4

تایید در خواست سبد معیشتی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر

  • کد خبر : 207288
  • 14 بهمن 1398 - 15:50
تایید در خواست سبد معیشتی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر

میرزایی گفت: درخواست سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از ابتدای واریز سبد حمایتی معیشتی دولت تاکنون تایید شده است.

به گزارش عصر شهروند،حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: تا کنون سه دوره سبد حمایت معیشتی دولت واریز شده است و همانطور که از ابتدا وعده شد ۶۰ میلیون نفر کل مبلغ را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: درخواست سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از ابتدای واریز سبد حمایتی معیشتی دولت تا کنون تایید و معوقه ها نیز به حسابشان واریز شده است.

وی تاکید کرد: برخی اعلام کرده بودند که معوقه‌های سبد حمایتی پس از تایید درخواست برایشان واریز نشده که در بررسی‌ها مشخص شد تمام معوقات به حسابشان واریز شده است و لازم است در بررسی تراکنش بانکی دقت بیشتری داشته باشند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تصریح کرد: متقاضیان دریافت سبد حمایت معیشتی دولت که پیش از این درخواست خود را ثبت کرده بودند، می‌توانند نتیجه بررسی‌ها را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir مشاهده کنند و چنانچه به این نتیجه اعتراض داشتند اجازه بررسی مجدد حساب بانکی خود را اعلام کنند.

ایرنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=207288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .