11

با سریال های نوروز ۱۴۰۰ آشنا شویم؛ از نون خ تا نوروز رنگی

  • کد خبر : 278782
  • 25 اسفند 1399 - 14:22
با سریال های نوروز ۱۴۰۰ آشنا شویم؛ از نون خ تا نوروز رنگی
سریال های نوروز ۱۴۰۰ شمسی از شب عید نوروز روی آنتن رسانه ملی می رود.

سریال های عید ۱۴۰۰ ژانرهای مختلفی از کمدی تا امنیتی دارد تا پاسخ گوی سلایق مخاطبان مشکل پسند تلویزیون قرار بگیرد.  این ها در کنار جدول پخش فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ که از ساعت ۱۱ تا پاسی از شب ادامه پیدا می کند، ساعت های پرترافیکی را برای شبکه های سیما انتظار می رود. رسانه ملی این روزها زیادی آگهی پخش می کند که انتقاداتی را در پی داشته است.

حتما بخوانید : تقویم سال ۱۴۰۰ در یک نگاه

امسال همانطور که قبلا گفته شد، فصل هفتم سریال طنز پایتخت شبکه اول را شاهد نخواهیم بود اما تلویون قول داده است تا فصل هفتم سریال پایتخت برای سال آینده آماده شود. ۲ قسمت پایانی سریال پایتخت ششم در روزهای بیست و نهم و سی اسفند روی آنتن می رود.

دومین نوروز کرونایی را در پیش داریم و تلویزیون تلاش کرد تا با ده ها هزار دقیقه برنامه سازی، عید ۱۴۰۰ که آخرین نوروز قرن چهاردهم هجری شمسی است را خاطره انگیز کند. مخصوصا که مصادف با ماه شعبان المعظم نیز هست و پایان فروردین بایستی به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.

احتمالا مهم ترین سریال و پربیننده ترین سریال نوروزی را باید از همین حالا، سریال نون خ دانست. به هر حال، اگر نظر و دیدگاهی درباره سریال های نوروزی ۱۴۰۰ دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار عصرشهروند به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ چقدر است ؟

فصل سوم سریال طنز نون خ

در ۲ سال اخیر، یکی از پربیننده ترین سریال ها رسانه ملی که بارها بازپخش شده است، سریال نون خ است. فضای جذاب این سریال که در مناطق کرد نشین سرسبز و با صفای ایرانیان فیلمبرداری شده است با حضور هنرپیشه های توانمند، منجر به خلق داستانی جذاب و طنز گونه در هفته های ابتدایی سال جدید شده و به نظر می رسد فصل سوم نون خ نیز بتواند ببینده زیادی جذب کند.

تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال نون خ جذاب است و این از یک اتفاق شاد و رنگارنگ خبر می دهد. سعید آقاخانی تلاش زیادی کرده که قصه ای گرم و دوست داشتنی را که مایه هایی از بداهه گویی هم در آن جریان دارد، به تصویر بکشد. تنوع اقوام ایران زمین، فرصتی عالی برای کارگردان های سینما و تلویزیون است که از این ظرفیت عالی برای ارائه کارهای هنری فاخر استفاده کنند.

فصل سوم سریال طنز نون خ

قومیت مردم کرد نشین ایران، ظرافت های بسیار دارد که باید ببینیم سعید آقاخانی این بار چگونه توانسته با حضور دخترانش و دوستان بذله گویش، ماجراهای جالبی را رقم بزند.

اگر  مشتاق هستید تا درباره فصل سوم نون خ بدانید باید اضافه  کنیم که این  فصل جدید، با عروسی دختر نور الدین خانزاده آغاز می شود. حوادث با مزه ای را روایت می کند که برای قسمت های ابتدایی سریال در هفته نخست فروردین ۱۴۰۰ شمسی که از روز یکشنبه آغاز می شود، جالب توجه خواهد بود. طنزهای کلامی و قومیتی که سعید آقاخانی در این سریال به راه انداخته در کنار تیکه های نوستالژیک و دیالوگ های انگلیسی زبان گاه و بیگاهش، خنده را بر لبان طیف های مختلف مخاطبان می آورد.

سعید آقاخانی که شروع کارش با سریال های طنز مهران مدیری بود،

سعید آقاخانی که شروع کارش با سریال های طنز مهران مدیری بود، اکنون در کنار مهدی فرجی تهیه کننده سریال؛ تلاش دارد تا ۱۴۰۰ را با سریال سازی در شبکه نمایش خانگی که در عصر کرونا، پر فروش شده، ادامه دهد. امیر وفایی نویسنده فصل سوم سریال نوروزی نون خ است و شخصیت های بانمکی را که اتفاقات عجیبی برای آن ها رخ می دهد که در این فصل وارد کرده است.

در این فصل شاهد حضور علی صادقی در نقش سیروس، داماد خانواده هستیم. در فصل اول شاهد حضورش بودیم. شقایق دهقان مهمان جدید نون خ ۳ است. نقش نازنین خداپرست را بازی کرده و شاهد طنازی های شیرین خانم دهقان هستیم که در دهه نود شمسی بارها در سریال  های طنز از وی دیده بودیم.

بازیگر توانمند دیگر سریال نون خ ، هدیه بازوند است که یکی از خوش آتیه های سینما و تلویزیون کشورمان بوده و نقش روژان را بازی می کند. دختر نور الدین و به قول برخی فشن بلاگرهای ایرانی، از خوش قیافه ترین هنرپیشه های سریال  های نوروزی سیما است. ویژگی دختران نورالدین خانزاده سبب شده تا مردم بیش تر به بازی آن ها علاقمند شوند و این از زیرکی نویسنده سریال است.

سیروس میمنت نقش کیوان را بازی می کند که دوست نورالدین خانزاده است. بابای مهیار بوده و شوخی هایش، نمک خوبی به سکانس ها اضافه می کرد.

پخش سریال نوروزی نون خ ۳ هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه اول است. اینستاگرام عوامل سریال نون خ احتمالا از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام بازیگران نوروزی سریال های تلویزیون شود.

سریال شبکه ۲: هم بازی : یک ملودرام عاشقانه

شبکه ۲ همواره در سریال سازی نوروزی موفق عمل کرده است. برای عید ۱۴۰۰ شمسی شاهد یک سریال عاشقانه هستیم. روایتگر دختری به نام لیلا با بازی دیبا زاهدی است که یک گل خانه در زمین پدر بزرگش در اختیار دارد و کارآفرین نمونه است. ازدواج لیلا و مهران که پسر دایی لیلا محسوب می شود، حاصلش یک زمین کشاورزی بود که لیلا آن را هنرمدانه شکل داد. همسرش ، شهرستان را رها کرده و به دنبال موفقیت، رهسپار پایتخت می شود. آوا و بهروز، ماجراهای رمانتیکی را رقم  می زنند.

سریال شبکه 2: هم بازی : یک ملودرام عاشقانه

سروش محمد زاده کارگردان سریال، سریال هم بازی را ساخته بود و کارگردان سریال سیاوش در شبکه نمایش خانگی هم هست. در روایت داستان های عاشقانه، ماهر است.

سروش محمد زاده کارگردان سریال، سریال هم بازی

در این  سریال عاشقانه شبکه دوم شاهد نقش آفرینی  بازیگران  زیر هستیم:

  • همایون ارشادی در نقش پدر بزرگ دیده می شود. پدر بزرگ لیلا است . او را در دیوار به دیوار هم دیدیم.
  • آتیلا پسیانی: از بازیگران این سریال نوروزی است که تبلیغ چای گلستان هم می کند. نقش پدر را بازی می کند و پدر آوا است با بازی  نیلوفر کوخانی. این بار نیز احتمالا شاهد بازی گرم آتیلا پسیانی باشیم.
  • نیلوفر کوخانی : بازیگر نقش آوا در سریال یک ملودرام عاشقانه است. دختری لاکچری دوست است . دختر آتیلا پسیانی و مادرش کمند امیرسلیمانی.
  • کامران تفتی: یکی از ۴ شخصیت اصلی سریال یک ملودرام عاشقانه از سریال های عید ۱۴۰۰ است. نقش بهروز را بازی می کند. بهنام تشکر، بازیگر نقش مقابل وی است و روابط مالی با هم دارند.
  • دیبا زاهدی: از دیگر هنرپیشه  های زن این سریال عاشقانه، دیبا زاهدی است که در سال  ۹۹، مخاطبان اینستاگرامش افزایش یافت. رویا جاوید نیا نیز از هم بازی های دیبا زاهدی است.

پشت صحنه های جذاب سریال نوروزی یک ملودرام عاشقانه را در اینستاگرام عوامل سریال دنبال کنید.

سریال نوروزی لوتی

از دیگر سریال های نوروز ۱۴۰۰ بایستی به سریال لوتی اشاره کرد. محصول  شبکه ۳ سیما.  شبکه ۳ سیما در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و روزهای  نخست سال ۱۴۰۰ شمسی، روزهای شلوغی را پیش رو دارد. به خصوص که لیگ برتر و مسابقات باشگاه  های آسیا نیز برگزار می شود.

سریال نوروزی لوتی

سریال لوتی در واقع فصل دوم سریال امنیتی و پلیس گاندو است که سال نود و هشت پخش شد. روایت گر فعالیت های وزارت اطلاعات در کشف و مقابله با تیم های جاسوسی است. جواد افشار، کارگردانی اثر را بر عهده دارد و سریال های مطرحی چون کیمیا و آنام نیز ساخته اوست. آرش قادری به عنوان نویسنده لوتی، سابقه کارگردانی هم دارد. بازیگران سریال لوتی به شرح زیر است:

  • داریوش فرهنگ: بازیگر نقش حسین عبدی در سریال لوتی ، داریوش فرهنگ است. ریاست یک تیم امنیتی را بر عهده می گیرد. جذابیت نقش او در سریال های تاریخی و پلیسی بارها اثبات شده است.
  • وحید رهبانی: بازیگر نقش محمد در سریال لوتی است که حضور جسورانه ای به عنوان یکی از اعضا تیم امنیتی برای رصد فعالیت های جاسوسی را روایت می کند.
  • مجید نوروزی : بازیگر نقش رسول در سریال لوتی بوده و هم بای محمد از اعضا تیم امنیتی است و با مشکلات بسیاری روبرو می شود.
  • سوگل طهماسبی: بازیگر نقش عطیه همسر محمد در سریال لوتی، سوگل طهماسبی است. کارمند وزارت امور خارجه معرفی می شود.
  • حسین پارسایی: بازیگر نقش یکی از مدیران وزارت خارجه بوده و کمتر او را در قاب تلویزیون دیده بودیم.
  • شهرام قائدی: بازیگر نقش بدمن را ایفا کرده و قصدش، فریب اعضا تیم امنیتی است.

سریال لوتی از ۳۰ اسفند ۹۹ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ می رود.

تصویر لباس  عروسی سوگل طهماسبی در سال 99

(تصویر لباس  عروسی سوگل طهماسبی در سال ۹۹)

سریال نوروزی شبکه ۵ : نوروز رنگی

سریال عید شبکه پنجم سیما، روایتگر دهه نوستالژیک شصت شمسی است. قصه زندگی چند جوان که با مشکلاتی روبرو می شوند که با لوکیشن مشهد همراه می شود. کارگردان سریال؛ علی مسعودی است که با سریال نوروز رنگی، تلاش کرده تا یک نوروز متفاوت را از مشهد شاهد باشیم و نقش آفرینی جواد و رفقا را در قاب یک قصه ساده نظاره گر باشیم.

سریال نوروزی شبکه 5 : نوروز رنگی

بازیگران سریال نوروز رنگی شبکه ۵ که از سریال های نوروز ۱۴۰۰ است به شرح زیر می باشد:

  • جواد خواجوی: بازیگر نقش جواد در سریال نوروز رنگی شبکه ۵ سیما، جواد خواجوی است. لهجه مشهدی اش را در اینستاگرام شاهد بودیم. از نقش های اصلی است و احتمالا اینستاگرام پر لایکی در دو هفته اول سال داشته باشد.
  • رابعه اسکویی: بازیگر نقش مادر است و پس از بازگشت به ایران، اولین حضور جدی اش در یک سریال تلویزیونی نوروزی است. نقش جذابی دارد.
  • یوسف تیموری: از بازیگران سریال نوروز رنگی است که تلاش کرده تا در کمدی موقعیت، مخاطبان تلویزیونی را غافل گیر کند.
  • شاهو رستمی: از  بازیگران سریال نوروز رنگی بوده و نقش یک زائر حرم رضوی را بازی می کند که با همسرش به زیارت سلطان خراسان آمده است و اتفاقات عجیبی برایش رقم می خورد.
  • هادی عامل شاهی: همسر رابعه اسکویی است و در سریال های نفس و کامیون نیز شاهد نقش آفرینی اش بودیم. پدری دلچسب است.

نوروز رنگی

سریال نوروزی شبکه نسیم : ماجرای دست اندازها در نوروز

از دیگر سریال های عید ۱۴۰۰ باید به سریال ماجرای دست اندازها اشاره کرد که شبکه نسیم روی آنتن می برد. امسال دورهمی نیست و خنداونه قرار است بخشی از بار شبکه نسیم را به دوش بکشد. ۲ بخش دارد و یکی مجری-بازیگر با حضور شهاب عباسی با آیتم های طنز. شهاب  عباسی، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده دار بوده است.

سریال نوروزی شبکه نسیم : ماجرای دست اندازها در نوروز

بازیگران مجموعه ماجرای دست اندازها در نوروز عبارتند از:

  • ابراهیم شفیعی: او را قبلا در مجموعه های خنده بازار و شکر آباد و افسانه هزارپایان دیده بودیم. با شهاب عباسی همکاری داشته و نقش یک خبرنگار به نام جنیدی آی را ایفا کرده است.
  • کوروش معصومی: کوروش معصومی در نقش مدیر اداره ظاهر می شود.
  • سوسن پرور: از بازیگران طنز سریال های تلویزیونی است که نقش های پر شر و شوری دارد و نقش های طنز و جدی را خوب بازی می کند.

مخاطب گرامی

اگر نظر و  دیدگاهی درباره سریال های عید ۱۴۰۰ دارید مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=278782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .