8
در۶ ماهه منتهی به پایان خردادماه امسال

بیش از ۱۱۵۰ فقره سپرده بازنشستگان و سپرده گذاران صندوق ذخیره کارکنان تسویه شد

  • کد خبر : 258256
  • 01 تیر 1399 - 19:40
بیش از ۱۱۵۰ فقره سپرده بازنشستگان و سپرده گذاران صندوق ذخیره کارکنان تسویه شد
بر اساس آمارهای موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در دوره ۶ ماهه منتهی به خرداد امسال ۱۱۵۹ فقره از سپرده های بازنشستگان و سپرده گذاران مازاد تسویه شده است.

به گزارش عصر شهروند به نقل از روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، بر اساس آمارهای صندوق ذخیره از این تعداد ۴۶۸ مورد به تسویه سپرده بازنشستگان و ۶۹۱ مورد به تسویه سپرده های مازاد پس انداز اختصاص داشته است.

پایان خرداد ماه سال جاری همچنین سامانه خدمات غیرحضوری موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران نیم سال نخست فعالیت خود را پشت سر گذاشت و در طول این دوره بخش قابل توجهی از درخواست های تسویه اعضا به صورت غیرحضوری و بدون صرف وقت،هزینه و نیاز به ترددهای فرساینده بین شهری انجام شد.

در این میان عدم پیگیری تعدادی از درخواست های بارگذاری شده در سامانه نیز به دلیل نقص مدارک مسکوت مانده و علی رغم اطلاع رسانی های پی در پی، متقاضیان برای پیگیری روند درخواست خود به سامانه مراجعه نکرده اند.

بنا بر این گزارش سامانه خدمات غیرحضوری موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران از اول دی ماه سال گذشته آغاز به کارکرد تا با طی یک دوره ۵  ماهه فعالیت و بهبود بر اساس بازخورد نهایی از اردیبهشت ماه به پل اصلی ارتباط اعضا و موسسه جهت دریافت خدمات تبدیل شود.

در عین حال همه گیر شدن بیماری کرونا روند فوق را تسریع کرده و کمیته پیشگیری از ابتلا به ویروش کرونا  با هدف حفظ سلامت اعضای موسسه و به خصوص بازنشستگان و همچنین کارکنان، اوایل بهمن ماه سال ۹۸ ارائه خدمات حضوری را متوقف و ارائه کلیه خدمات موسسه را به سمت سامانه خدمات غیرحضوری سوق داد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=258256
  • منبع : روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .