8

بازداشت بلدوزر خطرناکِ یافت‌آباد !

  • کد خبر : 292038
  • 20 تیر 1401 - 16:35
بازداشت بلدوزر خطرناکِ یافت‌آباد !
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تخریب ۶ خودرو کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، سرهنگ ” جلیل موقوفه‌ای ” رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته در پی وقوع ۶ مورد تخریب خودرو در محله یافت آباد توسط یک نفر اراذل و اوباش ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که یک نفر از اراذل و اوباش با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودرو‌های پارک شده نموده که بلافاصله از محل متواری می‌شود و با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصد‌های اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم شناسایی و دستگیری وی در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این اراذل و اوباش ضمن خسارت به خودرو‌های شهروندان باعث ایجاد رعب و حشت شده اند تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع عوامل عملیات کلانتری ۱۵۱ با هماهنگ مقام قضایی در یک عملیات پلیسی پیچیده متهم ۲۸ را در کم‌تر از یک ساعت در مخفیگاه خود بصورت غافلگیرانه دستگیر نمودند.
سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امینت با قاطعیت برخورد خواهد کرد و متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .