23

همه چیز درباره سریال کرگدن : بازیگران و پشت صحنه ها

  • کد خبر : 198045
  • 28 دی 1398 - 6:31
همه چیز درباره سریال کرگدن : بازیگران و پشت صحنه ها
فصل اول سریال کرگدن در ۲۶ قسمت از آبان ۹۸ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

سریالی در ژانر ماجراجویی  اجتماعی که تلاش می کند تا روایت گر قصه پر رمز و راز ۵ جوان دهه شصتی و دهه هفتادی باشد که به دنبال چالش کرگدن هستند که از طرف یک مافیا بزرگ و قدرتمند طراحی شده است. اولین تجربه کارگردانی کیارش اسدی زاده در شبکه نمایش خانگی که با حضور شماری از سلبریتی های سینما و تئاتر همراه شده است. مصطفی زمانی در نقش نوید و سارا بهرامی در نقش رها، دو کاراکتر اصلی سریال محسوب می شوند و این دو را ستاره پسیانی (دختر آتیلا پسیانی)، هدی زین العابدین، الهام کردا، پانته‌آ پناهی ها و بانپیال شومون همراهی می کند. سریال پر مهره ای که بعضا، دانش‌آموختگان  و بازیگران فعال رشته کارگردانی سینما و تئاتر می باشند.

اگر شما هم از مخاطبان این سریال هستید و درباره نقش آفرینی پنج بازیگر اصلی و سایر عوامل در قسمت های مختلف آن،‌ دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به ما اطلاع دهید. اینستاگرام سریال کرگدن، اینستاگرام عوامل سریال کرگدن، نقش آفرینی هر یک و هم‌چنین مروری بر پشت صحنه برخی از سکانس ها،‌ در این گفتار ارائه شده است.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:‌ همه چیز درباره سریال مانکن: بازیگران و پشت صحنه ها

درباره سریال کرگدن

مجموعه نمایش خانگی کرگدن، جدید ترین برنامه نمایش خانگی ایران است که از اواسط پاییز ۹۸، پخش آن اغاز شد. مجموعه نمایشی کرگدن را کیارش اسدی زاده کارگردانی کرده است و تهیه کنندگی آن را صادق یاری بر عهده داشته و محصول سال ۱۳۹۸ می باشد.

همه چیز درباره سریال کرگدن

کیارش اسدی زاده که کارگردانی مجموعه نمایش خانگی کرگدن را بر عهده داشته، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران بوده و سابقه فیلنامه نویسی و تدوین دارد. کیارش اسدی زاده در سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳، کارگردانی و نویسندگی فیلم های شکاف و گس را بر عهده داشته و تلاش دارد تا با کرگردن که کلکسیونی از سلبریتی ها را به همراه دارد، محصول خود را در بوته نقد و بررسی علاقمندان به مجموعه های نمایش خانگی قرار دهد.

 بازیگران و پشت صحنه سریال کرگدن

نخستین  تجربه کیارش اسدی زاده در شبکه نمایش خانگی، همین کرگدن است وجای تعجب ندارد که او در تجربه اول، نقطه ضعف های زیادی دارد. به هر  حال، کار کردن در شبمه نمایش خانگی به مراتب سخت تر از سینما و سریال های تلویزیونی است چرا که خریدار، هر هفته، باید برای دنبال کردن داستان،‌هزینه  خرید CD را پرداخت کند و به دلیل رقابت آثار، محصول باید جذابیت زیادی برای بیننده مشکل پسند امروز ایران داشته باشد.

پخش سریال کرگدن از ۱۶ آبان ۹۸ آغاز شد و شنبه هر هفته تا پایان زمستان ۹۸، شاهد توزیع و پخش سریال  کرگدن در تهران و استان ها هستیم.

داستان سریال کرگدن در مجموعه نمایش خانگی

داستان سریال کرگدن در مجموعه نمایش خانگی، روایت زندگی  ۵ جوان دهه شصتی و هفتادی است که به دلیل مهارت هایی که دارند، وارد چالش کرگدن شده و این آغاز رفاقت و رقابت بین آن ها می شود. چالش کرگدن، توسط یک مافیای پر قدرت و بزرگ طراحی شده و برای همین، داستان تلاش می کند تا در ۲۶ قسمت، اتاقات غیر قابل پیش بینی و جذابی را برای این جوانان، به تصویر بکشد.

فصل اول سریال کرگدن، ۲۶  قسمت بوده  و موسیقی متن پر فراز و نشیب آن توسط علی شهبازی ساخته شده است. سپیده عبدالوهاب، کسی که تا کنون تدوین گری فیلم ها و سریال های متعددی را در کارنامه دارد،‌ تدوینگر فصل اول سریال کرگدن بوده و دختر هایده صفی یاری و محسن عبدالوهاب محسوب می شود.  موسسه سرو رسانه پارسیان، توزیع سریال کرگدن را بر عهده دارد.

سریال کرگدن، در ژانر  اجتماعی و حادثه ای

سریال کرگدن، در ژانر  اجتماعی و حادثه ای بوده و در هر قسمت، شاهد اتفاقی در محیط باز هستیم.  بر خلاف بسیاری از سریال های شبکه نمایش خانگی  که بخش قابل توجهی از داستان در خانه و آپارتمان رخ می دهد،‌ این سریال، در لانگ شات و فضای باز، سکانس  های زیادی دارد.  همان طور که در ادامه این گفتار در معرفی شخصیت های فصل اول سریال کرگدن شاهد هستید، سریال پر بازیگری است و چند سلبریتی در آن حضور  دارند.

هنرپیشه های سریال  کرگدن

بسیاری  از هنرپیشه های سریال  کرگدن، مثل کارگردان این سریال، سابقه تئاتری داشته و اتفاق مرسومی در سینمای امروز ایران است.

کارگردان جوان این سریال، پیش تر کاری به نام هشتگ خاله سوسکه به عنوان مشاور محمد مسلمی حضور داشت. کرگدن را باید سریالی so so دانست! گاهی خوب است و گاهی کم رمق و گاهی هم حوصله مخاطب را سر می برد.

مصطفی زمانی در سریال کرگدن

در سریال کرگردن، شاهد هستیم که ۵ نفر، وارد یک چالش می شوند و مثل همه چالش های جوانی، همه دنبال پول خوب هستند و مشخص نیست که این پول خوب،‌ چه ما به ازایی دارد! زنده بودن یا زنده نبودن نوید، خود بخشی پرحادثه را در داستان سریال رقم می زند تا مخاطب را بیش تر کنجکاو کند. بعضی از منتقدان معتقدند که فصل اول سریال کرگدن، در سناریوی خود، مدعی است که سریالی  پر رمز و راز است اما در شخصیت هنرپیشه ها و روایت اکشن وار قصه، چنین حسی به مخاطب منتقل نمی شود.

سریال کرگدن

اینستاگرامی  رسمی سریال  کرگدن

سریال کرگدن، تنها یک صفحه رسمی در اینستاگرام دارد که بیش از ۱۰۰ هزار دنبال  کننده دارد. در این صفحه، تصاویری  از سکانس  های مختلف سریال، پشت صحنه ها و ویدیوهایی از قسمت های تازه توزیع شده را مشاهده خواهید کرد.

اینستاگرام رسمی سریال کرگدن

عکس بالا، تصویری است  که الهام کردا و پانته آ پناهی ها را در زمان رونمایی از سریال کرگردن در تهران نشان می دهد.

مصطفی زمانی در نقش نوید در سریال کرگدن

عکس بالا، تصویر مصطفی زمانی در نقش نوید است که در صفحه اینستاگرام رسمی  سریال کرگدن، بازتاب پیدا کرد.

هنرپیشه های سریال کرگدن و نقش های آنان

بیش از ۲۰ هنرپیشه در این سریال نقش آفرینی کردند که داستان روی بازی مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی، پانیبال شومون و پانته آ پناهی ها و البته ستاره پسیانی می چرخد. برای آشنایی با نقش های هر یک از بازیگران اصلی و فرعی فصل اول سریال کرگدن،‌لیست زیر را در نظر داشته باشید:

مصطفی زمانی در نقش نوید

مصطفی زمانی، هنرپیشه ای که شاهد نقش آفرینی های وی در سریال هایی چون شهرزاد ، نهنگ آبی، در چشم باد بودیم، با سریال ۴۵ قسمت یوسف پیامبر، به تلویزیون معرفی شد و در چندین فیلم سینمایی حضور یافت و تا کنون، جایزه از جشنواره فیلم فجر نبرده است.

هنرپیشه های سریال کرگدن و نقش های آنان

مصطفی زمانی، متولد ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش گیلان بوده و فوق لیسانس مدیریت فناوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز  دارد. مصطفی زمانی در فصل اول سریال کرگدن، در نقش نوید، بازی می کند. نوید، نامزد رها است که نقش رها را سارا بهرامی ایفا می کند. نوید سریال کرگدن، دوست گیسو و کاظم و دانیال هم  محسوب شده و برادر نازنین است که نقش نازنین را ستاره پسیانی بازی می کند.

نوید سریال کرگدن، پسر طاهر (با نقش آفرینی نادر فلاح) بوده و او را با موتور زیاد مشاهده می کنیم. خلاصه اگر خواهان تماشای سریال کرگدن  هستید، بایستی به نقش نوید و رها در این مجموعه نمایشی، خوب دقت کنید.

سارا بهرامی در نقش رها

سارا بهرامی در فصل اول سریال کرگدن، در نقش رها بازی می کند. سارا بهرامی متولد سال ۱۳۶۱ در اصفهان بوده و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است. سارا بهرامی، بازیگر خوش استایل سینمای ایران به دلیل نقش آفرینی در فیلم «دارکوب»، سیمرغ بلورین بهترین  بازیگر نقش اول زن را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به خانه برد. سارا بهرامی را در سایتش به این نشانی: SARABAHRAMI.IR مشاهده کنید.

سارا بهرامی در نقش رها

اینستاگرام سارا بهرامی، شما را با مد و لباس و سبک زندگی این دختر دهه شصتی اصفهانی، آشنا می کند و البته ناگفته ها و سلفی ها و پشت صحنه هایی از فصل اول سریال کرگدن.  رها سریال کرگدن،  بیش از ۳۱۲ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

اینستاگرام سارا بهرامی هنرپیشه سریال کرگدن

حتما بخوانید: مد گردی با سارا بهرامی: هنرپیشه کرگدن و دارکوب

سارا بهرامی یا رها سریال کرگدن،‌ دانش آموخته رشته تئاتر است و او را در اکران سینمای ۹۷ با فیلم هایی چون هزارپا و جمشیدیه، مشاهده کردیم.

سارا بهرامی در سریال کرگدن، نامزد نوید (مصطفی زمانی) است و دوست مشترک او و دوستان نوید یعنی گیسو و کاظم. او پارکو کار است و مثل مریلا زراعی در سریال مانکن (در نقش  کتایون صوفیان) و نرگس محمدی در سریال  ستایش (در نقش ماه ثنا)، هنرپیشه نقش اول سریال محسوب می شود.

ارتباط دراماتیک نوید و رها، روایت گر درامی شورانگیز و پر التهاب و پر حادثه می شود که احتمالا برای فهم فرجام آن، باید تا قسمت بیست و ششم که زمستان نود و هشت به خانه ها می آید، منتظر ماند.

هدی زین العابدین در نفش گیسو

هدی زین العابدین در نفش گیسو در سریال کرگدن

سومین بازیگر اصلی فصل اول سریال کرگدن، هدی  زین العابدین است که در نقش گیسو، ظاهر شده است. گیسو، دوست نوید (مصطفی زمانی) و رها (سارا بهرامی) بوده و در عین حال، از دوستان مشترک آن ها (کاظم، دانیال) نیز محسوب می شود. گیسو در این سریال، دختر گیتی (با نقش آفرینی شراره دولت آبادی) هم می  باشد. او ماشین سوار است و حضور پر رنگی در قسمت های اول سریال دارد که برای فهم  داستان او در این سریال، باید او را دنبال کرد.

اینستاگرام هدی زین العابدین

(هدی زین العابدین بیش  از  ۱۶۰  هزار دنبال کننده در اینستاگرامش  دارد.  این عکس را تابستان ۹۸ روی صفحه ای منتشر کرده بود و درباره اش نوشته بود که انسان ها، نمی دانند که تجربه، نوعی شکست است.  باید همه چیز را از  دست بدهی تا ذره ای بفهمی)

تیپ هدی زین العابدین در مراسم رونمایی از سریال کرگدن

(تیپ او در مراسم رونمایی از سریال در پاییز  نود و هشت)

اینستاگرام هدی زین العابدین که شما را با پشت صحنه و ناگفته هایی از سریال کرگدن آشنا می کند در این لینک در دسترس می باشد.

هدی زین العابدین ، متولد ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۶۸

هدی زین العابدین ، متولد ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۶۸ در کرج بوده و دانش آموخته گرافیم است. او سابقه فعالیت مدلینگ برندهای پوشاک بانوان ایرانی را نیز در کارنامه دارد و می توان وی را فشن بلاگر دانست.

نقش آفرینی هدی زین العابدینی در سریال «سقوط یک فرشته

با نقش آفرینی  در سریال «سقوط یک فرشته» که در نقش فاطمه ظاهر شد، مطرح  شد. در چند سال اخیر، در فیلم های مطرحی چون: «طلا»، «سمفونی نهم»، «عرق سرد» و «جاده قدیم» ظاهر شد. هدی، تا کنون جایزه سینمایی نداشته و یک بار برای «عرق سرد» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن شد.

کلکسیون تیپ های اسپرت هدی زین  العابدینی

(از  کلکسیون تیپ های اسپرت هدی زین  العابدینی در تابستان نود و هشت)

پوریا رحیمی سام در نقش کاظم

کاظی سریال کرگدن، از چهره های جدید این مجموعه بوده که به  نوعی نقش  اصلی دارد. او دوست نوید، رها،گیسو، و دانیال است و یکی از ۵ جوان فعال بوده که داستان، حول و حوش زندگی آن ها می چرخد. او شناگر و خواننده مطرح  می شود.

بانیپال شومون در نقش دانیال

آقای بانیپال شومون در نقش دانیال، پنجمین هنرپیشه کرگدن است که در این گفتار معرفی می شود. وی، دوست نوید، رها، گیسو و کاظم بوده  و به عنوان یک فعال هنرهای رزمی و عاشق  اسب سواری مطرح شده است.

بانیپال شومون، متولد سوم آذر ماه سال  پنجاه و هفت در تهران بوده و در  جشنواره تئاتر فجر امسال، نامزد بهترین  بازیگر نقش اول مرد شد. در سینما، بانیپال شومون را در فیلم هایی چون: شبی که ماه کامل شد، غلام رضا تختی و پالتو شتری و تنگه ابوقریب دیدم. او در سریال پر فروش شهرزاد نیز در سال ۱۳۹۴،‌ نقش آفرینی کرده بود.

سلفی آفای بانیپال با عوامل سریال کرگردن

عکس بالا، سلفی آفای بانیپال است با عوامل سریال کرگردن در سکانسی از سریال  در اسکله بندر انزلی  که اوایل آبان ماه ۹۸ در اینستاگرامش  منتشر  شد و هزاران لایک دریافت کرد. اینستاگرام بانیپال شومون را در این لینک دنبال کنید.

بانیپال شومون در نقش دانیال در سریال کرگدن

در این عکس، آقای بانیپال در کنار سارا بهرامی  و دیگر عوامل سریال کرگدن است.

ستاره پسیانی در نقش نازنین

از  هنرپیشه  های زن فصل اول سریال کرگدن، باید از ستاره پسیانی نام برد که در سال های اخیر، در  فیلم و سریال های مختلفی شاهد نقش آفرینی این بانوی جوان خوش آتیه هستیم. او در سریال کرگدن، در نقش نازنین، خواهر نوید (مصطفی زمانی) و دختر طاهر (نادر فلاح) می باشد.

ستاره پسیانی در نقش نازنین در سریال کرگدن

ستاره پسبانی، دختر آتیلا پسبانی و فاطمه  نقوی است.  متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در تهران و در فیلم های سینمایی مطرحی چون: دو زیست، سرخ پوست، جمشیدیه، غلام رضا تختی، لانتوری، ورود آقایان ممنوع، نقش آفرینی کرده  است. ستاره پسانی در سریال نهنگ آبی نیز در نقش غزل، ایفای نقش کرد. ستاره پسیانی به دلیل حضور پدرش در تئاتر، در ۳۰ اجرا، حضور پر رنگی از سال ۱۳۷۰ تا کنون داشته است که خدای کشتار و الیور توریست و بداهه، از آن جمله  است.

ستاره پسیانی، ۱۱۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد که در این لینک در دسترس می باشد.

پانته آ پناهی ها در نقش ونوشه عظیمی

از دیگر چهره های مطرح فصل اول سریال کرگدن باید به پانته آ پناهی  ها اشاره کرد، متولد سال ۱۳۵۶ در تهران که در فیلم هایی چون: ناگهان درخت (به کارگردانی صفی یزدانیان)، جشن دلتنگی (به کارگردانی پوریا آذربایجانی) و درخونگاه (به کارگردانی سیاوش اسعدی)، بازی کرده  است. وی در سریال شهرزاد در نقش شربت و در  سریال بانوی عمارت شبکه ۳ سیما، در نقش افسر  الملوک، حاضر شده بود.  پانته‌آ پناهی ها ، کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران دارد.

حتما  بخوانید: مد گردی با مریم مومن، هنرپیشه نقش اول بانوی  عمارت

پانته آ پناهی ها، ۱۷۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و می توان بخش هایی  از پشت صحنه سریال کرگدن را در اینستاگرامش دنبال کرد. به این لینک بروید.

پانته آ پناهی ها در نقش ونوشه عظیمی در سریال کرگدن

الهام کردا در نقش کیانا مرادی

کیانا مرادی در سریال کرگدن را الهام کردا بازی  می کند. این هنرپیشه ۴۰ سال سینما و تئاتر، دانش آموخته رشته طراحی صحنه  است و در فیلم های سینمایی چون رگ خواب، ارغوان و سرکوب، نقش آفرینی کرده است. او همسر سعید چنگیزیان محسوب می شود. الهام کردا بیش از ۱۲۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. صفحه او را در این لینک دنبال کنید تا با پشت صحنه های سریال کرگدن را مرور کنید.

الهام کردا در نقش کیانا مرادی در سریال کرگدن

الهام کردا با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

آخرین روز در انزلی.جایی که زیباست . با بچه های درجه یک پشت دوربین کیارش عزیز که کارگردان درجه یک ماست و هدی و محمد امین و و محمد رسولی و مهران و بقیه ی بچه ها که بدون اونها ما دیده نمیشیم. خسته نباشید به همتون جای بقیه ی بچه ها و رفیقام خالیه. بعضیا روز قبلش بعد از یکماه کار سخت رفته بودن خونه و جاشون خالی بود. هزاران لایک هواداران خانم کردا، روی این پست قرار گرفت.

مهدی کوشکی در نقش کوروش

کوروش سریال کرگدن، مهدی کوشکی است. کوروش، برادر گیسو است که نقش آن را هدی زین العابدین که دوست نوید (مصطفی زمانی) است، بازی می کند. مهدی کوشکی، متولد سال  ۱۳۶۰ در خرم  آباد بوده و لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران دارد. او ۴۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و در این لینک قابل مشاهده می باشد.

مهدی کوشکی در نقش کوروش در سریال کرگدن

کاظم سیاحی در نقش مارک

مارک سریال کرگدن، کاظم سیاحی است. او، کارمند ونوشه است  که نقش آن را پانته آ پناهی ها بازی می کند. کاظم سیاحی، متولد  سال  ۱۳۵۷ در تهران بوده و دانش اموخته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. او صدا پیشه شخصیت «جیگر» در سریال کلاه قرمزی می باشد.

کاظم سیاحی در نقش مارک در سریال کرگدن

محمد امین در نقش افشین

افشین سریال کرگدن، محمد امین است که او نیز دوست ونوشه (با نقش آفرینی پانته‌آ پناهی ها) محسوب  می شود.

نادر فلاح در نقش طاهر

نادر فلاح، پدر نوید (مصطفی زمانی) و نازنین (ستاره پسیانی) است در فصل اول سریال کرگدن و طاهر نام دارد. نادر فلاح، متولد سال ۱۳۵۲ در کرمان است. او رشته کارگردانی نمایش را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد گرفت و در فیلم های: ما همه با هم هستیم، درخونگاه، مالیخولیا، سد معتبر و لانتوری، نقش آفرینی کرده است.

طاهر سریال کرگدن،  بیش از ۱۴ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. صفحه اینستاگرام نادر فلاح را در این نشانی دنبال کنید.

نادر فلاح در نقش طاهر در سریال کرگدن

(تصویر بالا، سکانس حذف شده فیلم درخونگاه با بازی نادر فلاح است)

شراره دولت آبادی در نقش گیتی

گیتی در فصل اول سریال کرگدن، شراره دولت آبادی است. او مادر گیسو (هدی زین العابدین) و کوروش (مهدی کوشکی ) بوده و نقش فرعی سریال را ایفا می کند.  شراره دولت آبادی، متولد سال ۱۳۴۱ در مشهد بوده  و دانش آموخته رشته اقتصاد است. همسرش، آندره آرزومانیان است و آخرین فیلم سینمایی  که در آن حضور داشت، قاتل اهلی محصول  سال ۱۳۹۵ بود. در سریال نمایش خانگی رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه، در نقش  گلی ظاهر شد.

شراره دولت آبادی در نقش گیتی در سریال کرگدن

شراره دولت آبادی، ۷۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. او را در این لینک دنبال کنید تا در جریان متن و حاشیه نقش او در این سریال قرار بگیرید.

معصومه قاسمی پور در نقش اوتادی

رئیس آسایشگاهی که رها (سارا بهرامی) در آن کار میکند، اوتادی نام دارد که معصومه قاسمی پور در آن نقش آفرینی کرده است.

مجید آقا کریمی در نقش بهنام

دوست طاهر (نادر فلاح) در فصل اول کرگدن، بهنام نام دارد که این نقش را مجید آقا کریمی بازی کرده است.

مجید آقا کریمی در نقش بهنام در سریال کرگدن

همراه گرامی

اگر شما هم از مخاطبان فصل اول این سریال هستید و نقد و پیشنهاد و دیدگاهی درباره نقش آفرینی هنرپیشه های زن و مرد سریال دارید، نظرات  خود را محترمانه از طریق بخش کامنت با ما در میان بگذارید.  لینک این گفتار را در شبکه های اجتماعی، در اختیار دوستان خود قرار دهید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=198045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .