4

برای توسعه حمل و نقل عمومی، مردم را به آینده حواله ندهید

  • کد خبر : 297483
  • 27 تیر 1402 - 0:53
برای توسعه حمل و نقل عمومی، مردم را به آینده حواله ندهید
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موانع واقع بینانه موجود برای خرید و واردات اتوبوس شهری از مدیران شهری درخواست کرد برای توسعه حمل و نقل عمومی مردم را به آینده حواله ندهند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای ششم، در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: کلیات بودجه شهرداری مشخص است و ما در بودجه امسال برای معاونت حمل و نقل حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب کردیم، اما مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان قرارداد بسته‌اند.
وی افزود: از آقای زاکانی برای ابقای آقای بهرامی که انسانی دلسوز است، تشکر می کنیم؛ اما سوال ما این است که از بودجه سطح یک شهرداری که ۵۰ هزار میلیارد تومان بود، چه میزان به حمل و نقل اختصاص یافته بود و چه میزان از آن تأمین شده بود؛ در مورد این تناقض باید توضیح دهید، آیا این نشان دهنده برنامه ریزی است؟
ناصر امانی تصریح کرد: مدیران شهری از ورود اتوبوس‌های برقی حرف می‌زنند اما آقای علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در خبر اعلام کرد که نمی‌تواند بگوید که امسال اتوبوس برقی وارد ناوگان می‌شود یا نه؟ و حالا شما از ورود ۵۰۰ اتوبوس صحبت می‌کنید و بهتر است که واقع بینانه صحبت کنیم.
عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: در مورد پیش پرداخت ۶۳۰ واگن نیز باز هم ما را به آینده و ان‌شاءالله حواله می‌دهند و این در حالی است که آقای زاکانی در ابتدای امسال در شورا اعلام کرد که موضوع پیش پرداخت تمام شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .