11

برج آزادی ۵۰ ساله می شود/ خواهر خواندگی برج آزادی با برج ایفل

  • کد خبر : 281976
  • 23 خرداد 1400 - 16:53
برج آزادی ۵۰ ساله می شود/ خواهر خواندگی برج آزادی با برج ایفل
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برج آزادی در آستانه 50 سالگی قرار دارد، گفت:‌مقدمات خواهرخواندگی این برج با برج ایفل فراهم شده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به وضعیت برج آزادی در پایتخت اظهار داشت: مقدمات خواهرخواندگی برج آزادی با برج‌های بزرگ و معروف دنیا از جمله برج ایفل فراهم شده است ولی باید اعتبار لازم برای حفظ این برج فراهم باشد.

وی با اشاره به اینکه برج آزادی جزو ۵ جاذبه شهر تهران است گفت: با وجود اینکه دقت‌های زیادی برای اجرای ترکیب معماری در این برج استفاده شده و همه مصالح آن از نقاط مختلف ایران تهیه شده است ولی در ۵۰ سال گذشته برای آن اتفاق ویژه‌ای انجام نداده‌ایم و کاستی‌هایی هم وجود داشته است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم اعتبارات خاص در بودجه ۱۴۰۰ برای برج آزادی گفت: این موضوع در بودجه امسال مغفول مانده و از آنجایی که ماه مهر مصادف با سالروز ۵۰ سالگی برج آزادی است باید اقدامات لازم برای این نماد شهری صورت گیرد.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد : برج آزادی مهم ترین نماد شهری است و اتفاقات مهم در حول آن به وقوع می پیوندد و اخیراً ۷ نفر از اعضای شورای شهر از این برج بازدید داشتند و همه بر لزوم اختصاص اعتبار ویژه تأکید داشتند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .