21

بیوگرافی و تصاویر دیده نشده از « مهنوش صادقی »: همسر مهدی هاشمی

  • کد خبر : 84309
  • 10 تیر 1398 - 6:58
بیوگرافی و تصاویر دیده نشده از « مهنوش صادقی »: همسر مهدی هاشمی

گزارش امروز ما، شما را با جزییاتی جالب و کم تر شنیده شده درباره ارتباط مهنوش صادقی با مهدی هاشمی آشنا میکند و با اینستاگرام او و خواهرش، آشنا می شوید. اگر شما هم درباره این طلاق و ازدواج سورپرایزی، نظر و دیدگاهی دارید، از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید.

مهنوش صادقی ، متولد ۱۳۵۱ در تهران و دانش‌آموخته کارشناسی طراحی صحنه و لباس و بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون است. او، خواهر بهنوش صادقی ( همسر برادر مهدی هاشمی )، بازیگر سینما و تلویزیون نیز محسوب می شود. اوایل تیر ماه ۹۸، خبر ازدواج او با مهدی هاشمی ۷۰ ساله، اول گلاب و نورا، همسر و فرزند مهدی هاشمی را شوکه کرد و دوم، هواداران این دو زوج موفق و نوستالژیک سینما و تلویزیون ایران را. مهنوش صادقی بیش از ۱۲ هزار فالور در اینستاگرام دارد و تصاویری از ارتباطش با مهدی هاشمی از رستوران گردی در نارنجستان تهران تا کیک تولدهای دو نفره در مرداد ماه ۱۳۹۶ را به اشتراک گذاشته است.

گزارش امروز ما، شما را با جزییاتی جالب و کم تر شنیده شده درباره ارتباط مهنوش صادقی با مهدی هاشمی آشنا میکند و با اینستاگرام او و خواهرش، آشنا می شوید. اگر شما هم درباره این طلاق و ازدواج سورپرایزی، نظر و دیدگاهی دارید، از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید.

با ما همراه باشید.

حتما ببینید: جزییات رابطه سید محمد هادی رضوی با منشی

بیوگرافی مهنوش صادقی همسر مهدی هاشمی

بیوگرافی مهنوش صادقی

اگر در بهار نود و هشت با قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران و افشا گری های نماینده دادستان در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی در  پرونده فساد در بانک سرمایه و اوکراین گردی های سید محمد هادی رضوی با منشی اش خیلی ها شوکه شدند و تراژدی کانادا گردی رامبد و نگار و استانبول گردی ستاره اسکندری، خبر ساز شد، خبر طلاق استاد مهدی هاشمی از استاد گلاب آدینه، زوج نوستالژیک سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در روز های داغ تیر ماه نود و هشت، این ها را تحت الشعاع قرار داد. اینستاگرام گلاب آدینه با طوفانی از کامنت های هوادارانش همراه شده است.

حتما بخوانید : محرمانه‌های مهران مدیری : از لمس مار و شیر تا پشت صحنه سریال‌ها

تصاویر دیده نشده از مهنوش صادقی

عکس بالا، تصویری است که در اینستاگرام مهنوش صادقی در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ میلادی یعنی حدود مرداد ماه ۱۳۹۶ منتشر شده  است.

در این عکس، او و مهدی هاشمی را مشاهده میکنیم که مهدی هاشمی، با تقدیم این کیک شکلاتی، تولد مهنوش صادقی را تبریک  گفته است. احتمالا باید از این عکس میفهمیدیم که چرا مهدی هاشمی ۲ سال بعد از این تاریخ گفت که مدتهاست رابطه ای  با گلاب آدینه ندارد و مشخص بود که با مهنوش خانم ازدواج کرده است. موضوعی که تا تیر ماه ۹۸، کسی ٖآن را تا انتشار خبر جنجالی، جدی نگرفت.

ویدیو مهدی هاشمی را بگذارید

خبر کوتاه بود. مهنوش صادقی آمد و جای گلاب آدینه را گرفت.  همین! اول، گلاب و نورا (دختر مهدی هاشمی) تکذیب کردند. اما پس از مدت کوتاهی، ویدیویی توسط  مهدی هاشمی منتشر شد و خبر ازدواجش با مهنوش خانم را تایید کرد.  مهدی  هاشمی  در این ویدیو از کاربران شبکه های اجتماعی خواست که این مساله معمولی را داغ نکنند و فضای مجازی جای موضوعات زرد نیست! استاد هاشمی در حالی در سن  ۷۰ سالگی با دختری در سن چهل و هفت  سالگی ازدواج کرده  است که تکذیب و تاییدهای گلاب، مهدی و مهنوش، خیلی ها را سورپرایز کرده  است.

مهنوش صادقی خواهر بهنوش صادقی بازیگر سینما و تلویزیون

زوج دوست داشتنی هنر ایران که الگوی خیلی ها بودند، اکنون جدا شدند. گویا این جدایی، اول، گلاب و نورا را شگفت زده کرد و بعد، همه  مخاطبان سینمای ایران. فعلا هیچ واکنش سلبریتی ها به این جدایی خبر ساز نداشتند و باید تا روزهای آینده منتظر ماند. اما طوفانی از تحلیل های جامعه شناسی و روان شناسی و حتی منتقدان سینما در باب این طلاق یهویی اینستاگرامی! به  پا شده که به نظر می  رسد تا مدت ها، ادامه  داشته باشد.

مهنوش صادقی با انتشار یک ویدیو کوتاه، خبر ارتباطش با مهدی هاشمی را تایید کرد تا آب پاکی  را روی دستان تکذیب کنندگان بریزد و اول از همه، گلاب و نورا را شوکه کند که چگونه پدر، مدت ها این موضوع را پنهان کرده بود. البته  پیدا و پنهان این موضوع، فعلا در هاله ای از ابهام است و باید منتظر مصاحبه ها و واکتش های استاد آدینه در این باره باشیم.

رمانتیک نویسی‌های مهنوش خانم

رمانتیک نویسی‌های مهنوش خانم

مهنوش صادقی ، نویسنده است. این متن را احتمالا زمانی نوشته است که ارتباطش با مهدی هاشمی، قطعی شده است.

من نه شاعرم, نه مفسر سیاسی و نه حتی دلنوشته های خوبی مینویسم, اما به تازگی در این دنیای مجازی، متوجه یک موضوع عجیب شدم,,,البته، شاید خیلی خوبه تولد اینهمه,فروغ و شاملو، زبانم لال حافظ دوران,,,تنها اتفاق ناخوشایندش بی معنا شدن چند مفهوم بزرگ بنام,رفیق,…عشق…و کائنات.

مهنوش صادقی ، خواهر همسر برادر و همسر دوم!

این همه تفسیر از رفیق, پس چرا در دنیای واقعی اینهمه بی رفاقتی, اینهمه عاشقو اشنا با عشق, امادور وبرمان پر از خیانتهای. عاشقانه,. و اینهمه اشنا با یکدستی با جهان و کائنات وپاکی و بخشش و صداقت پس چرا در اطرافمان، هنوز درگیر بی اهمیت ترین موضوعات سطحی، پیش پا افتاده هستیم, کاش برای نوشته هایمان در این دنیای دروغین احترام بیشتری قائل باشیم و حداقل ذره ای از چیزی.

مهنوش صادقی و روشنک در ۵ سال پیش

( مهنوش صادقی و روشنک در ۵ سال پیش)

به هر حال، مهنوش صادقی ، صفحه ای ۱۲ هزار فالوری در اینستاگرام دارد که با مسدود کردن کامنت زنی، از هجمه منتقدانش به دور است شود و احتمالا اگر چنین صفحه ای باز باشد، با طوفانی از کامنت ها مواجه می شد. اما او نیز  مثل صفحه محسن  افشانی  و همسرش سویل تینا خیابانی، کامنت زنی را روی مخاطبانش مسدود کرده است تا آب از آسیا بیفتد که البته بعید است! اینستاگرم مهنوش صادقی را در این لینک دنبال کنید.

تحصیلات مهنوش صادقی

مهنوش صادقی ، متولد سال پنجاه ویک در تهران است. او دیپلم بازیگری از مدرسه هنر و ادبیات دارد و کارشناسی طراحی صحنه  و لباس را در دانشگاه هنر گرفت و در مقطع کارشناسی ارشد،‌ ادامه تحصیل نداشته است. او را در کسوت نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان نقش  های درجه دو می شناختیم و اصلا شهرت و محبوبیت استاد هاشمی و استاد آدینه را ندارد. او، خواهر بهنوش  صادقی است.

مهنوش صادقی ، خواهر همسر برادر و همسر دوم!

همسر جدید آقای مهدی هاشمی، خواهر همسر برادر وی یعنی ناصر  هاشمی است. ناصر  هاشمی، ۲۲  فروردین  ۱۳۳۵ در لنگرود گیلان  متولد شد و پس از طلاق از سیما تیرانداز، با بهنوش صادقی که متولد ۲ اسفند ۱۳۵۹ است، ازدواج کرد.

بهنوش و ناصر هاشمی،‌ فرزندی به نام مدیا دارند . بهنوش صادقی (خواهر مهنوش صادقی )، مثل مهنوش، در رشته هنری تحصیل کرده است و کارگردانی بازیگری خواند. خواهر مهنوش صادقی ، در سریال هایی چون دردسر های عظیم  ۲ و فیلم  سینمایی به همین سادگی،‌ نقش آفرینی کرده  است.

این که مهدی خان  هاشمی با خواهر همسر برادرش در ارتباط بوده است، جای تعجب ندارد. چرا که سالهاست که با هم آشنا هستند و بر  اساس گفته های جدید مهدی هاشمی در گفت و گو با بانی فیلم، او و گلاب آدینه (همسر اولش)، سال هاست  که به صورت  توافقی، جدا از هم زندگی می کنند و طلاق عاطفی بین آن  ها برقرار بوده  است.  آن طور  که استاد مهدی هاشمی بیان کرده  است، عدم تفاهم فکری، باعث طلاق عاطفی و در نهایت  جدایی این دو زوج دوست داشتنی سینما و تئاتر ایران بوده است.

آن طور که مهدی هاشمی گفته است، این دو نمی توانستند زیر  یک سقف پس از ۳۰ سال  زندگی کنند و ترجیح دادند از هم جدا شوند. آقای هاشمی گفته بود که هیچ رابطه عاطفی بین او و گلاب آدینه وجود نداشت که بتوان اسمش را رابطه زناشویی جدی خطاب کرد.

اینستاگرام مهنوش صادقی

مهنوش صادقی ، این قدر ناشناس هست که مخاطبان زیادی، اینستاگرامش نداشته باشد. اما پس از تایید خبر ازدواجش با مهدی  هاشمی، شمار  بازدید ویدیوهای صفحه ای  که  کلا تا ۱۰ تیر  ۹۸،  ۱۲  هزار فالور داشت، از  مرز ۳۰۰ هزار بازدید فرا تر رفت و به نظر می رسد در هفته دوم  تیر  ماه نود و هشت، ویدیوهایی که در صفحه همسر دوم مهدی هاشمی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته  شده، در فهرست پر view ترین  ویدیو های تیر ماه داغ نود و هشت باشد.

اینستاگرام مهنوش صادقی

این تصویر ۳ ویدیو پر بیننده  اینستاگرام مهنوش صادقی است که تا کنون قریب به ۷۰۰ هزار بار بازدید شده است.

ویدیو منتشر شده از مهدی هاشمی

مهنوش صادقی به  انتشار  ویدیویی که عکس آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید در ۸ تیر  ماه ۹۸ می گوید که دوستان عزیزم، من از  دیشب سکوت کردم و جواب یک سری از حرف ها را قصد دارم با این ویدیو بدهم. همان طور  که در  عکس مشاهده میکنید، او از  هشتگ های پربیننده همسر، هنر، سینما و بازیگر برای دیده شدن بیش تر این ویدیو استفاده کرد و از  هشتگ قضاوت نکنیم (don’t judge) استفاده کرد. هم  چنین  هشتگ مهدی هاشمی را نیز تگ کرد.

ویدیو منتشر شده از مهنوش صادقی

پیش از انتشار ویدیو اظهارات مهدی هاشمی، مهنوش صادقی ، ویدیویی را منتشر کرد که عکس آن را در تصویر بالا مشاهده میکنید. او زیر این پست نوشت که دنیایی که این روز ها، حالش خوب نیست و شاید به پایانش نزدیک شده  باشد. او نوشت که ترجیح دادم  که سکونت کنم و پاسخ  یک  سوال خیلی شخصی و قدیمی را در این ویدیو بدهم.

مهنوش صادقی ، باز هم از هشتگ قضاوت نکنیم، زندگی و سینما و هنر و بازیگر، برای دیده شدن  بهتر و بیش تر این ویدیو استفاده کرد.

مهنوش صادقی ، اهل نوازندگی و خوانندگی است

مهنوش صادقی ، اهل نوازندگی و خوانندگی است و پیش از انتشار ۲ ویدیو جنجالی درباره ازدواجش با مهدی هاشمی، ویدیویی از بازخوانی یک ترانه گیلکی را منتشر کرد که اتفاقا با صدای دختر خواهرش (مدیا هاشمی)، همراه شده بود. این ویدیو را در اینستاگرام ایشان مشاهده کنید. اینستاگرام مدیا هاشمی، دختر خواهر مهنوش صادقی که مهدی هاشمی، عموی وی محسوب می شود را در این  لینک تماشا کنید.  مدیا هاشمی، پیانیست است  و در دانشکده هنر تهران تحصیل کرده  است.

 آخرین پستی که مهنوش صادقی در خرداد نود و هشت به اشتراک گذاشت،

مهنوش صادقی آخرین پستی که در خرداد نود و هشت به اشتراک گذاشت، پست بالا بود که تصویرش را مشاهده می کنید. او از گفت و گو با پارسینه خبر داده است. او از اکران سال ۹۸ فیلم خانه دیگری خبر می دهد که فیلم نامه  اش را او نوشته  است. او در این ویدیو می گوید که عشق و خانواده، تاریخ انقضا ندارد.

علنی شدن ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

سکانسی از  فیلم خانه دیگری با بازی مهنوش صادقی

(سکانسی از  فیلم خانه دیگری با بازی مهنوش صادقی که توسط بهنوش صادقی، کارگردانی شده است)

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، مهنوش صادقی ، ۴ ماه may سال ۲۰۱۹ میلادی با انتشار این عکس، روز بازیگر را به مهدی هاشمی تبریک می گوید و توسط بهنوش بختیاری هم این عکس، لایک می شود. اما او و احتمالا هیچ کس دیگر، نمی دانست که خواهر همسر ناصر هاشمی، همسر دوم مهدی خان هاشمی خواهد بود.

عکس مهنوش صادقی با علی پروین

این که در صفحه مهنوش صادقی که این  روزها، محبوب و مغضوب خیلیها شده است، عکسی از سلطان  پرسپولیسی ها ببینیم، جای تعجب  دارد.  او در پستی می نویسد که هم عصر شدن با بعضی از نام ها، افتخار آمیز است. عکس مهنوش صادقی با علی پروین، در صفحه ای ۱۲ هزار فالور داشت، چند صد لایک بیش تر نگرفت. دلیلش هم حتما می دانید!

مدیا هاشمی، دختر خواهر مهنوش صادقی

در این عکس، لوح  تقدیری که مدیریت آموزش  و پرورش منطقه ۱۱ تهران به  مدیا هاشمی، دختر خواهر مهنوش صادقی به  مناسبت کسب رتبه  برتر در آزمون سراسری سال نود و هفت در رشته  هنر اعطا کرد را مشاهده می کنید که همسر دوم مهدی هاشمی، از آن تقدیر کرد و به بهنوش و جواد تبریک گفت.

کافه گردی همسر دوم مهدی هاشمی

عکس دو نفره مهنوش صادقی و مهدی هاشمی را به  مناسبت سالرزو تولد مهندش صادقی  در اول آگوست ۲۰۱۹ میلادی مشاهده می کنید. این عکس نیز  توسط بهنوش بختیاری لایک شده بود اما کسی خبر نداشت که این دو، زوج رمانتیک جدید هستند!

فیلم و سریال شناسی مهنوش صادقی

  • فیلم جاده عشق در سال ۱۳۷۲
  • فیلم معجزه خنده در سال ۱۳۷۵
  • فیلم شعری که زندگی است درسال ۱۳۸۷
  • فیلم حکم در سال ۱۳۸۳
  • فیلم خانه دیگری در سال ۱۳۹۸
  • سریال کوه های سفید
  • سریال جنگ ۷۷
  • سریال ببخشید شما
  • سریال نیلوفرانه
  • سریال پشت بام تهران
  • سریال دردسر های عظیم
  • سریال محکومین
  • سریال سایه ها
  • سریال قصه های شهرک
  • سریال وکیل محله

فیلم و سریال شناسی مهنوش صادقی

همراه گرامی

این گفتار، تا حدی  شما را در جریان متن و حاشیه ارتباطات مهنوش صادقی با مهدی هاشمی از سال ۹۵  تا به امروز قرار می دهد. اگر شما هم  نظر و دیدگاهی دارید، به اشتراک بگذارید. هم‌چنان، حریم خصوصی افراد و پرهیز از قضاوت نکردن، بخشی از سبک  زندگی و فرهنگ پسندیده عامه است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=84309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .