16

بهترین سینماهای تهران : از «چارسو» تا «پردیس ملت»

  • کد خبر : 32418
  • 09 مرداد 1398 - 9:00
بهترین سینماهای تهران : از «چارسو» تا «پردیس ملت»

گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند٬ در قالب یک پکیج٬ شما را با برترین سالن های سینما در پایتخت ایران آشنا می کند. اگر در نوروز ۹۸ و پس از آن قصد گردشگری هنری در شهر را دارید٬ سالن های نمایش مدرن تهران را برای تماشای فیلم های برنده سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در نظر داشته باشید. بهترین کیفیت صدا و تصویر را می توان در این سالن ها٬ انتظار داشت تا لحظات خوبی را با دوستان و آشنایان٬ تجربه کنیم.

بهترین سینماهای تهران ( پردیس سینمایی )

سینما گردی٬ یکی از بهترین فعالیت های گردشگری هنری در پایتخت به شمار می رود. ظرف یک دهه اخیر٬ سالن های نمایش مدرن و مجهزی با آخرین فناوری روز دنیا در تهران احداث شده که فقط به نقاط شمالی و غرب این کلانشهر محدود نمی شود. از شمال تا جنوب از شرق تا غرب تهران٬ سالن های نمایش خوبی در اختیار عاشقان هنر هفتم قرار گرفته است. تهران بیش از ۵۰ پردیس سینمایی دارد. ما ایرانی ها ٬خیلی کم فیلم و تئاتر و گالری می بینند و این٬ مثل معضل کتابخوانی ضعیف ما٬ تبعات فراوانی برای اقتصاد فرهنگ و هنر دارد.

گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند٬ در قالب یک پکیج٬ شما را با برترین سالن های سینما در پایتخت ایران آشنا می کند. اگر در نوروز ۹۸ و پس از آن قصد گردشگری هنری در شهر را دارید٬ سالن های نمایش مدرن تهران را برای تماشای فیلم های برنده سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در نظر داشته باشید. بهترین کیفیت صدا و تصویر را می توان در این سالن ها٬ انتظار داشت تا لحظات خوبی را با دوستان و آشنایان٬ تجربه کنیم.

اگر شما هم تجربه استفاده از این سالن های نمایش یا دیگر سالن های شهر تهران را دارید٬ نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت محترمانه و مستدل٬ در بخش کامنت با سرویس هنری عصر شهروند در میان بگذارید تا مراتب را به اطلاع مسئولان هنری کشور برسانیم. همه سینما های تهران٬ دارای لوکیشن مخصوص در اینستاگرام هستند که عاشقان پرده نقره ای٬ تصاویر خود را از سینما گردی٬ روی آن به اشتراک می گذارند. مثل پردیس چارسو.

با سینما گردی ما همراه باشید.

حتما بخوانید :

آدرس سالن های تئاتر تهران

آدرس سینماهای تهران

سینما گردی٬ یکی از بهترین فعالیت های گردشگری هنری در پایتخت

 

سینما گردی در پردیس کوروش

بزرگ ترین مجموعه CINEPLEX ایران و خاورمیانه٬ پردیس کوروش است. کوروش٬ یکی از بزرگ ترین فودت کورت ها و مراکز خرید پایتخت بوده و اکنون٬ افتخار بزرگ ترین پردیس نمایش فیلم های روز ایران را به کارنامه خود اضافه کرده  است. جایی که چند وقت پیش با حضور شماری از بازیگران به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا٬ محفل رعب و وحشت اهالی پایتخت شد و بازتاب های خبری بین المللی پیدا کرد.

سینما گردی در پردیس کوروش

خلاصه٬ «کوروش» برای کوروش بودنش و توسعه  برند٬ کارهای زیادی می کند. این پردیس کوروش مثل پردیس بزرگ و دوست داشتنی باغ کتاب تهران٬ محفل هنری و گردشگری جذاب به نظر می رسد. برای تماشای فیلم ها در سالن های این مجموعه٬ بایستی به بزرگراه ستاری شمال رفته و نبش خیابان پیامبر مرکزی٬ توقف کنید.

جای پارک به سختی پیدا می شود اما در دسترس  است. پردیس بزرگ کوروش در طبقه سوم٬ چهارم٬ پنجم و ششم این مجموعه واقع شده است که امکان رزرو بلیط آن از طریق سینماتیکت امکان پذیر خواهد بود.

ساخت این مجموعه بزرگ هنری و تجاری کشور٬ بیست و هفتم مرداد ماه سال نود و سه به اتمام رسید و مثل همه مراکز نمایش تهران٬ روز های شنبه و سه شنبه هر هفته٬ با نصف قیمت می توانید تماشاچی اکران فیلم های روز ایران باشید.

کلیه سینما های تهران

پردیس کوروش٬ ۱۲ سالن دارد که ظرفیت اسکان سه هزار و دویست تماشاچی را دارا بوده و در طول سال٬ ایام شلوغی را معمولا تجربه می کند. چرا که اکران خصوصی بسیاری  از فیلم ها در این مکان رخ می دهد.

بهترین سینماهای تهران

کنسرت ها و جنگ ها و همایش ها و بسیاری از اکران های خصوصی فیلم های اکران روز٬ در این مرکز انجام می شود و پاتوق سلبریتی های پرده نقره ای ایران نیز  به شمار می رود. مدرن ترین تجهیزات صوت و تصویر برای اکران فیلم های روز ایران در پردیس کوروش در دسترس علاقمندان می باشد. سالن های دوازده گانه آن٬ نام های مختلف دارد مثل لاله زار٬ رکس٬ فاروس٬ شهرزاد٬ مایاک٬ خورشید نو٬ گراند سینما٬‌ کریستال٬ متروپل٬ ایران.

گیشه بلیط  فروشی آن در  طبقه سوم بوده و در طبقه چهار و شش نیز سالن شماره  ۱ تا ۷ قرار دارد. برای اطلاع از برنامه اکران فیلم های سینمای ایران در سال ۹۸ به این لینک بروید.

پردیس سینما آزادی تهران

یکی از مراکز تماشای فیلم در تهران٬ آزادی در خیابان شهید بهشتی است. مقصد هنرگردی نوستالژیک تهران پیش از  آتش سوزی دهه هشتاد. شهردار تهران قول داده بود که این مجموعه را به صورت مدرن بسازد و قبل از جشنواره فیلم فجر٬ آماده کند و چنین شد. مثل «سروش» و «صحرا» و «فلسطین» و «ایران» (مولن روژ سابق)٬ از سینما های قدیمی شهر محسوب می شود. اکنون یک مرکز فرهنگی مدرن و مجهز و مملو از کافه و رستوران است. نبش خیابان وزرا یا همان خالد اسلامبولی٬ پردیس آزادی قرار دارد که ۱۰ سال پیش کار ساخت آن به اتمام رسید.

پردیس سینما آزادی تهران

پردیس آزادی که پیش از انقلاب٬ «شهر فرنگ» نام داشت٬ در سال هفتاد و شش٬ طعمه حریق شد و متروکه ماند تا این که کار ساخت آن در سال هشتاد و پنج آغاز و سال هشتاد و شش اتمام یافت. پنج سالن دارد که گنجایش هزار و چهارصد نفر داشته و چند کافه و رستوران و مراکز فروش محصولات هنری نیز در آن وجود دارد. نام سالن های پردیس آزادی تهران عبارت است از: اصلی٬ بالکن٬ شهرقصه٬ شهر فرنگ.

پردیس آزادی که پیش از انقلاب٬ «شهر فرنگ» نام داشت٬

پردیس سینمایی مگامال

مگا مال از جدید ترین مراکز  خرید تهران است که ساخت آن توسط پیمانکار و کارفرمایش در سال  های اخیر٬ شبهاتی به وجود آورده که آن را در کانون توجه رسانه  ها قرار دارد.

پردیس سینمایی مگامال

اگر به شهرک اکباتان بروید۲ در فاز دوم٬ مرکز خرید غول پیکری نزدیک مترو٬ خودنمایی می کند. بیستم اردیبهشت سال  نود و شش٬ کار ساخت این سازه غول پیکر به اتمام رسید اما حرف و حدیث ها درباره اش تمام نشد. داستان بانک شهر و مگا مال در نوع خود جذاب است. اکران فیلم های روز سینمای ایران در این مرکز مدرن را در سایت: megamallcinema.com دنبال کنید .

پارکنیگ و بوفه و رستوران و فود کورت در اطراف این سالن های سینمایی در اختیار هموطنان قرار دارد. از بزرگ ترین پردیس های اکران فیلم های روز کشور بوده و با ده سالن٬ گنجایش سه هزار نفر دارد. سالن اصلی آن٬ نصف سالن اصلی آزادی٬ ظرفیت دارد (۳۰۰ نفر). اولین سالن ۳ بعدی ایران و سالن VIP برای اکران خصوصی فیلم ها (مثل سالن VIP پردیس باغ کتاب) از جمله ظرفیت های نمایش  این مجموعه به شمار می رود.

حتما بخوانید: برندگان سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

پردیس چارسو

چارسو نامش با خیابان حافظ٬‌ جشنواره حقیقت٬‌ جشنواره فیلم فجر و جشنواره بین المللی فیلم فجر٬ عجین شده است. یکی از بزرگ ترین پردیس های اکران فیلم در ایران که بسیار شیک و مدرن است و فود کورتی بزرگ دارد. اگر به خیابان جمهوری تهران بروید٬ تقاطع پل حافظ و بازار چارسو٬ پردیس سینمایی چارسو٬ خودنمایی می کند.

پردیس چارسو

چارسو٬ در خیابان جمهوری قرار دارد. تقاطع پل حافظ. با مترو جمهوری به راحتی به این منطقه شهر می توانید بروید. چون هم محدوده طرح  ترافیک است و هم زوج و فرد. زوج و فرد در سال ۹۸ هم  که احتمالا مطلع هستید که پولی شده است!

چارسو تهرانی ها٬ بهمن ماه نود و سه تمام شد و برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده شد. برای آشنایی با ظرفیت ها و مشخصات اکران فیلم های سال  ۹۸ به نشانی: CINEMACHARSOU.COM مراجعه کنید. سینما چارسو در طبقه هفتم این مجموعه قرار دارد. ۵ سالن سینما دارد با تجهیزات مدرن. اگر خواستید اکران فیلم های برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر ۹۷ را تماشا کنید٬ چارسو٬ حتما یکی از گزینه های شما خواهد بود.

  • سالن ۱ چارسو: ۱۴۰ نفر گنجایش داشته و چند جایگاه معلولین دارد.
  • سالن ۲ چارشو: ۱۴۰ نفر گنجایش داشته و شش جایگاه ویژه معلولان دارد
  • سالن ۳ چارسو: ۱۲۵ نفر گنجایش داشته و چهار جایگاه ویژه معلولان دارد
  • سالن ۴ چارسو: ۱۲۵ نفر گنجایش داشته و چهار جایگاه ویژه معلولان دارد
  • سالن ۵ چارسو: ۱۲۵ نفر گنجایش دارد.

در سالن انتظار چارسو نیز بعضا موسیقی زنده و گالری و نشست های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود. پارکنیگ این مجموعه امکان پارک یک هزار دستگاه خودرو دارد.

سینما گردی در پردیس ملت

معروف ترین سینمای تهران و ایران٬ پردیس ملت است. علت؟ محفل سلبریتی ها و کاخ دائمی جشنواره فیلم فجر بوده و نشست های خبری و اکران اختصاصی کلیه فیلم های سودای سیمرغ جشنواره٬ در این محفل مدرن و بزرگ اتفاق می افتد. پردیس  ملت٬ نبش اتوبان نیایش یا همان اتوبان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده و روبروی اتوبان کردستان قرار دارد. پارکینگ طبقاتی آن  نیز اخیرا افتتاح شده  است. نزدیک هیچ ایستگاه مترویی قرار ندارد.

پردیس سینما گالری ملت

اگر به دنبال کیفیت صدا و تصویر عالی هستید٬ پردیس ملت را فراموش نکنید. پاتوق تماشای اکران نوروزی فیلم های تهران بوده و در جنوب غربی پارک ملت قرار دارد. ۴ سالن مجهز داشته که هر یک حدود سیصد نفر گنجایش دارد. سینماتک اختصاصی آن نیز ظرفیت سی نفر دارد. در پردیس ملت٬ گاها گالری مد و لباس و نقاشی و خطاطی و مجسمه هم برگزار می شود. یکی از سالن های پردیس ملت٬ دارای استیج بزرگ بوده که کنسرت در آن جا برپا می شود.

حتما بخوانید: با سلطان قیر٬ سلطان ارز و سکه و سلطان شکر آشنا شوید

پردیس سینمایی باغ کتاب تهران

اگر اغراق نکنیم٬ یکی از بهترین و مدرن ترین مقصد های گردشگری فرهنگی و هنری جدید تهران٬ باغ کتاب و پردیس سینمایی آن است. باغ کتاب تهران٬ بزرگ ترین کتاب فروشی ایران است که در  لمکده آن٬ می توان کتاب های مختلف را برداشت و مطالعه کرد. اینترنت رایگان و محیطی بزرگ با امکانات کافه و رستوران و سرویس بهداشتی و نزدیکی به مترو٬ سبب شده تا استفاده از باغ کتاب و پردیس سینمایی باغ کتاب تهران٬ از بهمن ۹۶ به این سو٬ در دستور  کار گردشگران هنری پایتخت قرار بگیرد.

پردیس سینمایی باغ کتاب تهران

این مجموعه٬ یازده سالن داشته که برای برگزاری تئاتر هم مناسب است. روبروی هر یک از سالن های آن٬ یک فروشگاه هنری به چشم می خورد. سالن های ۲ و ۷ و ۹ و ۱۰ تنها زمانی اکران دارد که ده بلیط فروخته شده باشد. به هر حال٬ این مجموعه در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته٬ خیلی شلوغ می شود.

اکران های خصوصیی با حضور سلبریتی ها در پردیس باغ کتاب تهران

(اکران های خصوصیی با حضور سلبریتی ها در پردیس باغ کتاب تهران)

پردیس سینمایی هروی سنتر

از دیگر مقصد های سینما گردی مدرن شهر٬ می توان به هروی سنتر اشاره کرد. هروی سنتر٬ اکنون محفل علاقمندان دریافت ویزای شنگن گردشگری و دیداری است. نمایندگی وی اف اس گلوبال  هندوستان که کارهای واسپاری شده سفارت خانه های اروپایی را در تهران انجام می دهد٬‌ از طبقه ۱۱ پالادیوم به طبقه ۲ هروی سنتر نقل مکان کرده است. اگر علاقمند به ویزا شنگن هستید٬ باید به هروی سنتر بروید.

پردیس سینمایی هروی سنتر

هروی سنتر٬ در خیابان شهید موسوی٬ خیابان نازک واقع شده است. نزدیک میدان هروی. بیست و سوم خرداد ماه سال نود و هقت٬ کار ساخت آن پایان یافت و مکانی خوش ساخت و مدرن محسوب می شود. سه سالن مدرن و مجهز داشته که برای افرادی که در شرق تهران مستقر هستند٬ گزینه  خوب سینما گردی محسوب می شود. ورود کودکان زیر هفت سال ممنوع و برای نمایش٬ بایستی ده بلیط فروخته  شده باشد. کیفیت صوت و تصویر٬ عالی است و معماری  مدرنی دارد.

پردیس سینمایی ارگ

پردیس سینمایی ارگ

پردیس  ارگ تجریش٬ یکی از بهترین فود کورت های  تهران را در خود جای داده است. طبقه بالای فود کورت ارگ٬ کافه فلورین قرار دارد که یکی از کافه های روباز  معروف پایتخت به شمار می رود.

سینما ارگ٬ در طبقه سوم این مجموعه لاکچری شمال  شهر  بوده  و سال ۱۳۹۵ ساخته شد. سه سالن سینما دارد که به  صورت خانوادگی و سازمانی هم بلیط های آن قابلیت رزرو دارد. نمایش فیلم برای کودکمان زیر  هفت سال ممنوع است.

پردیس سینمایی اریکه ایرانیان

پردیس سینمایی اریکه ایرانیان

پردیس سینمایی اریکه ایرانیان٬ در شهرک غرب نبش بلوار فرخزادی قرار دارد. مجموعه فرهنگی و ورزشی و تجاری اریکه ایرانیان٬ اواخر دهه هشتاد هجری خورشیدی افتتاح شد و اکنون یکی از مقصدهای سینما گردی اهالی غرب پایتخت محسوب  می شود. سه سالن مجهز و بزرگ دارد که کنسرت های بسیاری از جمله کنسرت رضا یزدانی٬ آن جا برگزار شده است.

پردیس سینمایی کیان

پردیس سینمایی کیان

از  جمله پردیس های سینمایی فعال تهران می توان به کیان اشاره کرد. شانزده مهر ماه سال نود٬ کار ساخت آن به اتمام رسید. پردیس کیان را در نشانی: pardiskian.com دنبال کنید. برای عزیمت به این سینما٬ بایستی به اتوبان نواب بروید. پس از پل شهید حق شناس٬ خروجی چراغی و سعیدی٬ بلوار چراغی٬ خود نمایی می کند. تازه ساخت و خوش ساخت بوده و با سه سالن سینما٬ همواره شلوغ است. شهربازی دو طبقه آن نیز مخاطبان زیادی دارد.

پردیس سینمایی برج میلاد

پردیس سینمایی برج میلاد

پردیس سینمایی برج میلاد تهران٬ در مرکز همایش های برج میلاد تهران قرار دارد. از بهترین پردیس های سینمایی کشور که اختتامیه جشنواره فیلم فجر معمولا آنجا برپا می شود. سالن های سینمایی شماره چهار و پنج این مجموعه مجهز به جدید ترین فناوری صوت و تصویر بوده و اینترنت پر سرعت در اختیار سینما دوستان و خبرنگاران قرار می دهد. پرده سینمایی متحرک سیزده متر مربعی داشته که با آپارت سی و نیم میلی متری٬ شما را به تماشای اکران  فیلم های روز سینمای ایران می برد. پخش دالبی و استفاده از سامانه قدرتمند E یکی از ظرفیت های فناورانه سالن های سینمایی برج میلاد است. فراموش نکنید که بزرگ ترین رستوران گردان مرتفع جهان٬ در برج میلاد است.

سینما گالری سمرقند

سینما گالری سمرقند

سینما گالری سمرقند٬ تقاطع بلوار لاله در خیابان جنت آباد جنوبی است. برای  اطلاع از ظرفیت های نمایش و برنامه اکران فیلم های سینمای ایران به این سایت بروید. از سینما های مجهز تهران بوده و در طبقه اول مرکز خرید سمرقند واقع شده است. صدای دالبی و تجهیزات دیجیتالی٬ شما را به تماشای فیلم های سینمای  ایران در دو سالن مجهز می برد. آمفی تئاتر سمرقند نیز برای برگزاری همایش و تئاتر و جلسات سخنرانی، مناسب است. مترو ایستگاه صادقیه٬ شما را به این مقصد هنری پایتخت می  برد.

حتما بخوانید : تخلفات پروژه « ایران مال » تهران

پردیس تیراژه ۲ و ایران مال

اخرین مقصد سینما گردی مدرن تهران٬ تیراژه ۲ و مجموعه سینماهای ایران مال است. تیراژه ۲ در اتوبان امام علی واقع شده و جنب ایستگاه مترو شهید مدنی. سینماهای مجلل ایران مال هم در بازار IRAN MALL. اگر به ایران مال بروید٬ با این امکانات ویژه که علی انصاری و مجموعه اش در بانک آینده تاسیس کرده اند٬ آشنا می شوید.

حتما بخوانید : ورشکستگی بانک آینده واقعیت یا شایعه ؟! | تحلیل و بررسی وضعیت بانک آینده

پردیس تیراژه ۲ و ایران مال

حتما بخوانید: داستان علی انصاری و ایران مال

ایران مال دارای ۱۲ سالن است.

پردیس تازه افتتاح شده ایران مال

(پردیس تازه افتتاح شده ایران مال)

همراهان گرامی

اگر شما هم سابقه استفاده از سالن های سینمایی متنوع و مدرن شهر تهران را دارید و نظر و پیشنهادی دارید٬ مراتب را از طریق کامنت به اطلاع سرویس گردشگری عصر شهروند برسانید.

آخرین خبرها از دنیای فرهنگ و هنر ایران را در سرویس هنری عصر شهروند دنبال کنید.

به نظر شما٬ بهترین سینماهای تهران کدام است؟


لیست سینما های مدرن، ممتاز و درجه ۱ تهران با بلیط ۹۸

قیمت بلیط سینما ها در ایران از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۷، بیش از ۷ هزار برابر شده است. بیش از ۳۰۰ سالن سینما در ۳۱ استان کشور فعال است و در نوروز نود و هشت، چهل و شش سینما به ظرفیت سالن های ایران اضافه می شود. جمع کل فروش فیلم‌های اکران نود و هفت، بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان بود. در آخرین روز سال نود و هفت، کارگروه اکران بهای جدید بلیط ، قیمت بلیط در سال نود و هشت را اعلام کرد که خبر شوکه کننده ای برای عاشقان هنر هفتم بود.

قیمت تماشای فیلم های اکران ۹۸ در روز های اخر هفته، گران تر از اول هفته است. دامنه قیمتی در پردیس های ممتاز، مدرن، درجه یک و درجه دو، متفاوت است. نیمی از عاشقان فیلم ها، تهرانی هستند و ۹۰ درصد جامعه ایران، اصلا سینما نمی روند. اکنون با گرانی بلیط ها، جامعه سینما رو ها هم بیش از پیش به روز سه شنبه (نیم بها) چشم دوخته اند.

گزارش امروز سرویس هنری عصر شهروند، نگاهی دارد به لیست سینما های مدرن، ممتاز و درجه ۱ تهران و جدول قیمت بلیط پردیس ها در سال ۹۸ و نگاهی به پر فروش ترین فیلم های ایران در سال نود و هفت. اگر شما هم انتقاد و پیشنهادی به قیمت جدید بلیط پردیس ها در سال نود و هشت دارید، از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

قیمت بلیط سینما در سال ۹۸

کارگران و سینما رو ها، هر دو در پایان سال، منتظر اعلام خبر ۲ کارگروه هستند. کارگران، منتظر اعلام حداقل حقوق و دستمزد سال آینده تا پایه حقوق آن ها توسط شورای عالی کار تعیین شود و سینما رو ها هم، منتظر خبر کارگروه اکران بهای جدید بلیط سینما ها در سال آینده تا هزینه تماشای هر فیلم را مشخص کند.

در سال ۹۸، حداقل حقوق و دستمزد کارگران، ۱ میلیون و پانصد هزار تومان و حداقل قیمت بلیط سینما ها نیز به صورت شناور اعلام شد. یعنی تماشای هر فیلم در پردیس های تهران و مراکز استان ها، در طول هفته، نرخ متفاوتی داشته و این نرخ، پردیس به پردیس نیز متفاوت است. یعنی اگر شما، یک فیلم در اکران سال نود و هشت را در سینمایی در جنوب تهران تماشا کنید، ارزان تر از تماشای آن فیلم در همان روز و ساعت، در پردیسی در شمال تهران است.

قیمت بلیط سینما در سال ۹۸

انتخاب چنین روند قیمت گذاری تماشای فیلم که شاید در منطقه و جهان، بی سابقه  باشد، نشان از وضعیت رکود تورمی حاکم بر اقتصاد ایران در سال نود و هشت دارد که به سال سخت تحریمی معروف شده است. در این سال، قرار است که فروش نفت ایران از ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی (تیر  ۹۸) کاهش یابد و این به معنای کاهش صادرات و دریافتی ارز حاصل از صادرات نفت و احتمالا آغاز جهش قیمت دلار و دیگر کالا های دیگر (مثل سال ۹۷) خواهد بود. گرچه بانک مرکزی و دولت اعلام کرده اند که همه چیز تحت کنترل است.

چشم امید عاشقان سینما به روزهای سه شنیه

(فیلم های: پیشونی سفید ۳ (جواد هاشمی)، چهار انگشت (حامد محمدی)، رحمان ۱۴۰۰ (منوچهر هادی)، زندانی ها (مسعود ده نمکی)، ژن خوک (سهید سهیلی)، آستیگمات  (مجید مصطفوی)، غلامرضا تختی (بهرام توکلی)، متری شش و نیم (سعید روستایی)، آشغال های دوست داشتنی (محسن امیر یوسفی) و جن زیبا (بایرام فضلی) در اکران نوروزی حضور دارند)

به هر حال، اولین سیگنال گرانی کالا و خدمات در سال نود و هشت را شورای عالی کار و شورای اکران بلیط سینما، رقم زدند و چراغ اول را روشن کردند. افزایش حقوق ۳۶ درصد و افزایش بلیط سینما ها، بین ۱۰ تا ۳۰ درصد.

چشم امید عاشقان سینما به روزهای سه شنیه

برنامه اکران نوروزی ۹۸ پردیس ها و هم چنین فیلم های جذاب و مهیجی که در سال نود و هشت در نیمه اول و دوم سال روی پرده خواهند رفت، نشان گر این واقعیت است که در سال نود و هشت، فیلم های جذابی برای نمایش در انتظار سینما روها خواهد بود. به این ها باید، فیلم هایی که سیمرغ بلورین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را شکار کردند اضافه کرد.  این فیلم ها، در بهار ۹۸ اکران خواهند شد.

حتما ببینید: جشنواره مد و لباس در سی و هفتمین جشنواره فجر ۱۳۹۷

از «رحمان ۱۴۰۰» تا «شبی که ماه کامل شد»، بخشی از فیلم های جذاب و پر فروش سال ۹۸ هستند که با این قیمت گران بلیط سینما ها، چشم امید خیلی ها به روزهای سه شنبه سال نود و هشت دوخته شده است. در روز های سه شنبه هر ماه در سال نود و هشت، قیمت بلیط مراکز مدرن، ۱۰ هزار  تومان، ممتاز، ۸ هزار تومان، مراکز درجه ۱، ۶ هزار تومان و مراکز نمایش درجه ۲ نیز ۶ هزار تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره «طوفان شبی که ماه کامل شد»

این ها پایین ترین قیمت تماشای فیلم های اکران نود و هشت در مراکز نمایش دهنده آثار سینمایی سال هستند. در اکثر پردیس های خوب تهران، این رقم ها، پایین ترین مبلغ برای تماشای فیلم است.

بهای بلیط سینما ها در سال  ۹۸

طبق اعلام کارگروه اکران بهار جدید بلیط در سال ۹۸، برای روز های مختلف در سینما های سطح شهر، قیمت های متفاوتی در نظر گرفته شده است که به شرح زیر  است. به همه این قیمت ها، باید مالیات بر ارزش افزوده که فعلا ۹ درصد است، اضافه شود:

قیمت بلیط در سینما های مدرن

  • روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه و چهارشنبه: ۱۳ هزار تومان
  • روز های سه شنبه هر ماه: ۹ هزار تومان
  • روز های پنج شنبه و جمعه: ۱۸ هزار تومان

قیمت بلیط در سینما های ممتاز

  • روز های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه: ۱۱ هزار تومان
  • روز های سه شنبه هر ماه: ۷ هزار تومان
  • روز های پنج شنبه و جمعه: ۱۳ هزار تومان

قیمت بلیط در سینما های درجه ۱

  • روز های شنیه، یکشنیه، دوشنیه و چهارشنبه: ۹ هزار تومان
  • روز های سه شنبه: ۵۵۰۰ تومان
  • روز های پنجشنبه و جمعه: ۱۱ هزار تومان

قیمت بلیط در سینما های درجه ۲

  • روز های شنبه، یکشنیه، دوشنیه و چهارشنبه: ۷ هزار  تومان
  • روز های سه شنبه: ۵ هزار تومان
  • روز های پنج شنیه و جمعه: ۱۰ هزار تومان

قیمت بلیط سینما ها در سال ۹۸ در روز های تعطیل،  هم قیمت بلیط سینما در روز های پنج شنبه و جمعه است. به همه این مبالغ باید مالیات بر ارزش افزوده هم اضافه شود.

فهرست سینما های ممتاز و مدرن و درجه ۱ تهران

جدید ترین بررسی سرویس هنری عصر شهروند از جدول قیمت اکران فیلم های نوروزی مراکز نمایش دهنده فیلم های تهران در فروردین ۹۸ نشان می دهد که جدول قیمتی جدید، در نرخ ۱ فروردین ۹۸ به بعد اعمال شده است و سینماتیکت، قیمت های جدید را برای تماشای فیلم های اکران نوروزی منتشر کرده است.

فهرست سینما های مدرن شهر تهران

در سینما هایی که در فهرست زیر مشاهده می کنید، قیمت تماشای فیلم در روز های پنج شنبه و جمعه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۲۰ هزار تومان است.

فهرست سینما های مدرن شهر تهران

  • پردیس ایران
  • پردیس پردیس ایران مال
  • پردیس کوروش
  • پردیس آزادی
  • پردیس مگامال
  • پردیس های باغ کتاب
  • پردیس ملت
  • پردیس آستارا
  • پردیس ایران مال
  • پردیس سینما زندگی
  • فرهنگ
  • هروی سنتر
  • اریکه ایرانیان شهرک غرب
  • راگا
  • کیانا
  • ماندانا

فهرست سینما های ممتاز شهر تهران

در سینما هایی که در فهرست زیر مشاهده می کنید، قیمت تماشای فیلم در روز های پنج شنبه و جمعه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۱۵ هزار تومان است.

فهرست سینما های ممتاز شهر تهران

  • چارسو
  • شکوفه
  • تماشا
  • رازی
  • فرهنگ
  • فلسطین
  • سمرقند
  • جام جم
  • ایران
  • تیراژه ۲
  • بهمن
  • پارس
  • پایتخت
  • کارون
  • قلهک
  • سپهر شهریلار
  • فرهنگ رابط کریم
  • قدس
  • ناهید
  • آفریقا
  • پرستوی دماوند
  • موزه سینما
  • جوان
  • سروش
  • صحرا
  • گالری سمرقند
  • برج میلاد

فهرست سینما های درجه ۱ شهر تهران

در سینما هایی که در فهرست زیر مشاهده می کنید، قیمت تماشای فیلم در روز های پنج شنبه و جمعه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۱۲ هزار تومان است.

فهرست سینما های درجه ۱ شهر تهران

  • جی
  • شقایق
  • تهران
  • حافظ
  • گلریز
  • دهکده ۱
  • آسیا
  • آستارا
  • بلوار
  • پیام انقلاب
  • پیوند
  • سعدی
  • فردوسی
  • میلاد
  • ققنوس

فهرست سینما های درجه ۲ شهر تهران

در سینما هایی که در فهرست زیر مشاهده می کنید، قیمت تماشای فیلم در روز های پنج شنبه و جمعه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۱۰ هزار تومان است.

فهرست سینما های درجه ۲ شهر تهران

  • آرش
  • آسمان آبی
  • فرخ

فهرست پر فروش ترین فیلم های سینما ایران در سال ۹۷

همان طور که انتظار می رفت، ژانر کمدی و طنز، در فهرست پر فروش های سال نود و هفت قرار داشت. جواد عزتی و رضا عطاران، زوج پر کار و پر فروش سینمای ایران در سال نود و شش و نود و هفت، هم چنان صاحب گیشه های میلیاردی هستند که به نظر می رسد این رویه در سال گران و سخت نود و هشت هم ادامه داشته باشید و جمعیت ۲ میلیون نفری سینما رو های هر ساله، سه شنبه ها، به تماشای فیلم های خنده دار بروند.

  • هزارپا ۳۸٬۰۴۷٬۰۶۰٬۰۰۰
  • مصادره۱۵٬۶۹۱٬۳۴۵٬۰۰۰
  • لاتاری۱۴٬۸۰۱٬۱۴۴٬۰۰۰
  • تگزاس۱۴٬۴۲۴٬۷۹۸٬۰۰۰
  • به وقت شام۱۳٬۰۵۲٬۶۰۷٬۰۰۰
  • مغز های کوچک زنگ زده ۱۲٬۷۶۶٬۱۸۸٬۰۰۰
  • قانون مورفی۹٬۶۱۷٬۳۸۸٬۰۰۰
  • لونه زنبور۹٬۱۴۵٬۸۹۲٬۰۰۰
  • فیلشاه (انیمیشن) ۷٬۹۰۶٬۸۳۳٬۰۰۰
  • لس آنجلس تهران۷٬۱۷۷٬۷۸۰٬۰۰۰
  • بمب؛ یک عاشقانه ۶٬۸۴۲٬۱۰۷٬۰۰۰
  • مارموز۶٬۵۵۳٬۶۳۰٬۰۰۰
  • تنگه ابوقریب۵٬۶۴۶٬۶۸۱٬۰۰۰
  • کُلمبوس۵٬۰۰۷٬۶۳۶٬۰۰۰
  • خجالت نکش۴٬۵۶۰٬۳۵۶٬۰۰۰
  • پارادایس۴٬۳۸۱٬۹۷۷٬۰۰۰
  • پیشونی سفید ۲۴٬۱۸۲٬۱۷۱٬۰۰۰
  • لازانیا۴٬۱۶۹٬۶۴۱٬۰۰۰
  • هشتگ۳٬۷۰۷٬۶۶۵٬۰۰۰

قیمت ها به تومان است و این آخرین لیست نهایی شده برای اکران سینمای ایران در سال نود و هفت است. ۴ فیلم اول، مثل سال ۹۶، در تسخیر ژانر طنز  است. به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا هم با فاصله بسیار زیاد از فیلم اول، رتبه پنجم را کسب کرد.  البته در این لیست، پاردایس، تازه اکران شده است و احتمالا بتواند جای فیلشاه را بگیرد.

اوضاع اکران نود و هشت، اوضاع خوبی نخواهد بود. امسال، گرانی و تورم، بخشی از عاشقان پرده نقره ای را از رفتن به سینما باز می دارد تا نسخه شبکه خانگی فیلم های اکران، منتشر شود و دست جمعی به همراه دوستان و آشنایان و خانواده، به تماشای فیلمی بشینند که برای تماشای آن در سینما، بایستی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر پرداخت می کردند! امسال، حتما شاهد رونق شبکه خانگی خواهیم بود و البته پخش غیر قانونی فیلم ها  در شبکه های اجتماعی.

امیدواریم شهرداری و شورای شهر و سازمان سینمایی، تخفیفی برای دانشجویان و دانش آموزان و بازنشستگان و دهک های پایینی درآمدی برای تماشای فیلم ها در نظر بگیرند تا اوضاع اقتصاد سینمای ایران در سال نود و هشت، بد تر از سال نود و هفت نباشد.

آیا شما امسال به تماشای فیلم ها می روید؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=32418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .