9

برخی از عوامل شهرداری تهران رشوه می‌ گیرند

  • کد خبر : 298092
  • 02 شهریور 1402 - 12:27
برخی از عوامل شهرداری تهران رشوه می‌ گیرند
مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به موضوع ساخت‌ساز‌های غیرمجاز و دریافت برخی رشوه‌ها اشاره کرد و گفت: اگر با این عوامل و ریشه‌ها برخورد نکنیم نمی‌توانیم در آینده موفق باشیم و نیاز است به این موارد توجه شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، وی با اشاره به اینکه متاسفانه در فرایند برخورد با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شاهد دریافت رشوه از برخی از عوامل شهرداری هستیم، گفت: اسناد و مدارک و فیلم‌های این موارد آماده است و ما در اختیار حراست شهرداری تهران قرار خواهیم داد و ان‌شاءالله برخورد قاطع صورت بگیرد.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن تایید تذکر مطرح شده از سوی عباسی گفت: بنده چندی پیش در منطقه ۱۸ با این موضوع روبرو شدم که گزارش آن را به شهردار منطقه ۱۸ دادم.

مهدی اقراریان؛ عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز با اشاره به تذکرات مکرر خود در ارتباط با گلایه شهروندان و کسبه در ارتباط با شرایط نامناسب سد معبر در تهران گفت: در این ارتباط متاسفانه برخی از عوامل شهرداری تهران اقدام به دریافت رشوه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با این عوامل و رشوه‌بگیران برخورد قاطع صورت بگیرد، تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد در مجموعه شهرداری قرار دارند که علاقه‌مند نیستند موضوع سد معبر جمع‌آوری شود.

نرجس سلیمانی؛ رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در جلسه امروز به سؤال خود از شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک در ارتباط با حوزه اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه پاسخ‌هایی از سوی شهردار تهران و معاون حمل و نقل برای بنده ارسال شده، اما هیچ کدام از این پاسخ‌ها قانع‌کننده نبوده‌اند.

وی افزود: البته ما منتظر اول مهرماه آغاز سال تحصیلی و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل خواهیم بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .