12
مهدی پیرهادی :

بوستان ولایت به حال خود رها شده است

  • کد خبر : 295932
  • 06 اردیبهشت 1402 - 9:42
بوستان ولایت به حال خود رها شده است
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش زیادی از عرصه بوستان ولایت رها شده است و باید سریع‌تر نسبت به تکمیل پروژه اقدام شود

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران، صبح سه شنبه در نطق پیش از دستور خود با اشاره به بازدید اخیرش از منطقه ۱۹ تهران گفت: سرانه فضای سبز در برخی بخش‌های این منطقه مناسب است؛ اما در ناحیه ۲ و ۳ منطقه ۱۹ این سرانه محدود است و یکی از نکات و مشکلات این منطقه وجود گود پرخطر تعاونی مسکن یاس است که از قضا این گود در اختیار شهرداری تهران قرار دارد و باید قبلاً تعیین تکلیف می‌شد؛ اما نشده و حالا شهرداری باید برنامه خود را در این خصوص اعلام کند.

وی با بیان اینکه زمین‌های خلازیر در مالکیت اوقاف است و برای ساماندهی این زمین‌ها نیازمند همکاری این سازمان هستیم، تصریح کرد: آلودگی هوا در خلازیر به دلیل سوزاندن زباله بالاست و همچنین شاهد تردد حیوانات موذی و سگ‌های ولگرد هستیم که باید رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی تصفیه خانه‌ای به وسعت ۱۰ هزار متر در این منطقه گفت: فاز ۲ برای این تصفیه خانه پیش بینی شده و امیدواریم به محض افتتاح فاز یک ساخت این مهم آغاز شود.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از عرصه بوستان ولایت رها شده است و باید سریع‌تر نسبت به تکمیل پروژه اقدام شود، گفت: مشکل فاضلاب در برخی محلات منطقه مردم محله را عصبی کرده که باید بررسی شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .