3

تامین گوشت مرغ شب یلدا تهرانی ها

  • کد خبر : 299340
  • 29 آذر 1402 - 9:43
تامین گوشت مرغ شب یلدا تهرانی ها
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تامین یکهزار و ۵۰۰ تن مرغ در آستانه شب یلدا خبر داد گفت: سهولت دسترسی مردم و شکستن قیمت ها از اولویت های اصلی جهادکشاورزی است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، جبرئیل برادری روز سه شنبه با اشاره به اقدامات جهاد کشاورزی در تامین و نظارت بر توزیع اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان تهران با تلاش های شبانه روزی و جلسات مستمر با اتحادیه های کشتارگاه ها و مرغ و ماهی و سایر تشکل ها، روزانه یکهزار ۴۰۰ تن گوشت مرغ گرم در استان تهران توزیع می کند.

وی تاکید کرد: با وجود اظهارات برخی مسئولان، جهاد کشاورزی تنها متولی تامین و مدیریت عرضه با قیمت مصوب بوده و نظارت بر مراکز عمده و خرده فروشی میادین میوه و تره بار از طریق این سازمان منتج به عرضه مرغ به قیمت مصوب شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین میادین میوه و تره بار عمده استان تهران و امین آباد به عنوان پایانه و سکوی عرضه وظیفه توزیع گوشت مرغ تامین شده توسط جهاد کشاورزی استان را به فروشندگان سطح شهر، اصناف، رستوران ها، پزنده ها، پادگان ها و سایر مراکز عرضه با قیمت عمده ۷۳۰ هزار ریال برعهده دارند.

برادری افزود: علاوه بر این، روزانه ۳۰۰ تن مرغ منجمد نیز درسطح میادین، فروشگاه های زنجیره ای و شهرستان ها درحال عرضه است و قیمت ها تحت نظارت بازرسین قرار دارد.
وی نیاز روزانه استان تهران به گوشت مرغ را یکهزار و ۴۰۰ تن اعلام کرد و گفت: ۴۰ درصد این میزان با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار به صورت عمده و خرده توزیع و مابقی نیز از طریق کشتارگاه های استان و استان های معین تامین می شود و هیچگونه کمبود یا محدودیتی در توزیع نداریم.

این مسئول هم چنین از عرضه گسترده گوشت قرمز خبر داد و افزود: درحال حاضر به منظور تنظیم بازار، گوشت قرمز گوسفندی به صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال، گوشت قرمز گوساله به صورت بسته بندی با قیمت ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال و گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد قطعه بندی با قیمت هر کیلوگرم از ۲ میلیون و ۱۵۰ تا ۲میلیون و ۲۰۰ هزار ریال توزیع می شود.

برادری تاکید کرد: این اقلام با هدف سهولت در دسترسی شهروندان علاوه بر میادین، در فروشگاه های زنجیره ای و شهرستان ها نیز بدون محدودیت در حال توزیع است و کمبودی در بازار نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت غذایی جامعه خط قرمز ماست، از برخورد جدی با هرگونه سودجویی، عرضه خارج از شبکه و تخلفات توسط بازرسان جهاد کشاورزی استان تهران با مشارکت بسیج اصناف و اتاق اصناف در آستانه شب یلدا خبر داد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .