10

بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد

  • کد خبر : 270982
  • 02 آبان 1399 - 11:03
بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد
با اعلام رسمی مدیر برنامه بشار رسن، این هافبک عراقی در پرسپولیس ماندنی شد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، با اعلام رسمی مدیر برنامه بشار رسن، این هافبک عراقی در پرسپولیس ماندنی شد و در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و صعود با این تیم به فینال رقابت‌ها، پیشنهاد ۱.۵ میلیون دلاری از تیم القطر دریافت کرد ولی به خاطر قراردادی که با پرسپولیس داشت، برای جدایی از جمع سرخپوشان به چالش خورد.

بشار حتی برای جدایی از پرسپولیس به صورت تصویری در اینستاگرام با هواداران این تیم صحبت کرد و از آنها خواست که به وی اجازه جدایی بدهند اما این درخواست با مخالفت باشگاه پرسپولیس و واکنش منفی هواداران مواجه شد.

با این حال بهروز دژبود مدیر برنامه بشار شب گذشته اعلام کرد که بشار در پرسپولیس می‌ماند و در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم بازی خواهد کرد.

دژبود به سایت «السومریه نیوز» گفت: می‌توانم به صورت رسمی اعلام کنم که بشار در پرسپولیس می‌ماند و در فینال لیگ قهرمانان بازی می‌کند.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگی برای بشار و عراق است که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

مدیربرنامه بشار تاکید کرد: به نظرم بشار رسن مستحق این است که در جمع پنج کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا باشد.

سایت السومریه نیوز در پایان خبر خود نوشته است که بشار روز جمعه (امروز) به تهران سفر می‌کند و از فردا شنبه در تمرین سرخپوشان حاضر خواهد شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=270982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .