11

با ایمون زاید در آستانه بازی حساس مقابل استقلال؛کاش ایران بودم/دلم برای هواداران پرسپولیس خیلی تنگ شده

  • کد خبر : 266178
  • 05 شهریور 1399 - 13:06
با ایمون زاید در آستانه بازی حساس مقابل استقلال؛کاش ایران بودم/دلم برای هواداران پرسپولیس خیلی تنگ شده
ایمون زاید، بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس گفت: دلم برای پرسپولیس و طرفدارانش تنگ شده است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ،  هت‌تریک ایمون زاید و کامبک پرسپولیس در دربی هفتادوچهارم به یکی از خاطرات فراموش‌نشدنی دربی تبدیل شده است. زاید بعد از درخشش در آن مسابقه به یکی از محبوب‌ترین بازیکن‌های خارجی تاریخ پرسپولیس تبدیل شد.

او در مصاحبه با خبرآنلاین گفت: «این روزها من در آمریکا، تنسی، هستم. من اینجا برای یک تیم فوتبال بازی می‌کنم و همچنین در حال گرفتن مدرک مربیگری یوفا هستم. من عاشق پرسپولیس هستم. من هنوز رویای برگشتن و ایستادن مقابل هواداران را دارم.»

زاید در ادامه گفت: «دربی بزرگی برگزار خواهد شد، کاش من آنجا بودم. دلم برای پرسپولیس و تماشاگرانش خیلی‌تنگ شده است. من دوست دارم برگردم و پرسپولیس را در پیروزهایی زیادی مقابل استقلال هدایت کنم.»

منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .