3

بسته حمایتی کارگران امروز واریز می‌شود

  • کد خبر : 21389
  • 29 دی 1397 - 12:34
بسته حمایتی کارگران امروز واریز می‌شود

رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: امروز برای ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار کارگری که نام آنها در فهرست بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعتبار برای بسته حمایتی واریز می شود.

به گزارش عصر شهروند، رحیم اردلان گفت: از امروز واریز اعتبار بسته حمایتی افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی آغاز می شود و اگر سیستم بانکی دچار اشکالی نشود، تا شامگاه امروز تمامی واریزها انجام خواهد شد؛ در غیراین صورت این مرحله از طرح بسته حمایتی تا پایان فردا (یکشنبه ۳۰ دی ماه جاری) به اتمام می رسد.

این مقام مسئول افزود: بسته حمایتی در هر خانواده به یک نفر تعلق گرفته و مبلغ به حساب سرپرست خانوار که در سازمان هدفمندی یارانه ها ثبت شده است، واریز می شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر در خانواده ای یک نفر تحث پوشش سازمان بهزیستی و فردی دیگر تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی و سرپرست خانوار نیز بازنشسته باشد به این خانواده فقط یک بسته حمایتی تعلق می گیرد و مبلغ آن که براساس تعداد افراد خانوار تعیین می شود، به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

بسته حمایتی ۲ مرحله دیگر واریز می شود

این مقام مسئول گفت: ارزش بسته حمایتی برای خانوار یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، خانوار دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، خانوار سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان، خانوار پنج نفره ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تا پایان سال باید سه نوبت بسته حمایتی برای گروههای مشمول پرداخت شود که ارزش مجموع این سه بسته ۶۰۰ هزار تومان است و تاکنون یک نوبت از اجرای طرح توزیع بسته حمایتی اجرایی شده است.

اعلام فهرست بیمه شدگان خویش فرما به سازمان هدفمندی یارانه ها

اردلان در پاسخ به اینکه آیا افراد تحت پوشش خویش فرما و بیمه سلامت نیز مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند یا خیر؟ تصریح کرد: افراد تحث پوشش بیمه سلامت زیر نظر سازمان تامین اجتماعی نیستند اما اسامی افرادی که تحت پوشش بیمه اختیاری هستند را برای سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال کرده ایم تا در صورت صلاحدید و تشخیص بسته حمایتی برای این افراد واریز شود.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: تشخیص اینکه آیا افراد تحت پوشش بیمه خویش فرما مشمول بسته حمایتی می شوند یا خیر به عهده سازمان هدفمندی یارانه ها است و تامین اجتماعی در این باره تصمیم گیر نیست.

پس از نوسان قیمت ارز و تاثیر آن بر کالاهای مصرفی، پیشنهاد افزایش حقوق کارگران مطرح شد.

در پی این روند، دولت طرح توزیع بسته حمایتی میان قشرهای آسیب پذیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی و آن دسته از افرادی را که حقوق ماهیانه آنان کمتر از سه میلیون تومان است، ارائه کرد.

تاکنون افرادی که زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و همچنین بازنشستگان لشگری، کشوری، تامین اجتماعی و کارمندان دولت این بسته حمایتی را دریافت کرده اند.

مبلغ بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=21389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .