک زن لاکچری گرد با افاده را به نمایش میگذارد که با میمیک چهره و استایلش و ذهنیتی که مخاطب درباره او دارد، همخوانی و تناسب خوبی دارد.

اینستاگرام سیما تیرانداز که بخشی از بار طنز داستان را در کنار جناب خان ، به دوش می کشد، بیش بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده داشته و قریب به ۸۰۰ پست از سبک زندگی خود به اشتراک گذاشته است که در این نشانی: @sima_tirandaz_official در دسترس است. کارگاه بازیگری داشته و عاشق فیلم و ورزش و کتابخوانی است.

تصویری از سلفی سیما تیرانداز در قسمت اول سریال دراکولا که او را با استایل مونوکروم مشکی

(تصویری از سلفی سیما تیرانداز در قسمت اول سریال دراکولا که او را با استایل مونوکروم مشکی و بدلیجات مشاهده می کنیم)

اتاق گریم سریال دودکش استایل او در اثر شب های مافیا که در جزیره کیش

(عکس سمت راست، اتاق گریم سریال دودکش در بهمن ۹۹ است و عکس سمت چپی نیز، استایل او در اثر شب های مافیا که در جزیره کیش، با حضور سایر سلبریتی های سینما و تلویزیون، فیلمبرداری شده است)

بهاری های نیما شعبان نژاد

هوشمند کامروا که با حضور در خندوانه  دیده شد، در فصل اول سریال نیز حضور داشت. او را در سریال نوروزی شبکه ۳ در بهار ۹۹ در کنار هادی حجازی فر و محمد بحرانی دیدیم. متولد سال  شصت و شش در شهر کلن آلمان است و بیش از ۱ میلیون دنبال کننده دارد. حضور فعالی در اینستاگرام داشته و نقش مهاراجه اش در یکی از قسمت های نوروزی خندوانه، لایک و کامنت زیادی گرفت.

اینستاگرام نیما شعبان نژاد در نشانی: @nimashabannejad قرار دارد.

تصاویری از استایل های دهه شصتی نیما شعبان نژاد در خندوانه نوروزی

(تصاویری از استایل های دهه شصتی نیما شعبان نژاد در خندوانه نوروزی)

اینستانوشته نیما شعبان نژاد در 15 فروردین 1400. گویا نام گربه خانگی اش، مویز است

(اینستانوشته نیما شعبان نژاد در ۱۵ فروردین ۱۴۰۰٫ گویا نام گربه خانگی اش، مویز است)

همان طور  که در عکس زیر مشاهده می کنید، هوشمند کامروا  در استوری های ماه های اخیر، تصویری از بازیگوشی هایش مویزش را به اشتراک گذاشت که در کنار استایل های رنگارنگ بهاری اش، لایک های زیادی گرفت. پس آقا  هوشمند نیز با یک آقا مویز، روزگار می گذراند. استوری های بازیگران سریال دراکولا، از جمله پر بازدید ترین استوری هایی است که هنرپیشه های این سریال در اینستاگرام بهاری خود به اشتراک گذاشته اند.

بهاری های اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند از دهه شصتی های سینما و تلویزیون است. ۲۶۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش داشته و اهل استوری زدن و پست های پر لایک نیست. در دراکولا حضور دارد. اینستاگرامش در نشانی: @andishehfouladvand در دسترس است. او را در چند وقت پیش در برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم دیده بودیم.

اندیشه فولادوند از دهه شصتی های سینما و تلویزیون

ترجیح داد تا نخستین اینستانوشته بهاری اش درباره مرحومه آزاده نامداری باشد که با ۱۰۰ قرص در بهار ۱۴۰۰ خودکشی کرده بود.

حتما بخوانید: درباره سریال های رمضان ۱۴۰۰ سیما

بهاری های گلاره عباسی

بازیگر نقش مبینا در سریال دراکولا، از هنرپیشه های دهه شصتی است و همسرش ، ادیب راد است. دانش آموخته تئاتر است و در فیلم ها و سریال های متعددی در یک دهه اخیر نقش آفرینی کرده است. گلاره عباسی حدود ۲ میلیون دنبال کننده داشته و از سلبریتی های اینستا باز سینمای ایران محسوب می شود و بیش از ۱۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

حتما بخوانید : محرمانه های گلاره عباسی : مبینا سریال دراکولا

اینستاگرام مبینا سریال دراکولا در نشانی: @gelarehabbasi در دسترس است.

اولین پست بهار 1400 گلاره  عباسی

(اولین پست بهار ۱۴۰۰ گلاره  عباسی)

نقش یک زن افاده ای متمول و لاکچری دوست را در دراکولا بازی می کند و در قسمت های بعدی باید شاهد نقش آفرینی بیش تری از گلاره عباسی باشیم. درباره نقشش نوشته بود:

همیشه دلم می خواست یک نقش متفاوت در یک کار کمدی بازی کنم . فضایی که تجربه اش نکرده بودم . خوشحالم این روز ها با دراکولا مهمان خانه های شما هستم با نقشی که بسیار دوستش دارم . امیدوارم مبینا را دوست داشته باشید . رفقای عزیزم به خاطر حاشیه هایی که این روزها پیرامون از دست دادن دوست عزیزمان پیش آمده تا مدتی کامنت پست هایم را می بندم . تا بعضی صحبت ها باعث رنجش خاطر دوستانمان و خانواده ی عزیزانمان نشود . سپاس از مهر همیشگی شما همراهانم …

گلاره عباسی در کنار بانو رخشان بنی اعتماد، کارگردان فیلم روسروی آبی

(گلاره عباسی در کنار بانو رخشان بنی اعتماد، کارگردان فیلم روسروی آبی)

بهاری های شکیلا سماواتی

از هنرپیشه های دهه هفتادی سینما و تلویزیون است و ۱۶ هزار دنبال کننده دارد. این بازیگر سریال دراکولا ، استوری های جالبی به اشتراک گذاشته که شما را در جریان متن و حاشیه کارهای سال  های اخیر وی قرار می دهد.

سلفی های  آینه ای شکیلا سماواتی در بهار  1400 و زمستان 1399

(سلفی های  آینه ای شکیلا سماواتی در بهار  ۱۴۰۰ و زمستان ۱۳۹۹)

در این استوری ها، شکیلا سماواتی از گریم کار جدیدش می گوید و ما را با دوستان و رفقایش

(در این استوری ها، شکیلا سماواتی از گریم کار جدیدش می گوید و ما را با دوستان و رفقایش آشنا می کند)

سکانسی از بازی شکیلا سماواتی در نقش نیوشا کالفا در کنار همسر مرحوم مهرافزون

(سکانسی از بازی شکیلا سماواتی در نقش نیوشا کالفا در کنار همسر مرحوم مهرافزون)

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره شخصیت پردازی ها و استایل بازیگران سریال دراکولا دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .