16
در گفتگو با عصر شهروند مطرح شد؛

بازنشستگان دیگر کشورها به فکر تفریح و دنیاگردی اما بازنشستگان ایران به فکر مسافرکشی و رانندگی

  • کد خبر : 258479
  • 03 تیر 1399 - 8:22
بازنشستگان دیگر کشورها به فکر تفریح و دنیاگردی اما بازنشستگان ایران به فکر مسافرکشی و رانندگی
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بد اقتصادی بازنشستگان و حقوق کم آنها گفت: بازنشستگان دیگر کشورها به فکر تفریح، گردشگری و دنیاگردی هستند اما بازنشستگان ایران به فکر مسافرکشی و رانندگی.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه بازنشستگان ۳۰ سال و حتی بیشتر حق بیمه پرداخت کردند، گفت: الان معلوم نیست پولی که آنها برای بیمه خود پرداخت کردند، کجا رفته است و حق بیمه چندین ساله آنه چه شده است.

وی افزود: سرنوشت حق و حقوقی که بازنشستگان برای رفاه و آسایش خود پرداخت کردند، معلوم نیست.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی باید پاسخ دهد که این پولهای بازنشستگان کجاست، افزود: آقایان باید پاسخ دهند که چرا این سازمان قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را به بهانه نداشتن پول اجرا نمی کند.

چنارانی افزود: مجموعه شستا و هلدینگ بزرگ هگتا تاسیس شدند تا برای سازمان تامین اجتماعی درآمد ایجاد کنند و سودآور باشند. سوال این است آیا این شرکت ها سودآور هستند؟.

وی تصریح کرد: اصلا این شرکت ها حیاط خلوط دولتی ها شده تا اهداف خاصی را دنبال کنند و این موضوع در همه دولت ها بوده است.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه بازنشستگان در دوره بازنشستگی به دلیل داشتن عروس، داماد و نوه ها بیشتر می شود، افزود: با حقوق کم آنها نمی توانند زندگی خود را بچرخانند.

چنارانی اضافه کرد: در دنیا وقتی یک فرد بازنشسته می شود دوران تفریح، گردشگری و دنیاگردی اش شروع می شود اما در ایران فرد بازنشسته باید به فکر رانندگی و مسافرکشی باشد.

وی گفت: مجلس یازدهم باید به این موضوع ورود و حق و حقوق بازنشستگان را احیاء و احصاء کند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=258479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .