5

این خوردنی ها به طرز شگفت انگیزی برایتان خوب هستند!

  • کد خبر : 46279
  • 24 اسفند 1397 - 20:00
این خوردنی ها به طرز شگفت انگیزی برایتان خوب هستند!

وقتی متوجه فواید سلامتی این خوراکی‌ها شدیم تصمیم گرفتیم آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم!

بیشتر ما غذا را به اندازه خانواده مان دوست داریم. با وجود خوراکی‌های خوشمزه‌ای که ما را احاطه کرده اند به سختی می‌توانیم سلامتی خود را حفظ کنیم. وقتی غذاهایی که دوست داریم واقعا برایمان خوب باشند احساس سلامتی بیشتری خواهیم کرد. این مطلب را بخوانید و با غذاهای فوق العاده سالم آشنا شوید.

آواکادو

همیشه به ما می‌گویند که آواکادو چربی زیادی دارد، اما نمی‌گویند که این نوع چربی واقعا چربی مفیدی است و می‌تواند به جذب آنتی اکسیدان موجود در آواکادو کمک کند.

کره

بله ما هم می‌دانیم که کره ضررهای زیادی دارد، اما چیزی که درباره آن فهمیدیم ما رو شوکه کرد! کره غنی از ویتامین‌های محلول‌های در چربی و اسیدهای چرب است که فواید سلامتی بسیاری دارد بنابراین از کره واقعی زیاد نترسید.

قهوه

معتادان قهوه حتما این یکی را دوست خواهند داشت. آیا می‌دانستید که یک قهوه در هر روز می‌تواند عمرتان را بیشتر کند؟ قهوه پر از آنتی اکسیدان است. اما حواستان باشد که زیاده روی نکنید، بیش از یک فنجان قهوه در روز می‌تواند نشانه‌های منفی مثل افزایش اضطراب داشته باشد.

کره بادام زمینی

احتمالا به همه شما گفته اند که کره بادام زمینی برایتان خوب نیست، اما کره بادام زمینی یک منبع فوق العاده پروتئین است و می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد. همه این‌ها بستگی به نحوه مصرف شما دارد. مطمئن شوید که از نوع طبیعی و بدون شکر آن استفاده می‌کنید.

نان

ما عاشق کربوهیدرات‌ها هستیم! اما یاد گرفته ایم که نان خوب نیست، اما یک نان کندم خوب پر از موادمغذی است که نادیده گرفته می‌شود. برخی از این مواد شامل پروتئین، فیبر، ویتامین ب. و آنتی اکسیدان می‌شود؛ بنابراین یک نان گندم کامل پیدا کنید و با خیال راحت بخورید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=46279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .