3

با گران‌ترین طلاق‌های تاریخ آشنا شوید

  • کد خبر : 54368
  • 25 فروردین 1398 - 14:00
با گران‌ترین طلاق‌های تاریخ آشنا شوید

عصرشهروند | مجله فوربز به تازگی لیستی از بزرگ‌ترین، عجیب‌ترین و قابل بحث‌ترین طلاق‌های میلیاردرهای جهان در طول تاریخ ارائه کرده است. در برخی موارد مانند جدایی سهامداران گوگل، اطلاعاتی در خصوص هزینه طلاق در دسترس نیست زیرا پرونده‌ها مهر و موم شده است.
در ادامه، ۵مورد از گران‌ترین طلاق‌ها در طول تاریخ معرفی می‌شود:

۱- جف و مک‌کنزی بیزوس: حداقل ۳۵میلیارد دلار

این دو زوج، چهارم آوریل شرایط طلاق خود را ارائه کردند که احتمالا در طول تابستان انجام خواهد شد. مکنزی ۴درصد از سهام شرکت آمازون، که حدود ۳۵میلیارد دلار ارزش دارد را دریافت خواهد کرد که گران‌ترین طلاق ثبت شده در طول تاریخ خواهد بود. وی به واسطه این ثروت، در جایگاه سومین زن ثروتمند جهان قرار خواهد گرفت.

۲-بیل و سو گراس: ۱.۳میلیارد دلار

سو در سال ۲۰۱۶، برای جدایی از همسرش بیل گراس، موسس شرکت pimco اقدام کرد و یک سال بعد، با ثروت ۱.۳میلیارد دلاری از وی جدا شد. این ثروت شامل یک خانه ساحلی ۳۶میلیون دلاری و همچنین یک نقاشی از پیکاسو در سال ۱۹۳۲ بود که به مبلغ ۳۵میلیون دلار فروخته شد.

۳-استیو و الین وین: ۸۵۰میلیون دلار

استیو وین، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان هتل‌های لوکس، در سال ۲۰۱۰ برای دومین بار همسر خود را طلاق داد. الین وین، از سال ۲۰۰۲ یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت هتلداری وین بود.

۴-هارولد هام و سو آن آرنال: ۹۷۵میلیون دلار

پس از گذشت سه سال شکایت و دادگاه رفتن هارولد هام، از سهامداران بخش نفت و گاز، با نوشتن یک چک حدود ۹۷۵میلیون دلار برای سو آن آرنال، وی را طلاق داد. مدتی پس از دریافت این ثروت، آرنال دوباره اعتراض کرد و خواهان سهم بیشتری از ثروت ۱۳.۷میلیارد دلاری همسر سابقش شد. در آوریل ۲۰۱۵، دادگاه عالی اوکلاهاما به این مسئله خاتمه داد و درخواست تجدید نظر وی را رد کرد.

۵-روی‌ادوارد و پاتریشیا دیزنی: ۶۰۰میلیون دلار

روی و همسرش، در سال ۲۰۰۷، در سن ۷۷ و ۷۲سالگی، پس از ۵۲سال زندگی مشترک، درخواست جدایی خود را ارائه کردند. ارزش دارایی روی، برادرزاده والت دیزنی، در آن زمان ۱.۳میلیارد دلار بود. وی در قضیه جدایی‌اش، تقریبا نیمی از ثروت خود را از دست داد و از لیست ثروتمندترین افراد جهان حذف شد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=54368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .