5

بهترین ردیاب در کرمانشاه را چگونه بشناسیم؟

  • کد خبر : 299533
  • 28 دی 1402 - 0:39
بهترین ردیاب در کرمانشاه را چگونه بشناسیم؟
اگر به دنبال بهترین ردیاب خودرو در کرمانشاه هستید ، این مطلب را بخوانید

کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت ایران با حدود یک میلیون نفر جمعیت است . در استان کرمانشاه حدود ۶۷۰ هزار خودرو تردد می کنند که اکثریت مالکان و راننده های احتمالا از مزیتهای یک سیستم ردیاب خودرو خوب بی اطلاع هستند.

اکثر مردم گمان می‌ کنند که دستگاه‌های ردیابی خودرو فقط برای ردیابی وسایل نقلیه عمومی یا تجاری استفاده می‌شوند که تصور اشتباهی است.  دلایل خوبی وجود دارد که چرا یک فرد غیرمستقیم نیاز به ردیاب خودرو دارد. ما در این مطلب سعی داریم علاوه بر ذکر ضروریتهای خرید یک ردیاب خودرو مناسب به شما بگوییم در کرمانشاه این ردیاب خودرو را از کجا و چطور تهیه کنید.

یک ردیاب خودرو فقط محدود به ایمن کردن ماشین شما از تلاش برای سرقت نیست، بلکه ممکن است به شما کمک کند تا در مواقع اضطراری از راننده و اعضای خانواده خود مطلع شوید یا در هر زمان مکان ماشین خود را بدانید.

دستگاه ردیاب جی پی اس برای هر کسی است که به وسیله نقلیه خود اهمیت می دهد، اما نمی تواند هر دستگاه ردیاب دیگری باشد.  شرکت های مختلف ادعا می کنند که بهترین شرکت ردیاب خودرو در کرمانشاه هستند اما فاقد فناوری و ویژگی های یک ردیاب خودرو کارآمد هستند.

ردیاب در کرمانشاه

شعار شرکت مهندسی آفرت : شما گم کنید ما پیدا می کنیم!

بیایید ویژگی های ضروری یک سیستم ردیابی خودرو کارآمد را باهم مرور کنیم :

ویژگی های ضروری بهترین ردیاب ماشین جی پی اس:

ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی :

اشتباه نکنید، همه سیستم‌های امنیتی ردیاب خودرو، ردیابی موقعیت مکانی را در زمان واقعی ارائه نمی‌دهند، بلکه به‌روزرسانی دوره‌ای دستگاه‌های ردیابی خودرو GPS خود را دارند.  سیستم های ضد سرقت با ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی بهترین عملکرد را دارند.

مهمترین مزیت ردیابی موقعیت مکانی این است که به افراد که می خواهند به شما کمک کنند این امکان را می دهد تا در مواقع اضطراری به راحتی مکان شما را بیابند.  جدای از این، خودروها را می‌توان با ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی ردیابی کرد که به شما امکان می‌دهد حرکت آنها را در حال حرکت تماشا کنید.

ردیابی موقعیت مکانی به شما کمک می کند تا زندگی را راحت تر کنید، مانند یافتن رستوران های نزدیک در حین سفر و غیره.

شرکت های مدیریت ناوگان نیاز مبرمی به ویژگی ردیابی موقعیت مکانی واقعی دارند، زیرا باید به طور مداوم در هر زمان از رانندگان و وسایل نقلیه خود آگاه باشند تا در مواقع اضطراری به درستی پاسخ دهند.  برای اطمینان از تخصیص منابع مناسب در مکان مناسب، ردیابی مکان ضروری است.

هشدارهای سفارشی خودرو :

هشدار امنیتی یک ویژگی است که برای شرکت های مدیریت ناوگان در کرمانشاه مورد نیاز است.  از نظر مزایا، هشدارهای امنیتی می‌توانند با دادن هشدارهایی در مورد رفتار راننده و عیب‌یابی خودرو به شما در کاهش خطر و بهبود کارایی کمک کنند.

در صورت طولانی بودن مدت زمان بیکاری وسیله نقلیه می توان در مصرف سوخت صرفه جویی کرد، می توان یک اعلان برای خاموش کردن خودرو به راننده ارسال کرد.  در صورتی که راننده از محدودیت سرعت اعلام شده عبور کند، یک هشدار محدودیت سرعت دریافت می کند تا کنترل شود. هشدارهای زمان‌بندی‌شده نگهداری خودرو نیز می‌تواند از طریق هشدارهای سفارشی ارائه شود.

زمانبندی تعمیر و نگهداری خودرو :

خرابی زمانی که خودروی شما در حال تعمیر است ممکن است بر ناوگان شما تأثیر منفی بگذارد.  با ویژگی هایی مانند شناسایی سریع مشکلات تعمیر و نگهداری و رسیدگی به آنها، خود را از خرابی نجات دهید.  این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تعمیرات پیشگیرانه برنامه ریزی شده و به موقع انجام می شود.

یک هشدار برنامه ریزی تعمیر و نگهداری پیش بینی در ردیاب های خوب خودروی شما وجود دارد که به شما از سلامت وسیله نقلیه خود اطلاع می دهد و به شما امکان می دهد مشکلات کوچک نادیده گرفته شده را به گلوگاه تبدیل نکنید.

بهینه سازی مسیر و زمان بندی:

مسیریابی دستی یک ناوگان می تواند به عنوان مدیر ناوگان سخت ترین کار را انجام دهد و همچنان ممکن است باعث بروز حوادث ناگوار شود.  مسائلی مانند همپوشانی مسیرها، زمان بیکاری ناوگان، و عدم تخصیص وظایف به نزدیکترین وسیله نقلیه موجود در غیاب بهینه سازی مسیر و ویژگی های برنامه ریزی همچنان ادامه دارند.

رانندگان مناطق از پیش تعیین شده برای بازدید در ابتدای روز به شیوه ای مقرون به صرفه و مطابق با نیازهای منحصر به فرد مشتری هستند.

این ویژگی در ردیاب می تواند ارتباطات را ساده کند، بهره وری را افزایش دهد و زمان رسیدن را بهبود بخشد.

نظارت بر رفتار راننده:

برای بهره‌مندی از مزایای حداکثر کارایی و بهره‌وری از ناوگان خود، نظارت بر رفتار راننده یک ویژگی ضروری است.

مدیران ناوگان ممکن است طیف وسیعی از رفتارهای رانندگی ناوگان مانند سرعت، شتاب سریع، و ترمز شدید در طول رفت و آمد داشته باشند.  هشدارها و گزارش‌های دریافتی توسط مدیر می‌تواند به مسئول نگه داشتن نیروهای میدانی در مورد عملکردشان کمک کند.

بیشتر بخوانید : بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان را معرفی کن ! + دانلود

 نتیجه:

شرکت مهندس آفرت یک شرکت استارتاپی که توسط تعدادیی از مهندسان کرمانشاهی تاسیس شده است تا بهترین خدمات را به همشهریان خود ارائه دهد. هرچند هنوز تمام امکانات ذکر شده در این مطلب در سیستمهای ردیاب آفرت قابلیت پیدا نکرده است اما مهندسان این شرکت با خلاقیت و نوآوری به دنبال ارائه تمام این امکانات و دیگر نوآوری های جدید هستند که به زودی محقق خواهد شد. در هرصورت اگر نیاز به خرید ردیاب خودرو در کرمانشاه داشتید حتما به سایت شرکت مهندسی آفرت و از محصولات و خدمت جدید آن مطلع شوید و بعد تصمیم خرید بگیرید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .