6

بگویید کیفتان را چطور می‌اندازید تا شخصیتتان را بگوییم

  • کد خبر : 43516
  • 18 اسفند 1397 - 23:00
بگویید کیفتان را چطور می‌اندازید تا شخصیتتان را بگوییم

در این مطلب متوجه می‌شوید که حتی یک عادت ساده‌ای مثل نحوه حمل کیف هم می‌تواند چیز‌های زیادی را درباره شخصیت شما مشخص و احتمالا شگفت زده تان کند.

شماره ۱: انداختن کیف پشت کمر

اگر کوله پشتی را به سایر کیف‌ها ترجیح می‌دهید، احتمالا همیشه آماده ماجراجویی و هر لحظه آماده رفتن هستید. همچنین مراقب همه چیز و همه کس هستید، که باعث می‌شود دیگران دوست داشته باشند از شما پیروی کنند.

شماره ۲: کیفتان را در دست نگه می‌دارید

اگر کیفتان را محکم در دست نگه می‌دارید و کنترل و تسلط کامل بر همه چیز شعار شماست؛ پس دوست دارید از همه چیز آگاه باشید و همیشه نظر خودتان را دارید. همچنین اگر دیگران از شما بخواهند می‌توانید همه حقایق را درباره خودشان به آن‌ها بگویید. شما بسیار قابل اطمینان هستید.

شماره ۳: انداختن کیف روی شانه

کسانی که کیف را روی شانه‌شان می‌اندازند عاشق مطالعه هستند، این نحوه کیف انداختن به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی کتابشان را از کیف درآورند، حتی وقتی فضای کافی برای این کار وجود ندارد. آن‌ها بسیار مبادی آداب هستند، حتی اگر از پرحرفی شما خوابشان بگیرد، با چشمان باز این کار را می‌کنند و هرازگاهی به نشانه تایید سرشان را تکان می‌دهند.

شماره ۴: انداختن کیف روی شانه مخالف به صورت کج

اگر کیفتان را ضربدری روی شانه می‌اندازید، هیچکس نمیتواند کیفتان را بدزدد. شما کمی مستعد خودنمایی با اشیای گران قیمت خود هستید، اما بسیار بخشنده هم هستید. مراقب باشید. ممکن است برخی افراد این رفتار را نشانه ضعف شما بدانند و سوءاستفاده کنند.

شماره ۵: حمل کیف روی شکمتان

این تنها راهی است که هیچ بادی نمی‌تواند کیفتان را با خود ببرد. شما بسیار عجیب و غیرعادی هستند، اما این نشان دهنده ذهن و تصورخلاق و سرزنده شماست.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=43516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .